fijn dat ik je er mee heb kunnen helpenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Kan ik weer rustig slapen vannacht![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
fijn dat ik je er mee heb kunnen helpen![]()
ah, wat is je motivatie ?quote:
Nouja, het is min of meer een campagne,quote:
ja je doet t prima paultjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Eindelijk een goed lopend topic van me
trouwens he, ik moet even een edit aanbrengen op je vragen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:56 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nouja, het is min of meer een campagne,
Sinds je niet op paarden geilt, en geen eelt op je kutje hebt, en biert....
Dan zou je wel op mijn moeten vallen zo bijna ongeveer![]()
whahaha gewoon liiszle in de tt zetten dan komt het altijd goedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef paultjuhhh het volgende:
Eindelijk een goed lopend topic van me
Zullen we in de zomer met paard & tent gaan kamperen ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
trouwens he, ik moet even een edit aanbrengen op je vragen.
wánt je hebt van die kansloze mensen die niet kunnen paardrijden, en dus gaan hobbelen/stuiteren int zadel.. die zullen wellicht wel last hebben/ opgewonden raken van t zadel/ paard
maar de pro's onder ons, zitten gewoon op hun kont in t zadel, dus nergens last van
dat ga ik zowizo doenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:18 schreef Kitey het volgende:
[..]
Zullen we in de zomer met paard & tent gaan kamperen ?
Trouw met mequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
trouwens he, ik moet even een edit aanbrengen op je vragen.
wánt je hebt van die kansloze mensen die niet kunnen paardrijden, en dus gaan hobbelen/stuiteren int zadel.. die zullen wellicht wel last hebben/ opgewonden raken van t zadel/ paard
maar de pro's onder ons, zitten gewoon op hun kont in t zadel, dus nergens last van
Waaaat?! en dan vraag je mij niet even mee ofzoquote:
Wil je soms mee Kite ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:22 schreef Kitey het volgende:
[..]
Waaaat?! en dan vraag je mij niet even mee ofzo
Puh, stik maar in je paard enzo![]()
![]()
Nee hoor ze gaat gewoon met je mee, zeer binnenkort wordt ze aan me uitgehuwelijkt en dan zou ze wel moetenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:22 schreef Kitey het volgende:
[..]
Waaaat?! en dan vraag je mij niet even mee ofzo
Puh, stik maar in je paard enzo![]()
![]()
eerst maar eens foto, dan beslissen we verderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Trouw met meDat was de vraag het bevel, niet of je wel of niet kon paardrijden
![]()
Ik ben fackin lelijk...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
eerst maar eens foto, dan beslissen we verder
Bewijs!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ben fackin lelijk...
Doe me het niet aan![]()
ik doe het je aanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:24 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ben fackin lelijk...
Doe me het niet aan![]()
Jij bent idd fackin lelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:25 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Bewijs!
Of eerst mijn fobo checken, dan durf jij daarna ook wel
Geef me je Webcammert Adres, dan gaan we swaffellen Cammenquote:
Ja maar jij maakt jezelf lelijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:25 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Bewijs!
Of eerst mijn fobo checken, dan durf jij daarna ook wel
Indien mogelijk uiteraardquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Niet, anders zou het nog erger zijn
Ah, ziehier de raison d'être voor de meeste goths / cybergothsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Niet, anders zou het nog erger zijn
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:31 schreef Kitey het volgende:
[..]
Ah, ziehier de raison d'être voor de meeste goths / cybergoths
"Als ik er maar veel troep op smeer denken ze vast dat ik eronder minder lelijk ben !"
Go grab 'em Kiteyquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:31 schreef Kitey het volgende:
[..]
Ah, ziehier de raison d'être voor de meeste goths / cybergoths
"Als ik er maar veel troep op smeer denken ze vast dat ik eronder minder lelijk ben !"
En nog mooier, eerst jezelf zo aankleden en dan een gedichtje in je fotoboek zetten dat mensen j zo nastaren
Dramaqueen
Alleen maar dat het je niet zo moet boeienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:31 schreef Kitey het volgende:
[..]
En nog mooier, eerst jezelf zo aankleden en dan een gedichtje in je fotoboek zetten dat mensen j zo nastaren
Dramaqueen
ik wil geen wittequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:32 schreef VlaDje het volgende:
Liiszle, ik wil een witte peerdie voor je kopen hihi,,
Kunnen we samen peerdiehobbeln hihi,,,
check mn fobo voor emailquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij bent idd fackin lelijkNiet geheel mijn type IDD...
[..]
Geef me je Webcammert Adres, dan gaan we swaffellen Cammen![]()
![]()
Als het niemand zou boeien zou er geen reden zijn voor je om er zo bij te lopenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Alleen maar dat het je niet zo moet boeienEn het is een liedje
The crüxshadows - 07 - Leave me alone (shaft 2020 mix).mp3
Dan krijg jij een bruine peerdie, dan neem ik een witte...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik wil geen wittedie worden zooo vieeees
een bruine daar in tegen mag wel![]()
en en en Kite, reageeeer nou is
das een beste ja.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan krijg jij een bruine peerdie, dan neem ik een witte...
Anders ben ik je prins op het witte paard ook niet natuurlijk![]()
Verdomme, we zijn het ergens over eenschquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:38 schreef Kitey het volgende:
[..]
Als het niemand zou boeien zou er geen reden zijn voor je om er zo bij te lopen
oh en ps. VNV-nation
Liever vandaag dan morgenquote:
Wil je even in jezelf gaan snijdenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:41 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
en verder ben ik heus wel lief
geloof ik zoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:41 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
en verder ben ik heus wel lief
uh... nee en neequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wil je even in jezelf gaan snijdenandermans romance gaan verstoren...
quote:
Donequote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:45 schreef Kitey het volgende:
Liiszle - check je fotobizzle
en NS666 ook trouwens
jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:45 schreef Kitey het volgende:
Liiszle - check je fotobizzle
en NS666 ook trouwens
genoeg jarlouzie hier..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |