ow 40 levelsquote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef Gollemrulez het volgende:
SOS
Ik ben net weer ff bezig, maar Ik snap level 24 niet.
er zijn trouwens 40 levels sjimz, dus ik ben er nog wel ff zoet mee..
Bij alles wat ik schuif, loop ik vast. Jij als de schuifmeester weet mss antwoord of een tipquote:Op maandag 26 februari 2007 22:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
ow 40 levels![]()
Hoe dan ook, ik heb ze allemaal gehaald.
Wat lukt met level 24 niet dan?
Zie HOOLSquote:Op maandag 26 februari 2007 22:17 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Bij alles wat ik schuif, loop ik vast. Jij als de schuifmeester weet mss antwoord of een tip![]()
Dan nog steeds staat er dat ik alleen level 1 heb behaald.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:22 schreef Gollemrulez het volgende:
Moet je naar options, kan je het level kiezen.
Idd man, bloedserieus topic.quote:
Kan je me zometeen mooi helpenquote:
Nou, wij zijn veelposters hier.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de stats van dit topic
Omdat het gewoon een steengoed topic is.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou, wij zijn veelposters hier.
Er zijn hier 2 modjes actief geweest maar het topic is still going strong!
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een steengoed topic is.
Mischien wordt ie wel verplaatst naar [B&H]quote:Op maandag 26 februari 2007 22:53 schreef Gollemrulez het volgende:
Haal het plaatje ff weg, dat doet afbreuk aan het topic.
Sorry, mixed knopjesquote:Op maandag 26 februari 2007 22:51 schreef sjimz het volgende:
Hij was net op slot? En nu weer open?
Je moet dat ene balkje verschuiven en dan kan dat andere balkje er door heen!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Vertel.
Dat deed ik net, maar toen stak een andere balk daar een stokje voor...quote:Op maandag 26 februari 2007 23:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet dat ene balkje verschuiven en dan kan dat andere balkje er door heen!
Moet je op delete drukken! Dan gaat ie wegquote:Op maandag 26 februari 2007 23:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat deed ik net, maar toen stak een andere balk daar een stokje voor...
Je kan me al bijna helpenquote:
Het houd je van de straatquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zou op deze pc helemaal overnieuw moeten beginnne
OMFG! Mishandeling door een ambtenaar buiten functie!quote:
Ik ben 2 dagen vrijquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
OMFG! Mishandeling door een ambtenaar buiten functie!
Of ben je aan het internetten tijdens het lasergunnen?
Dan ga ik wel andere dingen doenquote:
Dan nog! Ik ga je aanklagen hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |