Holy shitquote:
Moet je beter opletten n00bquote:Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand gifjes van het natrappen? Zoals gebruikelijk komt het niet bij Talpa![]()
Tininhoquote:Op zondag 11 februari 2007 20:00 schreef Black-Death het volgende:
Van wie is die smerige overtreding btw?
was wel op t*enquote:Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand gifjes van het natrappen? Zoals gebruikelijk komt het niet bij Talpa![]()
Powerzonequote:Op zondag 11 februari 2007 20:32 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mooi, want anders had ik helemaal geen slaap gehad na Nope Is Dope![]()
Er werd in liveverslagen aangegeven dat er 3x nagetrapt werd waaronder deze. Deze is op Talpa geweest én op gif al vaak gepost. Ik zoek de andere 2quote:
Ik heb mijn hotel in Glasgow al geboektquote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef BigFire het volgende:
wat hoor ik nu, Vigo en Moskou? zullen we eerst maar eens Werder uitschakelen voordat het enthusiaste uit-publiek de hotels alvast boekt?
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb mijn hotel in Glasgow al geboekt![]()
Eentje was van Bodde, maar dat was amper te zien geloof ik. Ik heb het in ieder geval niet gezien.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er werd in liveverslagen aangegeven dat er 3x nagetrapt werd waaronder deze. Deze is op Talpa geweest én op gif al vaak gepost. Ik zoek de andere 2![]()
Hakansson ookquote:Op zondag 11 februari 2007 20:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Eentje was van Bodde, maar dat was amper te zien geloof ik. Ik heb het in ieder geval niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |