Wannabequote:Op zondag 11 februari 2007 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ooit koop ik een 340 met variomatic
Volgens mij ligt er bij de 340 een verdomd zware vario net voor de achteras en is het gewicht zo'n beetje 50-50 verdeeld.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:21 schreef osmo het volgende:
[..]
Zo heb ik er eentje gehad, zalig die achterwielaandrijving en geen gewicht op de achteras ... vooral als het geregend had
Ja is heerlijk, heb het ook in mn wagentje!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:52 schreef renetje19 het volgende:
Ik rij ook volvo, heb een Volvo S60 2.5 litertje, heerlijke auto, snel en errug comfortabel, vooral de stoelverwarming vindt ik heerlijk
Ik weet uit ervaring dat die ketel verdomd rap begon weg te glijden als het een beetje glad was op de baanquote:Op maandag 12 februari 2007 14:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Volgens mij ligt er bij de 340 een verdomd zware vario net voor de achteras en is het gewicht zo'n beetje 50-50 verdeeld.
Een 360 (zonder vario) gaat daarom ook minder snel dwars, ondanks 50 tot 100% meer vermogen
Dat zeg ik toch ook, alleen met de correcte reden ipv wat jij opschrijftquote:Op maandag 12 februari 2007 18:23 schreef osmo het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat die ketel verdomd rap begon weg te glijden als het een beetje glad was op de baan
Je kunt zo'n ding gewoon oplichten vanachter, dus die 50/50 klopt ook niet ergquote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, alleen met de correcte reden ipv wat jij opschrijft
mwoah, diesel is al gunstiger vanaf 15000 of zo. Dus, dit zou best wel eens kunnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik geloof er overigens geen reet van dat die auto maar een ton gelopen heeft. Dik vijf jaar op de wegen, en dan met een diesel 20k per jaar rijden?.
Volvo's hebben toch vaak Peugeot motoren? Of is dat net andersom?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:25 schreef bleiblei het volgende:
Mijn ouders zijn ook fervent Volvo rijder. Zijn begonnen met een 740 station (lekker veilig en passen veel kinderen in), zijn toen via een 940 station, een V70 T5 en een C70 T5 uitgekomen bij een V70R en een C70 cabrio
. Ikzelf rij momenteel Peugeot. Leuke Volvo's kan ik niet betalen en dit is een lease gebakje
.
Oplichten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:39 schreef osmo het volgende:
[..]
Je kunt zo'n ding gewoon oplichten vanachter, dus die 50/50 klopt ook niet erg
In de in Zweden gemaakte Volvo's zitten Volvo motoren, oa. de Nederlandse Volvo's (aangeduid als nep-Volvo'squote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:48 schreef bluebit het volgende:
vroeger waren dat renault motoren, maar ook audi motoren hebben ze gebruikt.
De diesels kwamen echter wel een aardige tijd lang bij Audi vandaan...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
In de in Zweden gemaakte Volvo's zitten Volvo motoren, oa. de Nederlandse Volvo's (aangeduid als nep-Volvo's) hadden inderdaad Renault motoren (net als de DAF B-types)
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:34 schreef MikeyMan het volgende:
Heb je ermee gereden?
Die dingen zijn baggertraag
Mjah, dacht dat het de 90pk versie was... Die slaat zowat af als je bij het stoplicht weg wil...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:50 schreef bluebit het volgende:
[..]ik rij nog een opel corsa 1.7 D uit 1997....da's pas traag
naja, de corsa heeft 62 steigerende pony's onder de kap liggen.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:53 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Mjah, dacht dat het de 90pk versie was... Die slaat zowat af als je bij het stoplicht weg wil...
Diesels en nieuwere modellen weet ik niet, heb het over de oudere modellenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:37 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
De diesels kwamen echter wel een aardige tijd lang bij Audi vandaan...
De diesels in 'zweedse' volvo's zijn lange tijd van VW en Audi geweest. De D24 (6-inlijn diesel van VW) en D5252 (5-inlijn van Audi) iig. In de kleinere Volvo's zitten diesels van een ander merk. Renault zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Diesels en nieuwere modellen weet ik niet, heb het over de oudere modellen
De diesels in de huidige S40/V50 komen van Peugeot/Citroen/Ford/Mazda af, die hebben allen dezelfde diesel moteren. Bij mijn weten komen ze van PSA af.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:09 schreef M5 het volgende:
[..]
De diesels in 'zweedse' volvo's zijn lange tijd van VW en Audi geweest. De D24 (6-inlijn diesel van VW) en D5252 (5-inlijn van Audi) iig. In de kleinere Volvo's zitten diesels van een ander merk. Renault zou goed kunnen.
Op de 2.4 D5 na klopt dat idd. Geldt ook voor de C30.quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:00 schreef Sbv6 het volgende:
[..]
De diesels in de huidige S40/V50 komen van Peugeot/Citroen/Ford/Mazda af, die hebben allen dezelfde diesel moteren. Bij mijn weten komen ze van PSA af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |