Ben je nou nog steeds niet over Joël's vroegtijdige exit heen?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef BVO het volgende:! Ik red me wel hoor. Het is onterecht, maar na Idols 1 verbaast niks me meer met zulke programma's
.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds niet over Joël's vroegtijdige exit heen?![]()
Dat wel, die zie ik nu steeds in dat zanggroepje voorbij komenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds niet over Joël's vroegtijdige exit heen?![]()
hoezo, ga je aan de drank dan? is het verlies van anja zo zwaar gevallen?quote:
Ik overweeg hetquote:Op maandag 12 februari 2007 02:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
hoezo, ga je aan de drank dan? is het verlies van anja zo zwaar gevallen?
zo kun je altijd wel een excuus verzinnenquote:
Ik moest het live van een paar meter afstand verwerkenquote:Op maandag 12 februari 2007 02:45 schreef soylent het volgende:
Waarom was je niet op IRCIk was zo alleen met mijn verdriet
en je had daar niet veel steunquote:Op maandag 12 februari 2007 02:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik moest het live van een paar meter afstand verwerken.
Schrijft note: geen alcohol voor superhero87 op volgende meet!quote:
dat maakt dan geen verschil met de vorigequote:Op maandag 12 februari 2007 03:20 schreef chansadres het volgende:
[..]
Schrijft note: geen alcohol voor superhero87 op volgende meet!
Ik heb alleen maar wat wijn van Inge gehad ja!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:20 schreef chansadres het volgende:
[..]
Schrijft note: geen alcohol voor superhero87 op volgende meet!
Duidelijk teveel!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:29 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar wat wijn van Inge gehad ja!
Een hoop zoetigheidquote:Op maandag 12 februari 2007 03:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Duidelijk teveel!![]()
Hou jij maar gewoon bij de cola!
Btw. Wie weet het recept van het cola mengseltje van Globe. Dat moet ik hebben voor de volgende meet![]()
als ik wist, dacht je dan dat ik het je vertelde?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Duidelijk teveel!![]()
Btw. Wie weet het recept van het cola mengseltje van Globe. Dat moet ik hebben voor de volgende meet![]()
Was ook zo obvious. Nadat Andiyan ervan had gedronken gooide hij spare na strike na sparequote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 03:35 schreef chansadres het volgende:
[..]
Was ook zo obvious. Nadat Andiyan ervan had gedronken gooide hij spare na strike na spare![]()
onthouden voor de volgende keerquote:Op maandag 12 februari 2007 03:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Had ik er ook maar wat uit gedroken![]()
3 uur geleden ging ik ook slapen. Jij blijft maar doorgaanquote:Op maandag 12 februari 2007 04:25 schreef superhero87 het volgende:
Pieter jij gestoorde gek, ik wil slapen![]()
Nee, jij met je Wedgiesquote:Op maandag 12 februari 2007 04:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
3 uur geleden ging ik ook slapen. Jij blijft maar doorgaan![]()
Gaan we quoten?quote:
Ik sluit me hierbij volledig aan, met als toevoeging dat het expliciet quoten van des gewenste uitspraken ongehoord is!quote:Op maandag 12 februari 2007 04:57 schreef Californian_dreamer het volgende:
dit is echt te erg
daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 12 februari 2007 04:58 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij volledig aan, met als toevoeging dat het expliciet quoten van des gewenste uitspraken ongehoord is!
door Wendyyyyyy?quote:Op maandag 12 februari 2007 04:56 schreef superhero87 het volgende:
Hier isss eeen Widgy voor Wichyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
Oeh chantage puntenquote:Op maandag 12 februari 2007 05:00 schreef superhero87 het volgende:
If you dare...
Rare mensen, die Richyfans.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef Natalie het volgende:
Kennelijk vallen er mensen op koala's.
Dierenliefde wordt op een zeker niveau gewoon eng.
Dat blijft geheim.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:32 schreef chansadres het volgende:
[..]
Duidelijk teveel!![]()
Hahaquote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef Natalie het volgende:
Kennelijk vallen er mensen op koala's.
Dierenliefde wordt op een zeker niveau gewoon eng.
Ik wilde nog roepen; De groeten van *BVO's echt naam*, maar het was zo stil toen ze sprak.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:20 schreef alwaysthebest het volgende:
De arme jongen..
En niet eens even apart worden bedankt in het afscheidspraatje..
Jammer, dan maar de truc met de paraplu toepassenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |