En dan ook nog eens op zo'n manier dat het Brian totaal ontgaat dat ie is afgefikt.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef Elounda het volgende:
[..]
Huub kan Brian affikken tot op zijn tenen, hij kan Brian hebben...
Nee ze zijn natuurlijk niet verplicht te komen.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:05 schreef bob1234 het volgende:
Zijn ze verplicht of te komen, Hedda of Huub ze zus??
Of gaat die er gewoon van uit dat als hij het wil ze komen :S
Ja inderdaad en vooral die loze beschuldiging over coke....quote:Op maandag 12 februari 2007 12:03 schreef rooie3 het volgende:
Sorry hoor maar dit gaat me echt te ver.
Brian is echt gek geworden.
De zus van Huub zit niet in dit spel,redactie dit kan je echt niet maken.
Dat heb je goed gezien!quote:Op maandag 12 februari 2007 12:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind ook dat de redactie nu moet ingrijpen. Brainless zit konstant te ouwehoeren over de zus van huub en de lijntjes snuiven.
Daar is niets mis mee, maar misschien wil Huub's zus niet dat dit door zo'n cunjo-klojo als Braindead de wereld in geholpen wordt...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:05 schreef Copycat het volgende:
En wat is er mis met een incidenteel lijntje coke op z'n tijd?
![]()
ja dat vroeg ik mijzelf vroeger ook af.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:05 schreef Copycat het volgende:
En wat is er mis met een incidenteel lijntje coke op z'n tijd?
![]()
en zei ze ook niet dat Huub NL had gewurgd?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik vergeet soms ook wel heel even dat Amanda ook de persoon is die zei: "En toen sloeg Huub Nathanael keihard met zijn hoofd tegen de muur aan"
Nee, dat begrijp ik.quote:[b]Op maandag 12 februari 2007 12:06 schreef Elounda het volgende:[/b
Daar is niets mis mee, maar misschien wil Huub's zus niet dat dit door zo'n cuno-klojo als Braindead de wereld in geholpen wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |