En die de Nederlandsche taal beheersenquote:Op donderdag 15 februari 2007 03:01 schreef BonJovi het volgende:
Nu moeten we alleen nog zweedse dame sop fok uitnodigen die ons een lezing gevenen naakt foto's ofc
ja dat uiteraard!quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En die de Nederlandsche taal beheersen![]()
En diegene die de lekkerste billen moge hebben.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En die de Nederlandsche taal beheersen![]()
Is hij weggeweest!?quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:07 schreef en_door_slecht het volgende:
Is Bon Jovi weer in het land?
Goddomme, ik had het niet gedacht.
Aan jouw de éér aub.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:12 schreef BonJovi het volgende:
sander kom we zingen volkslied van zweden
DU gamla du fria
ik ken alleen het begin wat ik net zeiquote:
Leuke meid midden op het slagveld.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:15 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ik ken alleen het begin wat ik net zeimaar check kunnen we beide leren http://www.youtube.com/watch?v=qaNZGUW6eVU
whaha ja dat zeker! maar ook mooi volkslied tohquote:Op donderdag 15 februari 2007 03:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Leuke meid midden op het slagveld.![]()
Ja uiteraard, vooral haar mooie stem.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ja dat zeker! maar ook mooi volkslied toh
Heel gebrekkig Zweeds haha.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:20 schreef BonJovi het volgende:
zeker! whaha ik wil terug naar zweden man! ik wist nog toen ik in zweden was en ze hadden op blaadje in zweeds geschreven wat ik moest zeggen om een pizza te bestellen. Maar ik zei het heel verkeerd en die gast schreeuwen aan de telefoon whaha hij was boos. Hij zei zo van voortaan wil ik met iemand praten die wel zweeds kan. Ik zei iets van: Jav vill bastalla tre pizzor, en med ananas och extra mycket ost. zoiets was het
Helaas is je topic alweer bijna VOL.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:24 schreef BonJovi het volgende:
whaha ja! maar boeiuh ze kunnen engels dan pakken we ze
Die negatieve straling ook van je haha.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:28 schreef BonJovi het volgende:
whaha ja ik be ndat wel gewendalsof het aanstekelijk is
Boeiend, open een nieuwe, dit is een razend succes!quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:28 schreef BonJovi het volgende:
whaha ja ik be ndat wel gewendalsof het aanstekelijk is
whaha ja! meiden houden ervan, moderators blijkbaar niet. Valt me op dat de vrouwelijk moderators me niet verwijderenquote:Op donderdag 15 februari 2007 03:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Die negatieve straling ook van je haha.![]()
Ja de strijd tussen, wel en niet is nog lang niet afgelopen!quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boeiend, open een nieuwe, dit is een razend succes!
Klopt, de vrouwelijke moderators zijn in de minderheid haha.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ja! meiden houden ervan, moderators blijkbaar niet. Valt me op dat de vrouwelijk moderators me niet verwijderen
ZWEEDSE!quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:33 schreef BonJovi het volgende:
ik vote voor vrouwelijke moderators whaha
Volgende keer ff PM sturen, doen we het in koorquote:Op donderdag 15 februari 2007 03:36 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hahahahahaha je was me net voor.![]()
![]()
Hahahahaha daar hou ik je aan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgende keer ff PM sturen, doen we het in koor![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
.
Nou,dit is toch wel de TTT van het jaar,hoor.![]()
Van de eeuw bedoel je.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
.
Nou,dit is toch wel de TTT van het jaar,hoor.![]()
Volgens mij is er nog nooit een topic zo slap volgeluld als dezequote:
hij gunde me een naam topic zei diequote:Op donderdag 15 februari 2007 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog nooit een topic zo slap volgeluld als deze![]()
Waar de fuck blijft remlof!?![]()
Dude, jij vergeet een paar mensenquote:Op donderdag 15 februari 2007 03:39 schreef BonJovi het volgende:
jaja Me and SAnder for president!
BonJovi heeft hier toestemming voor gekregen hoor!quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een ban!? voor wie in jezusnaam?!quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:41 schreef Sander170 het volgende:
[..]
BonJovi heeft hier toestemming voor gekregen hoor!
Anders vraag je een ban aan, lijkt dat je wat ?
Ja en RealZeus...quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:41 schreef BonJovi het volgende:
owja dat is waar Ian_nick ook nog!
Voor al die negatieve straling natuurlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een ban!? voor wie in jezusnaam?!
Die vorige was ook redelijk kansloos.quote:Op donderdag 15 februari 2007 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |