Neem een kopje warmequote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:13 schreef buzzer het volgende:
Godver weer kippenvel..
ik eigenlijk ook, maar ze doet het voortreffelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:13 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind het meer een nummer voor X6.
die gaan straks sister act doen ofzoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:13 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind het meer een nummer voor X6.
Eensch.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:13 schreef buzzer het volgende:
ik vind haar ná Hind toch de beste kandidate in alle series tot nu toe
Nah, saai dat was Flora, Sharon niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:15 schreef SpecialGuest het volgende:
Zo goed weer, het zou bijna saai worden (maar dat wordt het niet).
Laat dat eens rusten zeg.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Nah, saai dat was Flora, Sharon niet.
Laat die vent toch gewoon kritiek geven, zonder dat pubergebrulquote:
normaal ben ik het met hem eens... maar nu nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat die vent toch gewoon kritiek geven, zonder dat pubergebrul.
nee, maar die beheerst het ook niet zoals Sharon.. en ik wil niets afdoen aan de kwaliteit van Anja, maar Sharon heeft gewoon veel meer techniek in huis..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Pfffff HJ vond ad-libs nog helemaal niks bij Anja?
toch kan ik er wel een beetje inkomen, ik heb normaal ook de schurft aan ad-libs, maar Sharon beheerst het zo goed dat het me bij haar niet stoort.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
normaal ben ik het met hem eens... maar nu niet
Da's logisch, want Sharon is zelf lid van dit koor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:15 schreef J-net het volgende:
Ze past er goed bij
Hoe kun je dat nu zeggen?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, maar die beheerst het ook niet zoals Sharon.. en ik wil niets afdoen aan de kwaliteit van Anja, maar Sharon heeft gewoon veel meer techniek in huis..
Dat is echt gelul van het zuiverste water.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, maar die beheerst het ook niet zoals Sharon..
omdat het zo is....quote:
Daar gaat het niet om. Anja beheerst ze technisch beter, dat heeft niks met irritatie te maken, ik denk dat de meeste kenners daar toch weinig anders over zullen zeggen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben het deels eens met buzzer, bij Sharon irriteren die dingen niet.
echt niet, Begrijp me niet verkeerd: van mij had Anja er nu nog in moeten staan, maar Sharon is toch echt veel beter, en beheerst de techniek ook beter. En ad-libs moet je alleen doen als je het echt goed kan, en anders moet je het laten, en Anja moet het gewoon laten. Voor de rest is ze een prima zangeresquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is echt gelul van het zuiverste water.
Je kan ze niet mooi vinden, van mij part lelijk, maar zeggen dat ze geen ad-libs kan is gewoon bullshit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
echt niet, Begrijp me niet verkeerd: van mij had Anja er nu nog in moeten staan, maar Sharon is toch echt veel beter, en beheerst de techniek ook beter. En ad-libs moet je alleen doen als je het echt goed kan, en anders moet je het laten, en Anja moet het gewoon laten. Voor de rest is ze een prima zangeres
dan verschillenw e daarover van meningquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan ze niet mooi vinden, van mij part lelijk, maar zeggen dat ze geen ad-libs kan is gewoon bullshit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |