Het gaat niet om het formaat, maar om wat je ermee doetquote:
Maken wij de mannen altijd wijsquote:Op maandag 12 februari 2007 12:40 schreef sunshine het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar om wat je ermee doet![]()
Ja maar toch.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:40 schreef sunshine het volgende:
[..]
Het gaat niet om het formaat, maar om wat je ermee doet![]()
Anders is het zo sneu joh als ze zo hun best doen en het wordt toch nie watquote:
Niet dat het om snelheid gaat, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja maar toch.
Ik geef iemand die raced met een ferari toch meer kans dan iemand met een fiat panda
En hun zwakke egotjes moet je bewaken uiteraardquote:Op maandag 12 februari 2007 12:44 schreef sunshine het volgende:
[..]
Anders is het zo sneu joh als ze zo hun best doen en het wordt toch nie wat![]()
Tuurlijk johquote:Op maandag 12 februari 2007 12:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Niet dat het om snelheid gaat, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:48 schreef yvonne het volgende:
omg Sunshine
De feestjes bij Blauwe
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=&match=&ts=Sunshine&sort=rel&type=alle&van=&tot=
Ja, blijft naar, nog steeds.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:52 schreef sunshine het volgende:
[..]
Dankjewel Yvonne
![]()
Ik lig hier ziek te wezen op de bank en je hebt me weer leesvoer gegeven voor de rest van de dag!
Al was de eerste die ik las minder...
Otaku, Eli...![]()
Zoals iedere man lieffie.quote:
Wat zijn ze stil ineens, die mannen!quote:
Ze zijn allemaal aan het nametenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:57 schreef sunshine het volgende:
[..]
Wat zijn ze stil ineens, die mannen!
Ik zat te lunchen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:57 schreef sunshine het volgende:
[..]
Wat zijn ze stil ineens, die mannen!
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:21 schreef longinus het volgende:
Jammer dat jij er niet was yvonne, je had persoonlijk kunnen nameten
Eng, we hebben hetzelfde voorstellingsvermogenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
* metal imgae heeft van Yvonne in zo'n portierspak met een V op d'r borst en een meetlint in haar hand.
"Jij wil naar binnen?? Laat dan de broek maar even zakken."![]()
![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
* metal imgae heeft van Yvonne in zo'n portierspak met een V op d'r borst en een meetlint in haar hand.
"Jij wil naar binnen?? Laat dan de broek maar even zakken."![]()
![]()
Jij drinkt helemaal geen sapjesquote:Op maandag 12 februari 2007 14:09 schreef remlof het volgende:
[..]
sapjesmeet?
sapjes-mèt meet zou nog wel te doen zijn...
nee, nog nietquote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef longinus het volgende:
[..]
Jij drinkt helemaal geen sapjes![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |