Geen idee wat dat is met sommige, maar ik heb dat ding nu 5 maanden en nog geen "vergeling" gezien...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat issie mooi he
(Bij jou wordt ie ook al geel)
Als je een een hoge zuurtegraad hebt in je zweet krijg je dat... is me verteld, moet binnekort voor de tweede keer terug...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is met sommige, maar ik heb dat ding nu 5 maanden en nog geen "vergeling" gezien...
Ik ook niet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is met sommige, maar ik heb dat ding nu 5 maanden en nog geen "vergeling" gezien...
Maw, je stinkt..quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je een een hoge zuurtegraad hebt in je zweet krijg je dat... is me verteld, moet binnekort voor de tweede keer terug...
Laatste keer ze willen er een extra bescherm laag over doen ..quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En hoe vaak was je dat van plan om te doen?
Ik ben echt voor een nieuwe Mac-SC. Dat je dit in het MacBook-topic komt vragen is voor mij echt een bevestiging. Slarioux?quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
Wegens het ontbreken van een SC stel ik hier de vraag maar even, ik ben opzoek naar een spamfilter voor iemand die OS 9 gebruikt. Iemand die daar suggesties, liefst gratis, voor heeft?
mag niet... ofzo check feedbak ...quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben echt voor een nieuwe Mac-SC. Dat je dit in het MacBook-topic komt vragen is voor mij echt een bevestiging. Slarioux?
No shit.quote:Op donderdag 15 februari 2007 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
mag niet... ofzo check feedbak ...
Misschien moet je het net zoals bij Windows doen, een keertje restarten...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:12 schreef CraZaay het volgende:
M'n Macbook kan potverdikkeme niet connecten met m'n Sweex router ("error joining network"), terwijl mijn huisgenoot met z'n Macbook nergens problemen mee heeft
neem dan zijn netwerk settings over of vergelijk ze...quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:12 schreef CraZaay het volgende:
M'n Macbook kan potverdikkeme niet connecten met m'n Sweex router ("error joining network"), terwijl mijn huisgenoot met z'n Macbook nergens problemen mee heeft
Die zijn identiek. WEP password en een key, that's it. Maar goed, als ik google op de error wordt ik er niet vrolijk van: honderden mensen met dit probleem, en geen duidelijk aanwijsbare oorzaak en oplossingquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
neem dan zijn netwerk settings over of vergelijk ze...
Ik durf bijna te wedden als je huisgenoot kapt met dat wireless-shit, dat jij er wel op kan..quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:19 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Die zijn identiek. WEP password en een key, that's it. Maar goed, als ik google op de error wordt ik er niet vrolijk van: honderden mensen met dit probleem, en geen duidelijk aanwijsbare oorzaak en oplossing
3 pc's en 1 Macbook heeft altijd prima gewerkt, dus ik hoop dat 2 Macbooks ook wel gaat lukken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik durf bijna te wedden als je huisgenoot kapt met dat wireless-shit, dat jij er wel op kan..
Sommige routers hebben kuren om het signaal nog uit te zenden als er 1'tje volop gebruik ervan maakt.
Ik zeg je weet maar nooit met die dinger, als iedereen loopt te internetten met dat ding. Misschien dat ie er onder lijdt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:26 schreef CraZaay het volgende:
[..]
3 pc's en 1 Macbook heeft altijd prima gewerkt, dus ik hoop dat 2 Macbooks ook wel gaat lukken.
En die optie had ik al aangezet, geen resultaat.
Probeer eens "WEP 40/128-bit hex" of "WEP 40/128-bit ascii", en dan het 4A5B7C8D..... passwordquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:12 schreef CraZaay het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |