anders lees je het topic even?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:58 schreef paultjuhhh het volgende:
raar heb wel sport 1 maar geen film1
Ik verwachtte niet dat hij het zou doen en hij deed het ook nietquote:Op zondag 18 februari 2007 14:46 schreef ZwarteMagika het volgende:
Eikels zijn het
Ik keek vrijdagochtend even en tot mijn verbazing (ik verwachtte eigenlijk al dat ie het niet zou doen) kon ik idd Film 1 kijken. Dus ik zit savonds klaar om een film te kijken, ja hoor..![]()
Dit komt niet door @homequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik verwachtte niet dat hij het zou doen en hij deed het ook nietTot nog toe alleen maar slechte ervaringen met @home. Kwaliteit is wel goed, maar ze zijn niet zo goed in het nakomen van afspraken helaas
Ook zij hebben beloofd dat de filmkanalen doorgegeven zouden worden, toch? Ik kan me een brief van @home herinneren waarin ze van de daken schreeuwden dat er gratis 10 dagen naar film1 gekeken kon worden.quote:
Dus jij kijkt al weken gratis naar film1 via de schotel?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:09 schreef sanni het volgende:
Begrijp jullie probleem niet sow... Ik kijk al weken naar Film 1 en alle aanwezige kanalen
via een schotel.Ik zie ook wel als ik even naar de Sportkanalen zap de tekst verschijnen
zoals hij hierboven is gedepondeerd inzake het niet doorgaan van.... maar daarna kan ik weer
gewoon kijken naar datgeen ik wilde zien.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |