Wat een ongelooflijk zwak argument. Zegt dus echt geen ene reet. Vind dat gegeil op Gentenaar ook nergens op slaan. Wil niet zeggen dat ik 'm ook vaak knijp met Stekelenburg.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
De rest van z'n carriere heeft ie ook niks laten zien natuurlijk
Of Twentequote:Op zondag 11 februari 2007 16:26 schreef Panick het volgende:
Mja..
Ik denk dat ik nu voor het eerst een beetje het gevoel heb dat het eventueel, heel misschien, nog mogelijk is.
Hopen dat dit dipje aanblijft en Ajax een beetje gaat ballen. Want anders wordt AZ straks kampioen.
Voor allemaal, protesteren mag nietquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat had rood voor Alex moeten zijn.
Vandaag speelde we kut, tegen 010 en Groningen 2e helft speelde we gewoon goed hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
PSv en Ajax hebben van rol geruild, nu spelen wij kut en winnen we.
AZ wordt geen kampioen, Ajax maakt over twee weken wel een einde aan die droomquote:Op zondag 11 februari 2007 16:26 schreef Panick het volgende:
Mja..
Ik denk dat ik nu voor het eerst een beetje het gevoel heb dat het eventueel, heel misschien, nog mogelijk is.
Hopen dat dit dipje aanblijft en Ajax een beetje gaat ballen. Want anders wordt AZ straks kampioen.
Hadden ze farfan maar niet moeten wisselenquote:
2de helft tegen f'noord was ook grotendeels kut hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vandaag speelde we kut, tegen 010 en Groningen 2e helft speelde we gewoon goed hoor![]()
Volgende week uithalen tegen Excelsior voor het doelsaldo![]()
Die cullina wil maar niet mee werkenquote:Op zondag 11 februari 2007 16:33 schreef StarGazer het volgende:
Het Koeman-effect wordt zichtbaar! PSV is aan alle kanten geïnfiltreerd met Ajacieden die de club van binnenuit saboteren. Heerlijk dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |