abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189597
Ik zag net de tussenstand, en zag dat Martin waarschijnlijk de lul is, maar ik heb het liefst dat Karin eruit gaat, het is toch alleen maar een saai oud wijf! Ze mag alleen blijven als ze nog wat gaat janken met haar vinger in haar bek!
Isj dat sjo?
  donderdag 23 september 1999 @ 02:09:00 #2
4 Emiel
Internet is my middlename
pi_189598
Mee eens, ook omdat Karin een beetje moedertje is, de persoon die het relativeert en rustig is.. we moeten scheeuwende vechtpartijen hebben!
  Admin donderdag 23 september 1999 @ 02:37:00 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189599
Juistem !
Knokken willen we zien !
En Sex !!

Ruud mag ook weg want die blote reet van 'm is
Gelukkig heb ik dat gitaar al een paar dagen niet meer gehoord want daar werd ik ook schijt van

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 23 september 1999 @ 13:14:00 #4
142 Emperor
What's in a name?
pi_189600
Karin mag dan misschien wel wat ouder zijn maar die Bianca is een achterbakse lichtekooi en mag van mij betreft gelijk vertrekken. Martin echte is nog erger. Hij weet dat Bart een oogje heeft op Sabine en zegt vervolgens tegen Sabine dat hij denkt dat Bart homo is. Volgens mij is hij jaloers op Sabine en wou dat Bart een oogje op hem had!

quote:
op 09-22-1999 om 09:48 PM schreef P. het volgende:
Ik zag net de tussenstand, en zag dat Martin waarschijnlijk de lul is, maar ik heb het liefst dat Karin eruit gaat, het is toch alleen maar een saai oud wijf! Ze mag alleen blijven als ze nog wat gaat janken met haar vinger in haar bek!

Think like a man of action, act like a man of thought

pi_189601
De gitaar van Ruud heeft Willem uit ze klauwen laten vallen en is dus nu kapot

Willem heeft hem nog wel proberen te maken, maar weet niet af dat wel is gelukt

Zie pas na zes jaar dat mijn UserID HET rugnummer is.
  Admin donderdag 23 september 1999 @ 14:27:00 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189602
Dezelfde avond speelde ruud er alweer op.
Hij zit er nu ook weer op te spelen trouwens
pi_189603
EMPEROR: Martin moet juist blijven! Dan krijgen we misschien wel wat onvervalste liefdesperikelen. Misschien gaan Bart en Martin nog eens dikke vette RUZIE krijgen!

Die Bart is toch zo onzeker als wat.....

Isj dat sjo?
  donderdag 23 september 1999 @ 14:35:00 #8
142 Emperor
What's in a name?
pi_189604
Nee, martin ben ik meer dan zat met zijn irritante piepstemmetje, laat 'm maar lekker oprotten. Ik hoop dat ie gaat janken als hij weg moet. Biance mag van mij ook wel weg
quote:
op 09-23-1999 om 02:32 PM schreef P. het volgende:
EMPEROR: Martin moet juist blijven! Dan krijgen we misschien wel wat onvervalste liefdesperikelen. Misschien gaan Bart en Martin nog eens dikke vette RUZIE krijgen!

Die Bart is toch zo onzeker als wat.....

pi_189605
Ja, en die Martin is een goeie intrigant. Hij weet dat Bart gek is op Sabine en dan gaat ie hem zwart maken bij haar.
Fantastisch.
Zo'n figuur ben je nodig voor goeie ruzies...

donderdag 23 september 1999 @ 14:38:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189606
Het zou misschien wel leuk zijn..

op zich is willem de saaiste van het stel maar hij heeft niet zo'n hoge score bij de keizers.. (lucky bastard )

Tara eruitflikkeren is ook jammer... wie weet jankt ze nog heel almere bij elkaar komende maand.

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_189607
Martin is gewoon de homo van het stel, en het kan leuk worden als hij blijft. En Karin moet echt opbokken, met d'r bloemetjesjurk. Jezus zeg, waar is zij blijven hangen?
"So now we know, and knowing is half the battle!"
  Admin donderdag 23 september 1999 @ 15:11:00 #12
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189608
Hej Franswa, zie ik daar nu ineens een Dutch Power Cow staan ?
(zie: http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=49 en doe mee !)
pi_189609
Ja, Martin is gewoon latent homo en dat verhaal van gisteren, dat ie zijn vriendin betrapte op overspel, dat was omdat zijn vriendin bij hem tekort kwam, dat was wel duidelijk.
  donderdag 23 september 1999 @ 15:18:00 #14
142 Emperor
What's in a name?
pi_189610
Inderdaad dat verhaal van zijn vriendin was alleen een ontkenning

pi_189611
Ja Danny, een maat van me heeft me er op gewezen. En ii dacht dat het wel ok was. Maar k moet het nog ff uittsjekkuh.
"So now we know, and knowing is half the battle!"
pi_189612
Tuurlijk! Gelijk doen, en join ook meteen team 10313!
  donderdag 23 september 1999 @ 15:54:00 #17
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189613
Dat verhaal van martin was alleen om stoer te doen zo van " kijk ik ben geen homo want ik heb een gozer gemept die m'n vriend(in) neukte...stoer he?"
  donderdag 23 september 1999 @ 15:56:00 #18
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_189614
Inderdaad, Martin d'ruit, Sabine en Bart een relatie en wie weet nog stuff voor de
handkar

quote:
op 09-23-1999 om 02:38 PM schreef Rip van Winkle het volgende:
Ja, en die Martin is een goeie intrigant. Hij weet dat Bart gek is op Sabine en dan gaat ie hem zwart maken bij haar.
Fantastisch.
Zo'n figuur ben je nodig voor goeie ruzies...

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_189615
Nee, KARIN moet eruit!

(en ff kijken of me foto ut nu wel doet)

Isj dat sjo?
  donderdag 23 september 1999 @ 16:08:00 #20
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189616
Karin mag er ook uit ja...Wat dachten jullie van Martin er uit gestemd en Karin wil zelf?
dan zijn ze er allebij uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')