Thanks. Dan hoor ik het van Alias vandaag nog wel. Wat is je mailadres, dan kunnen we het één en ander verder afhandelen (ik lees vanavond dit topic weer).quote:Op zondag 11 februari 2007 22:48 schreef SPiDeY. het volgende:
Vroeger: ik wacht nog een reactie af van iemand over de Alias boxsets, weet morgen of ze nog beschikbaar zijn.
Rome is wat mij betreft okay, voor 39,20 inclusief dus (voorlopig voor jou gereserveerd).
Morgen hoor je meer.
Ik kan je geen privebericht sturen omdat je het niet aan hebt staan, dus dan maar zo (geef mijn mailadres liever niet publiekelijk op een forum). Voor Rome heb ik helaas gistermiddag al een bericht ontvangen op een ander forum welke ik over het hoofd heb gezien, dus die reactie wacht ik eerst af. Van Alias moet ik het nog te horen krijgen, waarschijnlijk ergens in de avond. Zet anders je berichtfunctie even aanquote:Op maandag 12 februari 2007 07:00 schreef Vroeger het volgende:
[..]
Thanks. Dan hoor ik het van Alias vandaag nog wel. Wat is je mailadres, dan kunnen we het één en ander verder afhandelen (ik lees vanavond dit topic weer).
Jammer dat Rome al weg is. Dan zet ik al m'n hoop op Aliasquote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Ik kan je geen privebericht sturen omdat je het niet aan hebt staan, dus dan maar zo (geef mijn mailadres liever niet publiekelijk op een forum). Voor Rome heb ik helaas gistermiddag al een bericht ontvangen op een ander forum welke ik over het hoofd heb gezien, dus die reactie wacht ik eerst af. Van Alias moet ik het nog te horen krijgen, waarschijnlijk ergens in de avond. Zet anders je berichtfunctie even aan
edit: Rome is dus helaas al weg..
de hele serie ?quote:
Fixedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
de hele serie ?
dan haal ik hem even uit de OP
okeejquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:31 schreef SPiDeY. het volgende:
Sorry even geen ruil, Patch.
Verlaagd naar 12,- excl.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:08 schreef SPiDeY. het volgende:
The Aviator (Steelbook) (2DVD - R2)
Fraaie steelbook uitvoering inclusief een aantal exclusieve Aviator postkaarten, nieuw in seal!
32 incl en je hebt een deal.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:14 schreef ASSpirine het volgende:
30 incl voor aviator en howls moving castle
25 incl en je hebt een deal.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
23 inc voor Howls moving castle
Ok, je hebt een berichtquote:
Van Howl had ik overigens een paar exemplaren, dus hij is nog beschikbaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
23 inc voor Howls moving castle
Donequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:20 schreef SPiDeY. het volgende:
Wizard of Oz mag uit de OP btw, is ook weg.
tnx buddyquote:
Nee, het is een R3HK snapper editiequote:Op zondag 11 maart 2007 03:22 schreef ASSpirine het volgende:
Ik neem aan dat de howl die ik heb gekocht ook de limited edition is
Super bedankt manquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:34 schreef ASSpirine het volgende:
Je weet dat dat pakket naar een vriend van me wordt verzonden. Vandaag kreeg hij van TNT een brief dat er een pakketje werd geleverd. Maar er was niemand thuis, dus hebben ze het weer meegenomen. Ik ga er dus van uit dat dat de wavebird is.
Ik zal die ene vriend verwittigen, dan ff aan hem vragen of hij dat wilt verzenden.
10 maar liefst?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:50 schreef DaForZz het volgende:
Ik verstuur het pakketje waarschijnlijk vanmiddag, het ligt al klaar met postzegels (10 stuks) en al
edt: verstuurd
Nog geen pm ontvangen, geef nr maar door als je wiltquote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef ASSpirine het volgende:
als het goed is zal één van de komende dagen verstuurd worden. Of al verstuurd. Ik zal rekeningnr van mij door pm'en en ik zal het later wel overmaken.
damn, dacht dat ik het verstuurd had...quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:18 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Nog geen pm ontvangen, geef nr maar door als je wilt
Ok..quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
damn, dacht dat ik het verstuurd had...
Doe ik nu direct. De wavebird was dinsdag trouwens nog niet binnen bij die ene vriend van me. TNT had em niet achtergelaten bij de buren (voor dit keer...) Als het goed is moet het al binnen zijn. Kzal ff mailen om te vragen
Morgen antwoord
Heb de komende 2 weken tentamens, dus die wavebird kan nog wel even wachtenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:25 schreef ASSpirine het volgende:
Ze zijn een tweede keer gekomen... Weer bericht achtergelaten, nu moeten we het zelf ophalen, dus pakketje is niet verloren, maar nu moet het nog wel even wachten... sorry..
Het scheelde echt niet veel of ik had het terug gestuurd, maar ik vertrouwde de grootte van dat pakketje niet...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:34 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Heb de komende 2 weken tentamens, dus die wavebird kan nog wel even wachten
Maar de DVD's zijn goed aangekomen begrijp ik. Ik had inderdaad de oude afzender erop laten staan, maar goed dat je het niet weer terug naar mij had gestuurd
Heb er 2,20 opgeplakt en in de postzak gegooid.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij voor de verzendkosten betaald?
quote:Op maandag 26 maart 2007 19:04 schreef DaForZz het volgende:
[..]
Heb er 2,20 opgeplakt en in de postzak gegooid.
DTS = Heel goed geluid (Digitaal dus, want het staat voor Digital Theatre Sound)quote:Op maandag 16 april 2007 09:45 schreef innepin het volgende:
Ik wil de Lion King wel graag.. maar dummy vragen: waar staan DTS en OOP voor?en R2 UK, betekent dat dan dat ie niet op een NL dvd speler kan?
Ah, bedankt!quote:Op maandag 16 april 2007 09:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
DTS = Heel goed geluid (Digitaal dus, want het staat voor Digital Theatre Sound)
OOP = Out of Print, wordt dus nergens meer gemaakt en zie je nog heel schaars tot niet in winkels liggen
R2UK = Je kan hem gewoon op je dvd speler afspelen, maar groot kans dat je geen Nederlandse ondertitels hebt. En bij deze versie klopt dat ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |