Komt volgend deel.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:33 schreef kebabkever het volgende:
nu pissen en poepen tegelijk proberen:')
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:36 schreef Fetai het volgende:
OMFG!!!11 Denk ik.... heb die de oplossing voor zo'n wereldprobleem gevonden, Nobelprijs enzo. Komt die met zo'n antwoord![]()
Jij hebt 2 plassersquote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef Piovan het volgende:
En als er dan twee stralen uitkomen?
Eentje gaat er altijd naast.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:45 schreef Nosh het volgende:
Gewoon over de pot heen hangen, en leunen op het reservoir.
Duh.
ik wist niet hoe ik het moest uitleggenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:45 schreef Nosh het volgende:
Gewoon over de pot heen hangen, en leunen op het reservoir.
Duh.
Doe ik ook!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
ik wist niet hoe ik het moest uitleggen![]()
maar ik dacht precies hetzelfde
SUPERWORMJIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
neeh maar das niet orgineel, moet wel pissen met stijl hé. kom nou..quote:
ben 13 bitch.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef risible het volgende:
Dude, je bent 12 je hebt pas sinds januari een stijve piemel kunnen krijgen.
fal derie, faldera!quote:
Ach schatje toch, dan moet hij nog een heel eind groeien. Dus, hij kan nu stijf worden. Heb je er al zachtjes aan lopen trekken of moet je zusje je ook voordoen hoe dat moet?quote:
Eensquote:Op zondag 11 februari 2007 14:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
![]()
![]()
TT => Plassen met een stijf plassertje
Trechtertje met een slang eraan à la Jackass 2 met Steve-oquote:Op zondag 11 februari 2007 19:27 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik buig altijd heel ver voorover. Maar het voelt enigszins debiel aan en is ook niet echt handig. Als we nou eens een variant op de plastuit ontwerpen voor mannen met stijve piemels.
En ja, ik gebruikte een verkleinwoord.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef Poncho het volgende:
[..]
Trechtertje met een slang eraan à la Jackass 2 met Steve-o
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |