Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef KansloosForEver het volgende:
Jack van Gelder is niet serieus te nemen
Heb je nou gewoon de OP niet gelezen of heb je er gewoon niks van begrepen?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef Backdoorman het volgende:
platini is gewoon een gore kloothufter die NOOIT maar dan ook NOOIT had mogen juichen die avond.
Te eng voor woorden...dat ie maar een keer zwaargewond mag raken door bijv. wegschietend vuurwerk tijdens een of andere finale. En daarna gewoon doorspelen met juichende spelers en supporters!
Zoals iederéén van Juventus, Tong. Ook de fans die het wel echt hadden zien gebeuren.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef tong80 het volgende:
Platini scoorde uit een strafschop. Wist van de doden maar rende als een debiel juichend door het stadion.
Ik geef alleen de feiten weerquote:Op maandag 12 februari 2007 00:09 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zoals iederéén van Juventus, Tong. Ook de fans die het wel echt hadden zien gebeuren.
Als Platini niet gejuicht had, zou hij de enige zijn geweest van Juventus. Dan kun je hem dat nog steeds kwalijk nemen, maar zoals ik in mijn OP al stelde kon hij (noch de andere spelers van Juventus) echt besef hebben gehad van de werkelijke omvang van de ramp.
Verstand komt met de jaren!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:57 schreef DarkShine het volgende:
En nu wel afgeven op Feyenoord en Italië
Dat is natuurlijk altijd terecht, wie je ook bentquote:Op maandag 12 februari 2007 00:57 schreef DarkShine het volgende:
En nu wel afgeven op Feyenoord en Italië
Nancy is z'n club, die treft uiteraard geen enkele blaamquote:Op maandag 12 februari 2007 12:17 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord is net niet groot genoeg..dus een perfecte slachtoffer om als voorbeeld te nemen.
Dat had je dan met beide teams tegelijk moeten doen. Als 1 team dat gedaan had, had de ander de beker gewonnen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:42 schreef David Letterman het volgende:
Platini, toen als speler een symbool voor het voetbal, had gewoon moeten weigeren om aan de wedstrijd te beginnen, gewoon niet spelen...maar daar had ie de kloten niet voor...
Ik vind het objectief gezien niet terecht. Maar dat is een ander topic.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:30 schreef Zyggie het volgende:
Sowieso had Platini nieteens invloed op de besluitsvorming en ik vind het objectief gezien ook terecht dat Feyenoord eruit gegooid is.
Ok het was niet de schuld van de club.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het objectief gezien niet terecht. Maar dat is een ander topic.
Heeft Platini na de wedstrijd nog wat gezegd dan van dat gejuich van hem? Dat zou hem wel sympathieker maken, vind ik.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:30 schreef Soul79 het volgende:
Aldus Jack van Gelder net bij Studio Voetbal. En daarom vindt Van Gelder hem een eikel.
Waarom zegt hij dit? Het is namelijk aantoonbaar onzin. Toen Platini tijdens die wedstrijd scoorde, juichte iedereen van Juventus. Zijn medespelers, maar ook de fans die de ramp echt hebben zien gebeuren. En die (volkomen misplaatste) ereronde na afloop werd niet alleen door Platini gelopen, maar door alle Juventus-spelers en ze werden druk toegejuichd door de fans.
Zo raar is het ook niet, althans van de spelers: die hebben maanden, jaren naar deze wedstrijd toegeleefd, bovendien hebben ze niet de ramp zien gebeuren zoals wij op televisie. Ze zaten gewoon in de kleedkamer en er zal ze door een UEFA-bobo verteld zijn dat er rellen zijn geweest met (eventueel) doden. Van de werkelijke omvang van de ramp kunnen ze nauwelijks een voorstelling hebben gehad.
Dus waarom dan toch dat gezanik op Platini???? Weten ze niet beter (dat kan ik me niet voorstellen) of is het iets anders?![]()
zal eerder juichen als "we"quote:Op maandag 12 februari 2007 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Als NL dalijk van hem 3 teams mag sturen naar de CL dan zullen we hem wel effe toe juichen.
quote:Op maandag 12 februari 2007 11:01 schreef Keltie het volgende:
Platini
Fransen
UEFA
Van Gelder
Tukkers
Talpa
quote:
Hij is onder de rook van Nancy geboren en volgens mij z'n carriere daar ook gestart.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Speelt het in de mening van Platini ook niet mee dat de rellen in Nancy in Frankrijk waren? Die Fransen zijn veel te chauvinistisch om hun eigen fouten toe te durven geven.
Op YouTube is genoeg te vinden, zowel van de ramp zelf als van het doelpunt van Juventus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:57 schreef MaxC het volgende:
Iemand daar nog een filmpje van, was nog voor mijn tijd![]()
Heeft er 7jaar gespeeldquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij is onder de rook van Nancy geboren en volgens mij z'n carriere daar ook gestart.
Nee het was een penalty na een overtreding een metertje of 4 buiten de 16....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Was die goal ook niet een penalty na een schwalbe?
Platini
http://www.youtube.com/watch?v=4I9bkMpNexIquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee het was een penalty na een overtreding een metertje of 4 buiten de 16....
http://www.youtube.com/watch?v=Rn2S59jRgcMquote:Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef tong80 het volgende:
Platini scoorde uit een strafschop. Wist van de doden maar rende als een debiel juichend door het stadion.
O mijn godquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:17 schreef buzzer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cBB9iS9n6XI
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |