Zo heeft het idd ook wel watquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef Originele_Naam het volgende:
ik vind Saab stoerder
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zo heeft het idd ook wel wat
[afbeelding]
nee, het moet echt diesel zijn, met name vanwege de afschrijving.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef FlowDesign het volgende:
En dit dan?
http://auto.marktplaats.n(...)-bi-fuel-lpg-g3.html
Hele mooie kleur ook !quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef bluebit het volgende:
had ik trouwens al complete foto's gepost van mijn uitermate stoere toekomstige bolide :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben zo blij, blij, blij, nu alleen zorgen dat ik mijn huidige auto niet in puin rij zodat ie in te ruilen is.
Als je dure lampen van Philips wil neem dan Nightvision.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:06 schreef bluebit het volgende:
nee er zit geen xenon op, wil er wel bluevision inzetten!
ik las ergens dat nightvision minder licht gaf dan bluevision?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je dure lampen van Philips wil neem dan Nightvision.
En anders kun je net zo goed voor een tientje bij ieder Autozaakje wel van die blauwe lampies kopen, van die Xenon look-a-like dingen, komt ook veel licht vanaf.
Eerder andersom.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:54 schreef bluebit het volgende:
[..]
ik las ergens dat nightvision minder licht gaf dan bluevision?
Nee, ik bedoel gewoon Halogeen lampen die ook blauw zijn, daarom noemen ze dat Xenon look-a-like.quote:en wat betreft die xenon look-a-like dingen, zijn die niet verboden omdat ze niet goed afgesteld zijn of zo?
Tenminste, ik denk dan aan die dingen die je op marktplaats en zo vind voor een paar tientjes.
Correctemundoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:28 schreef Repeat het volgende:
nightguide bedoelen jullie? Dat is met die verschillende kleuren erin.
heb jij dat, ik heb ergens gelezen dat het resultaat van die nightguide tegenvalt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:28 schreef Repeat het volgende:
nightguide bedoelen jullie? Dat is met die verschillende kleuren erin.
x-treme power van philips belooft 80% meer licht, visionplus 50% meer (terwijl die laatste toch het bekenste is, iemand ervaring met x-treme power)
Dan zit je met Bluevision of Nightguide wel goed. Tenzij je sjonnie-blauw wilt, dan moet je die nep-xenon kopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef bluebit het volgende:
[..]
heb jij dat, ik heb ergens gelezen dat het resultaat van die nightguide tegenvalt?
misschien enig andere ervaring met mooi licht, die volvo heeft heldere glazen in de koplampen, er dient dus mooi licht uit te gaan komen (a la xenon)
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan zit je met Bluevision of Nightguide wel goed. Tenzij je sjonnie-blauw wilt, dan moet je die nep-xenon kopen.
sorry hoor, maar ik vind dat zo verschrikkelijk slecht. Waarom zou je dat in godsnaam in je auto zetten? Voor het blauwe licht?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:33 schreef bluebit het volgende:
[..]
![]()
zoals ik dus al zei : bluevision wordt het dus. denk ik.
ik bedoel te zeggen dat als je het voor het licht doet beter visionplus of x-treme power kunt pakken ipv die blauwe nepperds.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:06 schreef r8ality het volgende:
Bluevision of Nightguide (beiden Philips) is wel degelijker beter dan gewone H4. Ik merkte echt wel veel verschil, vooral reflecterende troep zie je beter. En dat lijkt niet zo boeiend, totdat je met veel regen op een Belgische snelweg zit. Dan ben je blij dat de wegmarkering nog te zien is.
Accu lampje is vermoedelijk een slippende v-riem van een tientjequote:Op zondag 11 maart 2007 21:40 schreef bluebit het volgende:
zojuist bericht gekregen van mijn dealer : volvo is opgehaald![]()
![]()
hij werd geleverd met een set zomerbanden met lichtmetaal en een set winterbanden.
de opel begint langzaamaan te vergaan, zoals ik al zei : ik krijg hem met veel moeite in de twee en de vijf, accu lampje blijft erg lang branden bij vochtig weer en gaat na een tijdje weer uit.
wat daarentegen wel aardig is : na ruim een jaar niet-functionerende lampjes in mijn dashboard (niet bij de meters maar bij alle andere instrumentenverlichting), werkt het nu plotseling wel allemaal weer![]()
nog geen idee, moet nog naar RDW, beurt etc.....maar zou dus best kunnen dat ik hem eind deze week hebquote:Op zondag 11 maart 2007 22:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Zo dat is mooi meegenomen, zorgen dat je je winterband goed stalt zodat je ze de volgende winter er weer onder kunt zetten!
Wanneer kan je hem ophalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |