quote:Op zondag 11 februari 2007 13:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Je kan gewoon geen postzegel betalen, zeg dat dan.
Ehm, mits je 5 cent bij plakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:50 schreef Lucille het volgende:
Voor mensen die geen postzegel kunnen betalen nog een tip: het afgelopen jaar heeft TNT iedereen een enveloppe met postzegel gegeven. DIe kan je u mooir gebruiken voor je Valentijn.
Het is in een PM, als hij of zij dat openbaar gaat maken wordt dat heus wel bestraft.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:53 schreef sunshine het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo'n geslaagd idee om via internet mijn prive-adres te geven.
Als het nou om e-cards ging?
Oh ja, er zat nog een postzegel op met het oude tarief.quote:
Eensquote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Ja, wel leuk. Maar ik wil dus geen kwijlerig valentijnskaartje van een kerel ontvangen![]()
Niets mis met kaartjes sturen en krijgenquote:Ik doe wel mee hoor
nou, gewoon. Wel één of twee hoor, maar niet zoveel. En ik wil er veelquote:Op zondag 11 februari 2007 14:07 schreef Svensational het volgende:
Hoezo zou jij geen kaartjes krijgen, Twinkybeeb?
Ik stuur er 1 naar de twinkybabequote:Op zondag 11 februari 2007 14:08 schreef Twinky het volgende:
[..]
nou, gewoon. Wel één of twee hoor, maar niet zoveel. En ik wil er veel
Hè hè, eindelijk iemand die het ook doorheeft.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:13 schreef vencodark het volgende:
Best een lief idee hoor maar waarom zou ik een kwijlkaartje willen ontvangen van een kwallejak die mij toch niet kent en dus niet geheel kan menen wat een dergelijke persoon op het kaartje zet?![]()
Ik ontvang veel liever een kaartje van een jongen die ik ken en zelfs nog een beetje leuk/aardig vind.![]()
Whoehoequote:Op zondag 11 februari 2007 14:15 schreef risible het volgende:
[..]
Hè hè, eindelijk iemand die het ook doorheeft.
Nee, die willen zoveel mogelijk valentijnskaartjes om hun verscheurde ego op te krikken.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Whoehoe![]()
Maar heeft niemand anders dat dan?![]()
Uhm. Natuurlijk is het leuker om een kaartje te krijgen van iemand die jou aanbidt. Maar kaartjes krijgen is sowieso leuk, en zeker met Valentijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Whoehoe![]()
Maar heeft niemand anders dat dan?![]()
True, daarom vond ik het wel een lief/leuk idee. Maar het zou mij toch een vreemd gevoel geven.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:21 schreef Twinky het volgende:
[..]
Uhm. Natuurlijk is het leuker om een kaartje te krijgen van iemand die jou aanbidt. Maar kaartjes krijgen is sowieso leuk, en zeker met Valentijn.
probeer het eensquote:Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, daarom vond ik het wel een lief/leuk idee. Maar het zou mij toch een vreemd gevoel geven.![]()
Niet met mijn adres, maar overtuig me eens en alle anderen.quote:
Omdat het ontzettend leuk is om kaartjes te krijgen, en die krijg je bijna nooit meer! Veel leuker dan een smsje ofzo. Zelfs van iemand die je niet kent!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet met mijn adres, maar overtuig me eens en alle anderen.
Waarom moet je aan deze actie meedoen?![]()
Ik ben nog niet overtuigd.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef Twinky het volgende:
[..]
Omdat het ontzettend leuk is om kaartjes te krijgen, en die krijg je bijna nooit meer! Veel leuker dan een smsje ofzo. Zelfs van iemand die je niet kent!
En het kaartje he, je stuurt je lief immers geen Boomerang advertising kaart lijkt me.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:59 schreef Lucille het volgende:
[..]
Oh ja, er zat nog een postzegel op met het oude tarief.
Maar goed, 5 cent voor je Valentijn is ook niet slecht.
Van jou wil ik wel een kaartje krijgenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef Twinky het volgende:
Over drie dagen is het Valentijnsdag, en ik moet bekennen dat ik nu al weet dat ik niet zo heel veel kaartjes krijg. En daarin ben ik niet de enige!
En stiekem is er niks leuker dan op 14 februari toch een paar rode envelopjes uit de brievenbus te vissen, wat een commercieel gekwijl Valentijnsdag ook is.
quote:Op maandag 12 februari 2007 14:06 schreef fuckbuddy het volgende:
Kansloze rukker ben je!
Normaal gesproken komen kaarten de volgende dag aan. Als je ze op tijd verstuurd natuurlijk, dus voor de buslichting.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef Gebleekte het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk voordat die dingen aankomen op het gewenste adres?
Had je dat idee niet wat eerder kunnen bedenken, zodat er nog tijd is om alles te regelen?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef Twinky het volgende:
Dus, mijn idee: laten elkaar valentijnkaartjes sturen! Hoe vind je die!
Volgens mij heb ik dat niet geredquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:49 schreef Light het volgende:
[..]
Normaal gesproken komen kaarten de volgende dag aan. Als je ze op tijd verstuurd natuurlijk, dus voor de buslichting.
Er staat op de brievenbussen altijd hoe laat ze geleegd worden, en je kunt zien of ze de bus al hebben leeggehaald.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:44 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat niet gered![]()
Echt? Oh thx voor de tip dan loop ik er zo nog ff heen om te kijken of tie 't gaat halenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:57 schreef Light het volgende:
[..]
Er staat op de brievenbussen altijd hoe laat ze geleegd worden, en je kunt zien of ze de bus al hebben leeggehaald.
Dat heb ik al gedaan!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:09 schreef Thorical het volgende:
Kan ik ook een Valentijnskaart sturen naar mijn moeder?
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:42 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ikke wel!Ik weet alleen niet van wie...
![]()
Ik houd van tastbaarheidquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:41 schreef Rbj het volgende:
Een E-Card is toch ook altijd leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |