quote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Over spandoeken gesproken, wie spreekt er een woordje Portugees? Altijd leuk om de spelmaker van de tegenpartij een beetje te provoceren, als hij het privé al een beetje moeilijk heeft. "Je moeder zuigt goed!" (in het Portugees ofzo? Of alleen de naam van die minaar van zijn moeder?
Ik ken wel iemand uit Braziliequote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Over spandoeken gesproken, wie spreekt er een woordje Portugees? Altijd leuk om de spelmaker van de tegenpartij een beetje te provoceren, als hij het privé al een beetje moeilijk heeft. "Je moeder zuigt goed!" (in het Portugees ofzo? Of alleen de naam van die minaar van zijn moeder?
Dan leid je hem meteen goed af..quote:Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
En geen alcohol. Ik zou de bus pakken!quote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef PLAE@ het volgende:
Ik twijfel nog, bus of auto.
Bus vol gekken lekker relaxed waarbij de kans wel aanwezig is dat je niet aankomt of met de auto die kant op knallen minder gezellig maar wel efficienter en goedkoper![]()
Your..quote:Op maandag 12 februari 2007 18:35 schreef sjimz het volgende:
Diego, o pai do ur necessita algum sabão?
Diego, does ur father need any soap?
Wij gaan mooi met de bus. 40 man, veel beter en niemand hoeft zelf te rijden. Of we de grens halen is een 2e verhaal, maar goed.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef PLAE@ het volgende:
Ik twijfel nog, bus of auto.
Bus vol gekken lekker relaxed waarbij de kans wel aanwezig is dat je niet aankomt of met de auto die kant op knallen minder gezellig maar wel efficienter en goedkoper![]()
Wel.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Is die ogararu nou wel of niet geschorst?
Juist wel daarom zit ie nu in de gevangenis.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Diego, seu pai não pode dirigir.
Diego je vader kan niet rijden.
Hij gaat in ieder geval niet naar Brazilie toe werd er ergens gemeld.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef denthemen het volgende:
zou wel mooi zijn zo'n doek, maar speelt hij gewoon mee?
Zo'n doekie zou wel erg lekker zijn ja. En volgens mij speelt hij gewoon ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef denthemen het volgende:
zou wel mooi zijn zo'n doek, maar speelt hij gewoon mee?
Zen pa heeft die gozer niet dood gereden, het was poging tot doodslag!quote:Op maandag 12 februari 2007 18:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Juist wel daarom zit ie nu in de gevangenis.
Rosenberg, Rosenberg, Rosenberg.. Ik heb altijd respect voor je gehad. Sorry, maar doe je het echt bij me af.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:56 schreef denthemen het volgende:
(Novum) - Markus Rosenberg heeft maandag uitgehaald naar Ajax-coach Henk ten Cate. "Mijn persoonlijke ervaringen met de trainer zijn niet zo positief", zegt de naar Werder Bremen overgestapte Zweed maandag op de website van de Duitse club. Werder neemt het woensdag in de derde ronde van de Uefa Cup in het eigen Weser-stadion op tegen de Amsterdammers. De spits denkt ook dat Ajax in de return wellicht weinig steun zal genieten van de eigen fans.
Rosenberg haalt uit naar Ten Cate
Rosenberg belandde dit seizoen onder Ten Cate op het tweede plan bij Ajax. De 24-jarige aanvaller, die anderhalf jaar geleden door de Amsterdamse club werd overgenomen van het Zweedse Malmö FF, heeft geen goede herinneringen aan de oefenmeester. "Hij heeft bij zijn komst naar Ajax veel veranderd, het elftal, het spelsysteem. Zelfs een spits als Klaas-Jan Huntelaar zit nu gewoon op de bank. En dat terwijl hij vorig seizoen zo veel doelpunten heeft gemaakt. Ik geloof niet dat de trainer hem erg mag"
Werder hoeft volgens Rosenberg geen grote vrees te hebben voor de ontmoeting met Ajax. Hij vindt zijn oude ploeg technisch erg vaardig, maar als team minder sterk. Voor de uitwedstrijd ziet hij in de Amsterdamse fans de achilleshiel van Ajax. "De club heeft een groot stadion en trekt veel bezoekers. Maar de meeste toeschouwers komen alleen om mooi voetbal te zien en zijn verder nogal stil op de tribune. Als het Werder lukt een goal te maken in de ArenA, dan kan het zelfs gebeuren dat de fans zich opeens tegen de eigen ploeg keren."
Rosenberg werd door de komst van Leonardo in de winterstop overbodig bevonden bij Ajax en verhuisde daarop naar Werder. Hij is door zijn Europese duels voor Ajax dit seizoen echter niet meer speelgerechtigd in het Uefa Cup-toernooi en
ondankbare kk hond, oprotten dan, dat je maar flink uitgefloten mag worden![]()
gaat over dezelfde busquote:Op maandag 12 februari 2007 18:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wij gaan mooi met de bus. 40 man, veel beter en niemand hoeft zelf te rijden. Of we de grens halen is een 2e verhaal, maar goed.
waarom omdat hij hem (terecht) niet goed genoeg vond. Hij past niet in het systeem van Ajax.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef firecow het volgende:
Geef hem groot gelijk........
Ten cateheeft hem echt kansloos behandeld....
Dat laatste is natuurlijk een onzin argument, dan kun je bij 90% van de berichten die naar buiten komen wel hele betogen schrijven over hoeveel geld er omgaat in voetbal en hoeveel landen daarmee geholpen konden worden.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
waarom omdat hij hem (terecht) niet goed genoeg vond. Hij past niet in het systeem van Ajax.
Daarnaast vindt ik het altijd zo kinderachtig om te gaan natrappen. zeker voor dat geld wat Ajax allemaal aan hem heeft uitgegeven, daar kunnen weer 6 landen in afrika compleet van worden geholpen.
Ik walg alleen van het natrappen..quote:Op maandag 12 februari 2007 19:32 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een ophef om niks. Hij heeft gelijk toch. boeie.
En terecht, middelmatig knulletje.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:43 schreef firecow het volgende:
Geef hem groot gelijk........
Ten cateheeft hem echt kansloos behandeld....
is het dan geen argument meer?quote:Op maandag 12 februari 2007 19:49 schreef Riro het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk een onzin argument, dan kun je bij 90% van de berichten die naar buiten komen wel hele betogen schrijven over hoeveel geld er omgaat in voetbal en hoeveel landen daarmee geholpen konden worden.
Ik vraag me dus ook af of hij het echt zo gezegd heeft en als dat zo is is het inderdaad echt niet netjes van 'm. Hij heeft over het publiek idd gelijk, maar dan nog hoeft ie het niet zo te zeggen als ie dat dus gedaan heeft. Maar goed, dat Ajax destijds 5 miljoen voor hem betaald heeft en dat ie veel verdiend heeft zegt niet dat ie niet ontevreden mag zijn over of hij speelt of niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:33 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
is het dan geen argument meer?
die jongen heeft in anderhalf jaar tijd minstens een miljoen ontvangen (als het niet meer is).
Ajax heeft ook nog eens ongeveer 5 miljoen betaalt.
meneer zit een paar wedstrijdjes op de bank (ik wou dat ik zo mijn geld verdiende) en heeft dan ook nog het gore lef om te gaan klagen? kun je nagaan hoe ziek de maatschappij is waarin wij leven.
of het waar is, is nog maar de vraag ja. maar het stond op de site van werder, ik neem aan dat die wel betrouwbaar is.quote:Op maandag 12 februari 2007 20:49 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vraag me dus ook af of hij het echt zo gezegd heeft en als dat zo is is het inderdaad echt niet netjes van 'm. Hij heeft over het publiek idd gelijk, maar dan nog hoeft ie het niet zo te zeggen als ie dat dus gedaan heeft. Maar goed, dat Ajax destijds 5 miljoen voor hem betaald heeft en dat ie veel verdiend heeft zegt niet dat ie niet ontevreden mag zijn over of hij speelt of niet.
quote:'Ajax mist ook Sneijder en Rosales in Bremen'
--------------------------------------------------------------------------------
13 februari 2007
Ajax-trainer Henk ten Cate zal het woensdag in het UEFA Cup-duel tegen Werder Bremen waarschijnlijk moeten stellen zonder Wesley Sneijder. De international heeft nog steeds last van de wilde trap die ADO-speler Tininho zondagmiddag uitdeelde in het competitieduel ADO Den Haag - Ajax (1-2). Dat wist Frits Barend maandag te melden in het tv-programma De Wedstrijden.
De kans is volgens de analist ook groot dat Mauro Rosales er woensdag niet bij is. Volgens Barend verkast de Argentijn hoogstwaarschijnlijk op zeer korte termijn naar River Plate. Ajax wacht alleen nog op een bankgarantie. Barend verwacht dat de transfer woensdag definitief rond zal komen en dat Rosales nog dezelfde dag naar Buenos Aires zal vliegen.
Ten Cate kan in de wedstrijd tegen Werder ook al niet beschikken over George Ogararu (geschorst), Edgar Davids (niet speelgerechtigd) en de geblesseerden Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Zdenek Grygera. Het ontbreken van Davids en Sneijder zou tot gevolg hebben dat Gabri, Hedwiges Maduro en Roger in Duitsland de middenlinie vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |