Dat is ook de makke van provinciale verkiezingen. Het is een vrij beperkt scala waar de provincie iets over te vertellen heeft.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:55 schreef Tirion het volgende:
Het is inderdaad allemaal flink centraal. Raar ook dat SGP nu opeens progressiever is dan het CDA en D66 linkser dan de PvdA. Landelijk zag het er in ieder geval heel anders uit.
Ik post zo mijn uitslag.
Zal gaan over of er ruimte moet komen voor bedrijvigheid op de veluwe.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:46 schreef rood_verzet het volgende:
'De Veluwe is niet alleen een natuurgebied, maar ook belangrijk voor de werkgelegenheid" , hoe heeft dat dan betrekking op elkaar?
Een voor de Vrijheid is niet helemaal de PVV lokaal. Ik heb het idee dat het een stel handige jongens (waaronder een LPF-Statenlid die zich van de LPF heeft losgemaakt) zijn die het partijprogramma van de PVV gekopieerd hebben, er een snufje Pastors bijgedaan hebben en daarmee de boer op zijn gegaan. Vervolgens wordt er dan nog een partijnaam gekozen die wel erg op de PVV lijkt, en een nieuwe partij is geboren.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:37 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een (Partij voor de Vrijheid lokaal)
http://www.gelderland.nl/(...)0Partijprogramma.pdfquote:"Een voor de vrijheid" wil in de provincie Gelderland opkomen voor de belangen van alle kiezers op de Groepen Wilders en Pastors zonder deze partijen formeel te representeren.
De specifieke uitgangspunten van dit programma worden gevormd door de onafhankelijkheidsverklaring van Geert Wilders en Bart Jan Spruyt als ook de ideeen van Pim Fortuyn en Geert Wilders.
Sociaal economisch is het ook een redelijk linkse partij, net als de extreem-'rechtse' NVU (die op sociaal economisch bijna extreem links is).quote:Op maandag 12 februari 2007 15:36 schreef dVTB het volgende:
Ik kwam ook exact in het midden uit. Hier word ik dus geen snars wijzer van. Opvallend genoeg stond Nieuw Rechts in mijn provincie (Overijssel) als links-conservatief in het diagram.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |