abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46245102
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Over spandoeken gesproken, wie spreekt er een woordje Portugees? Altijd leuk om de spelmaker van de tegenpartij een beetje te provoceren, als hij het privé al een beetje moeilijk heeft. "Je moeder zuigt goed!" (in het Portugees ofzo? Of alleen de naam van die minaar van zijn moeder?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 12 februari 2007 @ 18:10:44 #202
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46245153
quote:
Over spandoeken gesproken, wie spreekt er een woordje Portugees? Altijd leuk om de spelmaker van de tegenpartij een beetje te provoceren, als hij het privé al een beetje moeilijk heeft. "Je moeder zuigt goed!" (in het Portugees ofzo? Of alleen de naam van die minaar van zijn moeder?
Ik ken wel iemand uit Brazilie
Jawel, je keek.
pi_46245183
quote:
Dan leid je hem meteen goed af..

En is wel klote dat George toch niet mee mag doen. Ik volg Jong AJAX niet zo erg, is die jeugd speler wat?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_46245686
Diego, sua mãe suga bom!
Diego, your mother sucks good!

Leef je uit met Babelfish!
Kan alleen van Engels naar Portugees.
AFC Ajax - SS Lazio
  maandag 12 februari 2007 @ 18:32:52 #205
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46245860
Diego, seu pai está começando fodeu de atrás.
Diego, your father is getting fucked from behind.
  maandag 12 februari 2007 @ 18:34:04 #206
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46245897
Ik twijfel nog, bus of auto.

Bus vol gekken lekker relaxed waarbij de kans wel aanwezig is dat je niet aankomt of met de auto die kant op knallen minder gezellig maar wel efficienter en goedkoper
pi_46245942
Diego, seu pai necessita algum sabão?

Diego, does ur father need any soap?
pi_46245951
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef PLAE@ het volgende:

Bus vol gekken lekker relaxed waarbij de kans wel aanwezig is dat je niet aankomt of met de auto die kant op knallen minder gezellig maar wel efficienter en goedkoper
En geen alcohol. Ik zou de bus pakken!
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef sjimz het volgende:
Diego, o pai do ur necessita algum sabão?

Diego, does ur father need any soap?
Your..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46246163
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef PLAE@ het volgende:

Wij gaan mooi met de bus. 40 man, veel beter en niemand hoeft zelf te rijden. Of we de grens halen is een 2e verhaal, maar goed.
Secrets never die. Only people.
pi_46246209
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Your..
Had hem al veranderd
pi_46246247
Is die ogararu nou wel of niet geschorst?
lollig
pi_46246262
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Is die ogararu nou wel of niet geschorst?
Wel.
pi_46246281
JESUS dat word lastig.
lollig
pi_46246283
Diego, seu pai não pode dirigir.

Diego je vader kan niet rijden.
Houd van een lijntje.
pi_46246284
zou wel mooi zijn zo'n doek, maar speelt hij gewoon mee?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_46246302
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Diego, seu pai não pode dirigir.

Diego je vader kan niet rijden.
Juist wel daarom zit ie nu in de gevangenis.
lollig
pi_46246316
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef denthemen het volgende:
Hij gaat in ieder geval niet naar Brazilie toe werd er ergens gemeld.
pi_46246327
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef denthemen het volgende:
Zo'n doekie zou wel erg lekker zijn ja. En volgens mij speelt hij gewoon ja.
pi_46246673
(Novum) - Markus Rosenberg heeft maandag uitgehaald naar Ajax-coach Henk ten Cate. "Mijn persoonlijke ervaringen met de trainer zijn niet zo positief", zegt de naar Werder Bremen overgestapte Zweed maandag op de website van de Duitse club. Werder neemt het woensdag in de derde ronde van de Uefa Cup in het eigen Weser-stadion op tegen de Amsterdammers. De spits denkt ook dat Ajax in de return wellicht weinig steun zal genieten van de eigen fans.
Rosenberg haalt uit naar Ten Cate

Rosenberg belandde dit seizoen onder Ten Cate op het tweede plan bij Ajax. De 24-jarige aanvaller, die anderhalf jaar geleden door de Amsterdamse club werd overgenomen van het Zweedse Malmö FF, heeft geen goede herinneringen aan de oefenmeester. "Hij heeft bij zijn komst naar Ajax veel veranderd, het elftal, het spelsysteem. Zelfs een spits als Klaas-Jan Huntelaar zit nu gewoon op de bank. En dat terwijl hij vorig seizoen zo veel doelpunten heeft gemaakt. Ik geloof niet dat de trainer hem erg mag"

Werder hoeft volgens Rosenberg geen grote vrees te hebben voor de ontmoeting met Ajax. Hij vindt zijn oude ploeg technisch erg vaardig, maar als team minder sterk. Voor de uitwedstrijd ziet hij in de Amsterdamse fans de achilleshiel van Ajax. "De club heeft een groot stadion en trekt veel bezoekers. Maar de meeste toeschouwers komen alleen om mooi voetbal te zien en zijn verder nogal stil op de tribune. Als het Werder lukt een goal te maken in de ArenA, dan kan het zelfs gebeuren dat de fans zich opeens tegen de eigen ploeg keren."

Rosenberg werd door de komst van Leonardo in de winterstop overbodig bevonden bij Ajax en verhuisde daarop naar Werder. Hij is door zijn Europese duels voor Ajax dit seizoen echter niet meer speelgerechtigd in het Uefa Cup-toernooi en

ondankbare kk hond, oprotten dan, dat je maar flink uitgefloten mag worden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46246712
Rosenberg .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46246869
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:46 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Juist wel daarom zit ie nu in de gevangenis.
Zen pa heeft die gozer niet dood gereden, het was poging tot doodslag!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46246955
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:56 schreef denthemen het volgende:
(Novum) - Markus Rosenberg heeft maandag uitgehaald naar Ajax-coach Henk ten Cate. "Mijn persoonlijke ervaringen met de trainer zijn niet zo positief", zegt de naar Werder Bremen overgestapte Zweed maandag op de website van de Duitse club. Werder neemt het woensdag in de derde ronde van de Uefa Cup in het eigen Weser-stadion op tegen de Amsterdammers. De spits denkt ook dat Ajax in de return wellicht weinig steun zal genieten van de eigen fans.
Rosenberg haalt uit naar Ten Cate

Rosenberg belandde dit seizoen onder Ten Cate op het tweede plan bij Ajax. De 24-jarige aanvaller, die anderhalf jaar geleden door de Amsterdamse club werd overgenomen van het Zweedse Malmö FF, heeft geen goede herinneringen aan de oefenmeester. "Hij heeft bij zijn komst naar Ajax veel veranderd, het elftal, het spelsysteem. Zelfs een spits als Klaas-Jan Huntelaar zit nu gewoon op de bank. En dat terwijl hij vorig seizoen zo veel doelpunten heeft gemaakt. Ik geloof niet dat de trainer hem erg mag"

Werder hoeft volgens Rosenberg geen grote vrees te hebben voor de ontmoeting met Ajax. Hij vindt zijn oude ploeg technisch erg vaardig, maar als team minder sterk. Voor de uitwedstrijd ziet hij in de Amsterdamse fans de achilleshiel van Ajax. "De club heeft een groot stadion en trekt veel bezoekers. Maar de meeste toeschouwers komen alleen om mooi voetbal te zien en zijn verder nogal stil op de tribune. Als het Werder lukt een goal te maken in de ArenA, dan kan het zelfs gebeuren dat de fans zich opeens tegen de eigen ploeg keren."

Rosenberg werd door de komst van Leonardo in de winterstop overbodig bevonden bij Ajax en verhuisde daarop naar Werder. Hij is door zijn Europese duels voor Ajax dit seizoen echter niet meer speelgerechtigd in het Uefa Cup-toernooi en

ondankbare kk hond, oprotten dan, dat je maar flink uitgefloten mag worden
Rosenberg, Rosenberg, Rosenberg.. Ik heb altijd respect voor je gehad. Sorry, maar doe je het echt bij me af.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46247063
Damn, vond het altijd zo'n aardige jongen. Nooit zeurend, goede instelling en aardig.

Misschien zijn de woorden verdraaid of het is gewoon verzonnen maar het valt me anders wel tegen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 12 februari 2007 @ 19:07:40 #224
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46247133
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Wij gaan mooi met de bus. 40 man, veel beter en niemand hoeft zelf te rijden. Of we de grens halen is een 2e verhaal, maar goed.
gaat over dezelfde bus
pi_46247162
het komt volgens mij ook van de site van Werder af
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_46247203
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:07 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

gaat over dezelfde bus
Verklaar u nader, dan wel via pm dan wel via deze weg.
  maandag 12 februari 2007 @ 19:14:56 #227
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46247469
des te meer bussen des te beter
pi_46247563
Hoe meer zielen, hoe zieliger.
pi_46247846
Rosenberg Over een jaar loopt hij te kankeren over Bremen omdat hij niet mee kan.
Houd van een lijntje.
pi_46247949
Had ik toch niet van Rosenberg verwacht. Ach, laat die moffen maar denken dat wij te pakken zijn. Des te harder is de klap die ze krijgen als ze volgende week donderdag eruit liggen!
  maandag 12 februari 2007 @ 19:26:19 #231
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46247979
Haal dat doek ook meteen weg met Rosenberg erop.
Jawel, je keek.
  maandag 12 februari 2007 @ 19:32:03 #232
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46248243
Wat een ophef om niks. Hij heeft gelijk toch. boeie.
pi_46248573
Ajax.nl
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46248845
Geef hem groot gelijk........
Ten cate heeft hem echt kansloos behandeld....
pi_46249000
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef firecow het volgende:
waarom omdat hij hem (terecht) niet goed genoeg vond. Hij past niet in het systeem van Ajax.
Daarnaast vindt ik het altijd zo kinderachtig om te gaan natrappen. zeker voor dat geld wat Ajax allemaal aan hem heeft uitgegeven, daar kunnen weer 6 landen in afrika compleet van worden geholpen.
No bitch to me
  maandag 12 februari 2007 @ 19:49:54 #236
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46249157
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:46 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

waarom omdat hij hem (terecht) niet goed genoeg vond. Hij past niet in het systeem van Ajax.
Daarnaast vindt ik het altijd zo kinderachtig om te gaan natrappen. zeker voor dat geld wat Ajax allemaal aan hem heeft uitgegeven, daar kunnen weer 6 landen in afrika compleet van worden geholpen.
Dat laatste is natuurlijk een onzin argument, dan kun je bij 90% van de berichten die naar buiten komen wel hele betogen schrijven over hoeveel geld er omgaat in voetbal en hoeveel landen daarmee geholpen konden worden.
pi_46249169
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef PLAE@ het volgende:

Wat een ophef om niks. Hij heeft gelijk toch. boeie.
Ik walg alleen van het natrappen..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46249330
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef firecow het volgende:
En terecht, middelmatig knulletje.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46249966
Rosenberg: 'Ik blijf nog tien jaar bij Ajax'

Ergens december 2005/begin 2006...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_46249996
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef Riro het volgende:

[..]

Dat laatste is natuurlijk een onzin argument, dan kun je bij 90% van de berichten die naar buiten komen wel hele betogen schrijven over hoeveel geld er omgaat in voetbal en hoeveel landen daarmee geholpen konden worden.
is het dan geen argument meer?

die jongen heeft in anderhalf jaar tijd minstens een miljoen ontvangen (als het niet meer is).
Ajax heeft ook nog eens ongeveer 5 miljoen betaalt.
meneer zit een paar wedstrijdjes op de bank (ik wou dat ik zo mijn geld verdiende) en heeft dan ook nog het gore lef om te gaan klagen? kun je nagaan hoe ziek de maatschappij is waarin wij leven.
No bitch to me
pi_46250188
De vraag is ook nog of Rosenberg het wel gezegt heeft. En in welke context. En over de supporters heeft hij voor een groot deel gewoon gelijk.
  maandag 12 februari 2007 @ 20:49:12 #242
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46250230
quote:
Op maandag 12 februari 2007 20:33 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

is het dan geen argument meer?

die jongen heeft in anderhalf jaar tijd minstens een miljoen ontvangen (als het niet meer is).
Ajax heeft ook nog eens ongeveer 5 miljoen betaalt.
meneer zit een paar wedstrijdjes op de bank (ik wou dat ik zo mijn geld verdiende) en heeft dan ook nog het gore lef om te gaan klagen? kun je nagaan hoe ziek de maatschappij is waarin wij leven.
Ik vraag me dus ook af of hij het echt zo gezegd heeft en als dat zo is is het inderdaad echt niet netjes van 'm. Hij heeft over het publiek idd gelijk, maar dan nog hoeft ie het niet zo te zeggen als ie dat dus gedaan heeft. Maar goed, dat Ajax destijds 5 miljoen voor hem betaald heeft en dat ie veel verdiend heeft zegt niet dat ie niet ontevreden mag zijn over of hij speelt of niet.
pi_46250372
pi_46250377
Ik wil ook naar Bremen.
pi_46250452
quote:
Op maandag 12 februari 2007 20:49 schreef Riro het volgende:

[..]

Ik vraag me dus ook af of hij het echt zo gezegd heeft en als dat zo is is het inderdaad echt niet netjes van 'm. Hij heeft over het publiek idd gelijk, maar dan nog hoeft ie het niet zo te zeggen als ie dat dus gedaan heeft. Maar goed, dat Ajax destijds 5 miljoen voor hem betaald heeft en dat ie veel verdiend heeft zegt niet dat ie niet ontevreden mag zijn over of hij speelt of niet.
of het waar is, is nog maar de vraag ja. maar het stond op de site van werder, ik neem aan dat die wel betrouwbaar is.

tuurlijk mag die ontreveden zijn en tegen Ten Cate zeggen dat hij wil spelen. Maar om je zou uittelaten in de media is gewoon respectloos, het heeft ook met fatsoen te maken. Als ik dat zo zou zeggen in deze omstandigheden, dan zou mijn moeder persoonlijk naar Bremen zijn gekomen om me een draai om mijn oren te geven.

Kent iemand van jullie die van de(r) Wiel? Kun je hem zomaar voor de leeuwen gooien in deze topwedstrijd?
Ik zie het toch al niet zo positief in voor woensdag, daarvoor missen we teveel verdedigers.
No bitch to me
pi_46250523
Klaas Jan Huntelaar en Gabri staan op scherp voor het eerste duel tegen Werder Bremen. een gele kaart kost hen het beslissende duel tegen de Duitsers in Amsterdam. Beiden staan na de groepsronde op twee gele kaarten. Zowel de gele kaarten als eventuele schorsingen worden meegenomen naar de knockout fase. Ogararu is er daarom niet bij omdat hij tegen Zulte Waregem tegen zijn derde kaart opliep. Vervolgens zijn de vijfde, zevende etc gele kaarten ook goed voor een automatische schorsing van een duel.
Ajax Netwerk
Ajax Netwerk kreeg vandaag veel reacties over de geschorsten nadat er veel verschillende berichten de ronde doen op internet. [reageer]
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  maandag 12 februari 2007 @ 22:29:45 #247
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46250769
quote:
Collecte voor rouwadvertentie Picornie geslaagd
Dapprestrijders.nl meldt dat de herdenkingsadvertentie voor Carlo Picornie in De Telegraaf er gaat komen. Er was een bedrag van 15.000 euro nodig en uiteindelijk is er meer dan 16.000 euro gedoneerd.
Fok! is weer lekker bezig trouwens
pi_46250810
Anita Vurnon en Mitchell Donald gaan ook mee weet AJAX Live(.nl) te melden.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46251100
quote:
'Ajax mist ook Sneijder en Rosales in Bremen'
--------------------------------------------------------------------------------
13 februari 2007
Ajax-trainer Henk ten Cate zal het woensdag in het UEFA Cup-duel tegen Werder Bremen waarschijnlijk moeten stellen zonder Wesley Sneijder. De international heeft nog steeds last van de wilde trap die ADO-speler Tininho zondagmiddag uitdeelde in het competitieduel ADO Den Haag - Ajax (1-2). Dat wist Frits Barend maandag te melden in het tv-programma De Wedstrijden.

De kans is volgens de analist ook groot dat Mauro Rosales er woensdag niet bij is. Volgens Barend verkast de Argentijn hoogstwaarschijnlijk op zeer korte termijn naar River Plate. Ajax wacht alleen nog op een bankgarantie. Barend verwacht dat de transfer woensdag definitief rond zal komen en dat Rosales nog dezelfde dag naar Buenos Aires zal vliegen.

Ten Cate kan in de wedstrijd tegen Werder ook al niet beschikken over George Ogararu (geschorst), Edgar Davids (niet speelgerechtigd) en de geblesseerden Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Zdenek Grygera. Het ontbreken van Davids en Sneijder zou tot gevolg hebben dat Gabri, Hedwiges Maduro en Roger in Duitsland de middenlinie vormen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46251151
Rosales is geen ramp dat die niet meegaat. Dit is ook een goede mogelijkheid voor Perez om zich te bewijzen op 10.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')