Over dat van Tininho werd al niet eens iets gezegdquote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef De_Ananas het volgende:
Maar wat voor natrappen waren die 2 acties dan dat ze het bij Talpa niet laten zien![]()
Ik ook.. Ik verwacht echt dat ik daar ben en AJAX aanmoedig!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb mijn hotel in Glasgow al geboekt![]()
Die werd wel laten zien...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Over dat van Tininho werd al niet eens iets gezegd
Lekker belangrijk. Bodde schijnt nog een keertje nagetrapt te hebben. En dan vast nog wel iemand. Ach, wat hebben wij er aan als er iemand van Den Haag wordt geschorst?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef De_Ananas het volgende:
Maar wat voor natrappen waren die 2 acties dan dat ze het bij Talpa niet laten zien![]()
Wat moet erover gezegd worden, die beelden spreken hardstikke voor zich lijkt me.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vooronderzoek, twijfel of het er van komen gaat...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat moet erover gezegd worden, die beelden spreken hardstikke voor zich lijkt me.
Dat had nog gekund inderdaad. Maarja dat horen we van de week vanzelf wel. Nog even en Ado heeft geen spelers meer overquote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef kevin6188 het volgende:
Vooronderzoek, twijfel of het er van komen gaat...
In de vroege aflevering van De Wedstrijden moet je niet raar kijken als hele wedstrijden worden over geslagen. Tijd is geld voorquote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Cocu zat ook te janken dat de scheidsrechters hun zochten. Misschien moet hij eens met farfan gaan praten over alle strafschoppen die ze wél gehad hebbenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef Adidah het volgende:
En Koeman maar janken over die niet toegekende penalty.
Hele wedstrijden overgeslagen?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
In de vroege aflevering van De Wedstrijden moet je niet raar kijken als hele wedstrijden worden over geslagen. Tijd is geld voortien
maar vanavond zul je Mulder wel horen zeggen dat het een mannelijk trapje was.
Bij wijze van..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hele wedstrijden overgeslagen?Tuurlijk.
En dat tijd geld is geldt voor elke commerciele zender...
3-4-3quote:Op zondag 11 februari 2007 21:24 schreef Ordinair het volgende:
Wat zou je tegen HTC zeggen als je hem nog voor Werder zou spreken?
Omdat je jezelf quote?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef Ordinair het volgende:
[..]
3-4-3
Ogararu - Stam - Lindenbergh
Gabri - Sneijder - Perez - Davids
Rosales - Huntelaar - Babel
Ja nu mogen jullie me voor gek verklaren!
Neuh, ik weet dat veel mensen die opstelling niet zo geschikt vinden.quote:
Kut ja, Edje mag nog niet spelen. Nouja, Leo kan ook wel op die plek uit de voeten.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:30 schreef Pritt het volgende:
Zou wel een stunt zijn ja als hij met Davids zou spelen tegen Werder.
Ja, aangezien Davids en Ogararu niet mogen spelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:27 schreef Ordinair het volgende:
[..]
3-4-3
Ogararu - Stam - Lindenbergh
Gabri - Sneijder - Perez - Davids
Rosales - Huntelaar - Babel
Ja nu mogen jullie me voor gek verklaren!
Vind ik niet. Hij mag zich eerst eens bewijzen tegen de kleintjes. Van Babel weet je in ieder geval dat hij vanaf de tweede lijn kan scoren.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:59 schreef Radegast het volgende:
Liever Leonardo dan Babel.
En dan Roger op het middenveld?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Perez in de spits met Babel en Leonardo als vleugelspelers. Perez is een sterke aanspeelpunt, kan de bal bij zich houden, scoort ook wel gemakkelijk en kan de vleugelspelers de diepte in sturen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:05 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.hotel-montana.de/site/hotel/hotelindex.php?hotelid=1
Alsof jij merkt wie er staat opgesteld, om 20.30 uur maak je al niets meer van wedstrijd mee.quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Tering ze moeten niet gekker worden![]()
Als we de wedstrijd op zich al halen. Of uberhaupt Duitsland binnen komen.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof jij merkt wie er staat opgesteld, om 20.30 uur maak je al niets meer van wedstrijd mee.![]()
Ga je met 410 bus?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als we de wedstrijd op zich al halen. Of uberhaupt Duitsland binnen komen.![]()
tututuutu ik heb een hekel aan politiequote:Op zondag 11 februari 2007 22:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als we de wedstrijd op zich al halen. Of uberhaupt Duitsland binnen komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |