abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47048589
ik vind Saab stoerder
pi_47048711
Mooie bak man die V40. Heeft ie ook xenon lampen? Vet ook zo'n lipje eronder aan de vookant!
pi_47048733
Hele vooruitgang tov je corsa, dat sowieso!
pi_47048749
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:45 schreef Originele_Naam het volgende:
ik vind Saab stoerder
Zo heeft het idd ook wel wat

pi_47048799
Volvo 440 uit 1993 rij ik

Bij aankoop: 165.000 op de teller
Nu, na 3 jaar: 225.000 op de teller
  donderdag 8 maart 2007 @ 12:54:43 #246
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_47048831
Age of fruity enlightenment!
pi_47049016
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 12:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zo heeft het idd ook wel wat

[afbeelding]
Jij begrijpt het
pi_47049181
quote:
nee, het moet echt diesel zijn, met name vanwege de afschrijving.
ik kan in deze auto ongeveer 5 tot 6 jaar rijden, en dan zal ie 250.000 op de teller hebben staan. tegen die tijd moet ie nog wat geld gaan opleveren bij inruil.

nee er zit geen xenon op, wil er wel bluevision inzetten!
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:08:36 #249
8372 Bastard
Persona non grata
pi_47053596
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 11:59 schreef bluebit het volgende:
had ik trouwens al complete foto's gepost van mijn uitermate stoere toekomstige bolide :

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ik ben zo blij, blij, blij, nu alleen zorgen dat ik mijn huidige auto niet in puin rij zodat ie in te ruilen is.
Hele mooie kleur ook !
The truth was in here.
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:49:38 #250
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_47057702
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 13:06 schreef bluebit het volgende:
nee er zit geen xenon op, wil er wel bluevision inzetten!
Als je dure lampen van Philips wil neem dan Nightvision.

En anders kun je net zo goed voor een tientje bij ieder Autozaakje wel van die blauwe lampies kopen, van die Xenon look-a-like dingen, komt ook veel licht vanaf.
pi_47081844
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:49 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Als je dure lampen van Philips wil neem dan Nightvision.

En anders kun je net zo goed voor een tientje bij ieder Autozaakje wel van die blauwe lampies kopen, van die Xenon look-a-like dingen, komt ook veel licht vanaf.
ik las ergens dat nightvision minder licht gaf dan bluevision?

en wat betreft die xenon look-a-like dingen, zijn die niet verboden omdat ze niet goed afgesteld zijn of zo?
Tenminste, ik denk dan aan die dingen die je op marktplaats en zo vind voor een paar tientjes.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:17:21 #252
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_47082181
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 08:54 schreef bluebit het volgende:

[..]

ik las ergens dat nightvision minder licht gaf dan bluevision?
Eerder andersom.
quote:
en wat betreft die xenon look-a-like dingen, zijn die niet verboden omdat ze niet goed afgesteld zijn of zo?
Tenminste, ik denk dan aan die dingen die je op marktplaats en zo vind voor een paar tientjes.
Nee, ik bedoel gewoon Halogeen lampen die ook blauw zijn, daarom noemen ze dat Xenon look-a-like.
Gewoon hetzelfde als Bluevision maar dan voor 10 euro.

Wat jij bedoelt zijn Xenon conversie kits, dan heb je echte Xenon verlichting maar achteraf ingebouwd.
Betaal je meestal 100 à 150 Euro voor op Marktplaats, die zijn verboden op auto's gebouwd vanaf 1 januari 2006 of 2007.
pi_47083759
nightguide bedoelen jullie? Dat is met die verschillende kleuren erin.

x-treme power van philips belooft 80% meer licht, visionplus 50% meer (terwijl die laatste toch het bekenste is, iemand ervaring met x-treme power )
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:40:56 #254
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_47084070
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:28 schreef Repeat het volgende:
Correctemundo
pi_47089556
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:28 schreef Repeat het volgende:

x-treme power van philips belooft 80% meer licht, visionplus 50% meer (terwijl die laatste toch het bekenste is, iemand ervaring met x-treme power )
heb jij dat, ik heb ergens gelezen dat het resultaat van die nightguide tegenvalt?
misschien enig andere ervaring met mooi licht, die volvo heeft heldere glazen in de koplampen, er dient dus mooi licht uit te gaan komen (a la xenon)
pi_47100040
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef bluebit het volgende:

[..]

heb jij dat, ik heb ergens gelezen dat het resultaat van die nightguide tegenvalt?
misschien enig andere ervaring met mooi licht, die volvo heeft heldere glazen in de koplampen, er dient dus mooi licht uit te gaan komen (a la xenon)
Dan zit je met Bluevision of Nightguide wel goed. Tenzij je sjonnie-blauw wilt, dan moet je die nep-xenon kopen .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_47100613
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:12 schreef r8ality het volgende:

[..]

Dan zit je met Bluevision of Nightguide wel goed. Tenzij je sjonnie-blauw wilt, dan moet je die nep-xenon kopen .

zoals ik dus al zei : bluevision wordt het dus. denk ik.
pi_47103941
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:33 schreef bluebit het volgende:

[..]

zoals ik dus al zei : bluevision wordt het dus. denk ik.
sorry hoor, maar ik vind dat zo verschrikkelijk slecht. Waarom zou je dat in godsnaam in je auto zetten? Voor het blauwe licht? Wannabe xenon is dat gewoon, en voor de lichtopbrengst hoef je het niet te doen...
pi_47104045
Bluevision of Nightguide (beiden Philips) is wel degelijker beter dan gewone H4. Ik merkte echt wel veel verschil, vooral reflecterende troep zie je beter. En dat lijkt niet zo boeiend, totdat je met veel regen op een Belgische snelweg zit. Dan ben je blij dat de wegmarkering nog te zien is.
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_47104885
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:06 schreef r8ality het volgende:
Bluevision of Nightguide (beiden Philips) is wel degelijker beter dan gewone H4. Ik merkte echt wel veel verschil, vooral reflecterende troep zie je beter. En dat lijkt niet zo boeiend, totdat je met veel regen op een Belgische snelweg zit. Dan ben je blij dat de wegmarkering nog te zien is.
ik bedoel te zeggen dat als je het voor het licht doet beter visionplus of x-treme power kunt pakken ipv die blauwe nepperds.

trouwens, H7 toch?
pi_47105589
Ik heb H4 .
pi_47140274
Bedankt Magnet .
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:38:10 #263
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_47140645
En als je gewoon Xenon look-a-like wil koop dan gewoon die goedkope van een tientje.
Die overigens ook een betere lichtopbrengst hebben dan standaard Halogeen-lampen

Als je echt meer wilt zien in het donker en het voor de veiligheid doet en je hebt er 30 Euro voor over, koop dan goede Philips lampen. Nightguide of ofzo.
pi_47169854
zojuist bericht gekregen van mijn dealer : volvo is opgehaald

hij werd geleverd met een set zomerbanden met lichtmetaal en een set winterbanden.
de opel begint langzaamaan te vergaan, zoals ik al zei : ik krijg hem met veel moeite in de twee en de vijf, accu lampje blijft erg lang branden bij vochtig weer en gaat na een tijdje weer uit.

wat daarentegen wel aardig is : na ruim een jaar niet-functionerende lampjes in mijn dashboard (niet bij de meters maar bij alle andere instrumentenverlichting), werkt het nu plotseling wel allemaal weer
pi_47173354
Zo dat is mooi meegenomen, zorgen dat je je winterband goed stalt zodat je ze de volgende winter er weer onder kunt zetten!

Wanneer kan je hem ophalen?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_47176135
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:40 schreef bluebit het volgende:
zojuist bericht gekregen van mijn dealer : volvo is opgehaald

hij werd geleverd met een set zomerbanden met lichtmetaal en een set winterbanden.
de opel begint langzaamaan te vergaan, zoals ik al zei : ik krijg hem met veel moeite in de twee en de vijf, accu lampje blijft erg lang branden bij vochtig weer en gaat na een tijdje weer uit.

wat daarentegen wel aardig is : na ruim een jaar niet-functionerende lampjes in mijn dashboard (niet bij de meters maar bij alle andere instrumentenverlichting), werkt het nu plotseling wel allemaal weer
Accu lampje is vermoedelijk een slippende v-riem van een tientje
En schakelen vermoedelijk een koppelingsplaat oid.

Maar een Opel dumpen voor een Volvo is natuurlijk de beste zet die je kan doen
pi_47180846
quote:
Op zondag 11 maart 2007 22:46 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Zo dat is mooi meegenomen, zorgen dat je je winterband goed stalt zodat je ze de volgende winter er weer onder kunt zetten!

Wanneer kan je hem ophalen?
nog geen idee, moet nog naar RDW, beurt etc.....maar zou dus best kunnen dat ik hem eind deze week heb

betreffende dat accu lampje en slippende v-riem :
zou inderdaad kunnen, ik hoor een gierend geluid als ie nog koud is, tevens lijkt de toerenteller in het dashboard dood te zijn. pas na enige tijd gaat ie weer werken.

zo'n koppelingsplaat.....zou dat duur zijn?

ach ja...opel....hij heeft me 5 jaar erg trouw gediend. maar het is inderdaad nogal een verschil met een volvo.

VOLVO FOR LIFE
  maandag 12 maart 2007 @ 09:52:05 #268
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_47181432
Koppelingsplaten laten vervangen zal je wel een paar honderd euro gaan kosten ja.
  maandag 12 maart 2007 @ 10:00:32 #269
242 Pinball
Electric Monk
pi_47181623
Ik ga vandaag mijn 360 naar zijn laatste rustplaats brengen.
Eigenlijk zonde, want de motor en zo zijn met nog geen 2 ton erop nog prima in orde, maar hij gaat afgekeurd worden op teveel roest, en de reparatie is net zo duur als een andere (oude ) auto.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_47181639
quote:
Koppelingsplaten laten vervangen zal je wel een paar honderd euro gaan kosten ja.
ja, maar dat gebeurt dan als ik hem inruil....dus de kosten zijn tegen inkoopprijs voor mijn dealer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')