Nu nog een sponsor voor de wegenbelastingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:37 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je wilde toch een blauwe?
http://autotelegraaf.nl/o(...)%3D1;whitelabel=#top
pfffff, ja inderdaad........wel cool!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nu nog een sponsor voor de wegenbelasting
Kan er weinig van zeggen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:47 schreef bluebit het volgende:
niemand die me iets over deze schade kan vertellen en of het oplosbaar is.
Een paar centimeter boven z'n vinger zit een nog veel grotere deukquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:35 schreef bluebit het volgende:
Argh, beschadigingen op de auto....wat zouden jullie doen (over die kras op de voorkant maak ik me absoluut niet druk overigens)
klopt, die wijst ie op de andere foto ook aan..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een paar centimeter boven z'n vinger zit een nog veel grotere deuk
Dan laat je toch de kop vervangen? Heb je al een bedrag gehoord trouwens?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:25 schreef FlowDesign het volgende:
Voor de geïnteresseerden: Het is niet m'n ontsteking maar een afgesleten nokje van de nokkenas.
Gaat dus een boel geld kosten
Pssst. Nokkenas ligt onderin bij een B20aquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:25 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dan laat je toch de kop vervangen? Heb je al een bedrag gehoord trouwens?
De kop is eind januari al vervangen, toen was er een klep verbrand (nadeel van rijden op gas).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:25 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Dan laat je toch de kop vervangen? Heb je al een bedrag gehoord trouwens?
Owja, doh!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef bluebit het volgende:
[..]
klopt, die wijst ie op de andere foto ook aan..
1.9D 115 steigerende ponysquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Owja, doh!![]()
Maar waarom een V40?
Wat voor motor ligt er eigenlijk in deze?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:33 schreef r8ality het volgende:
[..]
Pssst. Nokkenas ligt onderin bij een B20a.
Check de schakelstangen. Kan je 'm ergens op een brug rijden?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:14 schreef bluebit het volgende:
f*ck, f*ck, f*ck
over twee weken of zo, krijg ik de volvo.
nu begint dus de ellende met de auto die ik wil inruilen :
hij schakelt heel erg moeilijk naar de twee, ik moet hem echt naar links slaan en dan naar onder rammen..
ditzelfde geldt voor de 5e versnelling, ik schakel erg vaak mis (naar de 3 ipv de 5), eigenlijk hetzelfde verhaal als de 2e versnelling
iemand toevallig enig idee wat dit kan zijn?
Dit zou simpel op te lossen moeten zijn. Het zijn de stangetjes (of kabels) die via de pook rechts van je de versnellingsbak bedienen. Als daar wat te veel speling op komt kan je dit soort ellende krijgen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:38 schreef bluebit het volgende:
tsja, kan mijn dealer lief aankijken, hij ruilt de auto in, maar moet ik me hier zorgen over gaan maken of zijn dit doorgaans zaken die eenvoudig op te lossen zijn.
opel corsa 1.7d, altijd dealer onderhouden elke 15000 kilometer. Hij moet over ongeveer 1000 km weer een beurt krijgen, kan ik daarop wachten of toch maar beter direct langs mijn dealer rijden.
edit : what the f*ck zijn schakelstangen trouwens.....? zoals je begrijpt kan ik het zelf sowieso niet oplossen
Tsja, dat krijg je er van he.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:14 schreef bluebit het volgende:
f*ck, f*ck, f*ck
over twee weken of zo, krijg ik de volvo.
nu begint dus de ellende met de auto die ik wil inruilen :
hij schakelt heel erg moeilijk naar de twee, ik moet hem echt naar links slaan en dan naar onder rammen..
ditzelfde geldt voor de 5e versnelling, ik schakel erg vaak mis (naar de 3 ipv de 5), eigenlijk hetzelfde verhaal als de 2e versnelling
iemand toevallig enig idee wat dit kan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |