quote:Op zondag 11 februari 2007 12:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je kwaad bent op je vader omdat je eigenlijk heel veel om 'm geeft. Jammer genoeg ziet hij niet dat zijn gedrag jou verdriet doet...
Misschien een keer héél duidelijk maken waarom jij je er zo klote over voelt?
ook z'n buil shagquote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet ff al het ongezonde eten verstoppen.
Flikker z'n bier weg. Laat hem sporten.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef Koewam het volgende:
hij eet redelijk gezond en rookt niet (drinkt alleen wel bovengemiddeld, maar is aan het minderen)
je vader===> eigenwijs en egoistisch....quote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef Koewam het volgende:
Kan me hier zooooooo kwaad over maken he.
Nou het zit zo. Hij heeft een hoge bloeddruk. En hij moest aan zn ogen geopereerd worden en zo, en toen gingen ze ook zn bloedruk opmeten (2 keer) en ze schrokken zich de tering van zn bloeddruk. Oke, zou je zeggen. Zoiets kun je krijgen op die leeftijd (55). Hij heeft ook pillen gehad voor de huisarts die ie zn hele leven moet slikken. Dat doet ie echter niet! En maar weer zeggen: "jaaaaaaja gaat na een tijdje weer over!"DUS NIET.
En hij zo lachen... "nou ik neem die pillen maar in anders willen ze me ogen niet meer opereren hihhihi! Ik stop gewoon weer na die operatie hoor hihihii!"![]()
Ik zeg zo van: "ja nu kun je er wel om lachen, ik vind het helemaal niet grappig!"
Hondsirritant, hij heeft ook een tomaatrode kop en zo, heb geen zin om hem dood met een hartaanval thuis te ontdekken of zoIRRITANT
daar heeft 'ie wel gelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 12:47 schreef Koewam het volgende:
: "jaaaaaaja gaat na een tijdje weer over!"DUS NIET.
ja voorlopig nog wel jaquote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Yoghii het volgende:
Wees blij dat je een vader hebt
Nee, kheb zeer lage bloeddrukquote:Op zondag 11 februari 2007 13:25 schreef Onverlaatje het volgende:
Het is erfelijk zo te horen !
het klinkt lullig, maar het is zijn egen keuzequote:Op zondag 11 februari 2007 13:17 schreef Koewam het volgende:
[..]
ja voorlopig nog wel jadalijk is het mss een kasplantje.
Ja, en zometeen dus misschien niet meer. Wat een loze opmerking.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:15 schreef Yoghii het volgende:
Wees blij dat je een vader hebt
Ik ben ook trots op alcoholist zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:47 schreef juonjacket het volgende:
[..]
yep en blijkbaar proud to be one![]()
Wel lullig dat hij zijn eigen geslachtsverandering niet wil accepteren zeg.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef juonjacket het volgende:
[..]
het klinkt lullig, maar het is zijn egen keuzeik begrijp je frustraties en irritaties maar al te goed ( mijn vader is een alcoliste.....al 30 jaar maar ontkent het nog steeds). maar je kunt je vader nergens toe dwingen
jammer genoeg...praat over je gevoelens met hem, maak hem duidelijk dat je je egt zorgen maakt en dat je bang bent hem kwijt te raken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |