Bart is ook heel erg lang hoor, dacht iets van 2meter nogwatquote:Op zondag 11 februari 2007 01:33 schreef ruby het volgende:
Damn, wat is Sylvia klein in vergelijking met Bart.
sorry offtopicquote:Op zondag 11 februari 2007 01:33 schreef BONG4002 het volgende:
Bart gaat zo weer slapen zegt ie net tegen Sylvia
Dat is niet mis.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bart is ook heel erg lang hoor, dacht iets van 2meter nogwat
Hij was ook niet voor niets portier/uitsmijter, die zijn (meestal) vrij lang van postuurquote:
Je zult maar een zusje of schoonzusje hebben waarmee je kunt lachen...of gewoon de beste vriendin van je vriendin...quote:Op zondag 11 februari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik enorm met een meisje zou kunnen lachen.. en haar enorm aardig zou vinden en NIET verliefd op haar zou zijn.
neu denk he niet hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zag het net ook heel duidelijk. Alsof er meer in het vat zit dan dit.
ik ook nietquote:Op zondag 11 februari 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
Ik kan ze nu haast niet verstaan.
Heb ik ook nog steeds... Ik ga slapen. Trusten.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
Ik kan ze nu haast niet verstaan.
Idd, maar zou ook niet best zijn, ze is pas 29.....geen kids neem ik aan.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
syl heeft helemaal geen slecht figuur
Precies!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je zult maar een zusje of schoonzusje hebben waarmee je kunt lachen...of gewoon de beste vriendin van je vriendin...
Iemand aardig vinden en ermee kunnen lachen wil toch niet zeggen dat je er ook verliefd op kunt worden![]()
Mij lijkt dat er ook een beetje chemie bij nodig is, of in ieder geval lichamelijke aantrekkingskracht
Was Natasia ook omdat die in de breedte was wat Bart in de lengte isquote:Op zondag 11 februari 2007 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij was ook niet voor niets portier/uitsmijter, die zijn (meestal) vrij lang van postuur
Dat denk ik ook, hoewel hij ook steeds vaker zegt dat het zwaar tegenvalt. Het afvallen van 4 bewoners gaf wat hoop op een snelle afloop, en nu is die niet kapot te krijgen come-back-kid weer terug, en wie weet wat er nog mee komt. FF terugslag zeg maar, zo van , shit, nu kan het zomaar nog een jaar duren.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zou me niets verbazen als de 'stress' bij Bart komt omdat hij zich bewust wordt over te stappen naar de andere groep. En dus het pact met Brian gaat wegvallen. Lijkt me best lastig - je oude rugdekking weggooien en hopen een nieuwe te krijgen.
Hij moet overigens wel, Huub heeft hem al duidelijk gemaakt dat Brian achter zijn rug om een deal met Natasia heeft gemaakt. En die Antiliaans/Surinaamse band is veel sterker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |