Volgens mij valt dat tegenwoordig wel mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:44 schreef Jimmeh het volgende:
Want achteraf vervangen/bijprikken was vele malen goedkoper toch?
Scheelt volgens mij snel 60 euro hoor.. of meer..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat tegenwoordig wel mee.
tjeh ik weet niet of zo'n laptop die extra warmte van een 7200 toeren hdd kwijt kan? voor een laptop is 5400 opzich prima. Denk dat ze om deze reden ook een bejaarde 5400 in de mac mini gestopt hebben, das wel jammer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:44 schreef Jimmeh het volgende:
Hoeveel geheugen slots heeft een MacBook?
Ik zit er 1 te overwegen, maar wil er dan wel 2gb in prikken. Want achteraf vervangen/bijprikken was vele malen goedkoper toch?
En is het ook mogelijk om de HD gewoon voor een ander te verwisselen? Bijv. een 7200 rpm model van Hitachi met meer GB.
Misschien domme vragen, maar ik zit nog een beetje met de gedachten dat Apple de hardware altijd limiteerde (voor andere merken?).
En de oude repen kan je verkopen ipv dat je ze 'kwijt' bent.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Scheelt volgens mij snel 60 euro hoor.. of meer..
Volgens reviews, is het warmte en energie verbruik verschil minimaal, wel komt er wat meer herrie bij kijken op volle toeren natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
tjeh ik weet niet of zo'n laptop die extra warmte van een 7200 toeren hdd kwijt kan? voor een laptop is 5400 opzich prima. Denk dat ze om deze reden ook een bejaarde 5400 in de mac mini gestopt hebben, das wel jammer.
Dus je kunt beter het standaardgeheugen nemen, en dan zelf 1 GB erbij prikken?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:26 schreef Geqxon het volgende:
De 1GB > 2GB upgrade op het 2.0Ghz Core2Duo model is 180 euro, daar heb je twee nieuwe latjes van 1GB voor
tenzij je 2 x 512 krijg ofzo, dan gaat het niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dus je kunt beter het standaardgeheugen nemen, en dan zelf 1 GB erbij prikken?
En natuurlijk doen ze datquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
tenzij je 2 x 512 krijg ofzo, dan gaat het niet natuurlijk.
2 nieuwe latjes is 130 euro, CL5 van Kingston. Is het originele geheugen ook CL5? En dan kan je de 2 andere reepjes verpatsen als nieuw.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:26 schreef Geqxon het volgende:
De 1GB > 2GB upgrade op het 2.0Ghz Core2Duo model is 180 euro, daar heb je twee nieuwe latjes van 1GB voor
Dat geheugen gaat in combinatie met een Macbook voor geen meter, ga maar uit van 160-170 euro.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:49 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
2 nieuwe latjes is 130 euro, CL5 van Kingston. Is het originele geheugen ook CL5? En dan kan je de 2 andere reepjes verpatsen als nieuw.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat geheugen gaat in combinatie met een Macbook voor geen meter, ga maar uit van 160-170 euro.
ja zoiets is het idd. Hoe lager het getal hoe sneller. cl5 is de langzaamste versie die er is, cl3 de snelste, voor ddr2 ram dan, volgens wikipedia.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:15 schreef Jimmeh het volgende:
Wat zou er dan in moeten?
CL5 = Cas Latency 5
en die 5 zegt dan dat het geloof ik 5 nanoseconde duurt voordat het geheugen reageert ofzo. Weet zelf het fijne er ook niet van.
Via de postbank, via surfspot.nl, door de belasting terug te vragen, vanallesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:36 schreef Jimmeh het volgende:
Is er ook nog meer dan 6% studentenkorting mogelijk?
Alleen als er een 12, dan wel 13 inch pro komtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:11 schreef Q. het volgende:
Ondanks de problemen die ik er mee heb gehad ben ik nog steeds heel blij met mnMacBook
. Ik ga de volgende keer geen early adopter meer zijn maar mijn volgende machine wordt ook een Macbook. Pro dan wel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |