Tuurlijk komen die. Iedereen is toch helemaal verzot op Brian. Als Brian binnekomt dan vallen alle meisjes voor hem op de knieen... tenminste dat denkt Brian.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:05 schreef bob1234 het volgende:
Zijn ze verplicht of te komen, Hedda of Huub ze zus??
Of gaat die er gewoon van uit dat als hij het wil ze komen :S
Jawel, maar zit iemand daar op te wachten? Brian wilde het toch naar de Privé sturen? Ik denk niet dat het die theemutsen bij de kapper iets boeit dat de zus van een bewoner van de Gouden Kooi (En er zijn nog steeds bar weinig mensen die kijken) af en toe een lijntje weg tikt.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:07 schreef Ashrak het volgende:
Wat Brainless eerder gezegd heeft ...
Over foto's van de zus van Huub en publicaties daarvan ... Is dat wel toegestaan ?
Denk dat het Bart niet uitmaakt waar hij staat....quote:Op maandag 12 februari 2007 12:11 schreef Ecila111 het volgende:
Heb niet de kans om alles te volgen vandaar m'n vraag: hoe staat Bart nu in het geheel? In welk kamp of staat ie er tussen of interesseert het hem geen lor.....
Hij speelt het goed op dit moment.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:11 schreef Ecila111 het volgende:
Heb niet de kans om alles te volgen vandaar m'n vraag: hoe staat Bart nu in het geheel? In welk kamp of staat ie er tussen of interesseert het hem geen lor.....
hebben ze het over een uitstemronde nu? (volgende week donderdag alweer toch?)quote:Op maandag 12 februari 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Hij weet dat Natasia de backup is van Brian"
"En ook van Bart", vult Natasia even heel snel aan.
Ze stuurt een briefje terug "Nee ik kom niet, je bent te gestoord en vreselijk LELIJK.....! !quote:Op maandag 12 februari 2007 12:05 schreef CARLAK het volgende:
Ik hoop dat Hedda het dan zelf afslaat. Dat zou leuk zijn. Zij is niet verplicht te komen immers.![]()
Ik kan hem nog niet goed peilen...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:11 schreef Ecila111 het volgende:
erg he. Toen jij het over Bart had dacht ik alleen maar aan dieenebart.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:11 schreef Ecila111 het volgende:
uit overijssel of zo?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Brian een sudoku.... Geef het maar op Brian. Dat wordt niet wat.
quote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
hebben ze het over een uitstemronde nu? (volgende week donderdag alweer toch?)
Jep Zwolle. Maar is dat dialect dan?quote:
ja maar neem aan dat er dan weer nieuwe bewoners en dus nieuwe slachtoffers komen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
hebben ze het over een uitstemronde nu? (volgende week donderdag alweer toch?)
geen bewegende plaatjes hier
bij Amanda donderdag.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:15 schreef 2live het volgende:
bij natasia is het morgen al valentijn
Dat heb ik dus ook heel vaak...dieenebart is toch by far de beste Bart die zich ooit in een huis van JdM heeft laten opsluiten....quote:Op maandag 12 februari 2007 12:14 schreef itsme het volgende:
[..]
erg he. Toen jij het over Bart had dacht ik alleen maar aan dieenebart.![]()
Die is meer interessant dan Boer Bart. Vergeet soms dat hij in dat huis zit.
Amanda: "Wanneer is het Valentijn ?"quote:Op maandag 12 februari 2007 12:15 schreef 2live het volgende:
bij natasia is het morgen al valentijn
Met Lesley en de villa wedt hij al op twee paarden. Datzelfde doet hij nu weer met de twee groepen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:13 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik kan hem nog niet goed peilen...
Het lijkt alsof hij het wel beter naar zijn zin heeft, maar toch het eerder gesloten pact met Brainless niet kan loslaten. Ondanks alle waarschuwingen van buitenaf.
vrienden van ons uit overijssel gebruiken het idd ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep Zwolle. Maar is dat dialect dan?Nooit geweten.
neuh, dat ben ik nie tme tje eens. Ik vond het altijd een beetje een betwetertje....quote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook heel vaak...dieenebart is toch byfar de beste Bart die zich ooit in een huis van JdM heeft laten opsluiten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |