Ook dat ja.... 2 zien hem niet, en 2 wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe kan Nembrionic het antwoord dan weten?
Of was het een heel ruime gok?![]()
Ik zie de foto nu ook, maar dat heeft een tijdje geduurdquote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ook dat ja.... 2 zien hem niet, en 2 wel.
Wat dan wel?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb ik vaker met tinypic gemerkt. Daarom gebruik ik dat niet meer.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
Waarschijnlijk ver voor mijn tijd...
De_Melkboer +1quote:Op zondag 11 februari 2007 22:47 schreef De_Melkboer het volgende:
Met dank aan Beelzebub, want daar valt het kwartje, Tijuana Brass Band
Nee, Krenz was toen wel net leider van de SED geworden maar was niet de woordvoerder.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:05 schreef PhysicsRules het volgende:
Laatst nog gelezen, maar die naam is echt niet blijven hangen.
Ik gok maar op Egon Krenz, maar dat is niet goed.
Laat gerust even weten als jullie liever een andere willen, ik weet nog wel een hele leukequote:Op zondag 11 februari 2007 23:08 schreef PhysicsRules het volgende:
Heb het maar opgezocht. het zal mij benieuwen of iemand dit kan reproduceren.
Nou, hij was lid van het politbureau, en zijn naam begint niet met een i,quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij is het één van de twee SED leiders die vorige week gevraagd was.
Eén was Honecker en die andere ben ik vergeten maar begon volgens mij met een i
vorige week is naar Honecker en Ulbricht gevraagd, maar die is het niet. Die was toen al dood.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij is het één van de twee SED leiders die vorige week gevraagd was.
Eén was Honecker en die andere ben ik vergeten maar begon volgens mij met een i
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |