Verliefd is een groot woord - wel een hele stevige sympathie voor elkaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia kan zo om Huub lachen en kan het zo goed vinden met Huub.... die moet toch wel verliefd zijn? Of lesbisch?
Of slaat dat helemaal nergens op?
Ohhh, wat ben jij slecht!!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian zou slim zijn als hij alcohol in Huub zijn drank stiekem gooit en dat Huub dan evt. niks zou van zeggen en dan zou Huub toch gediskwalificeerd zou worden.
Dat is nu net het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik enorm met een meisje zou kunnen lachen.. en haar enorm aardig zou vinden en NIET verliefd op haar zou zijn.
Ja en ik weet zeker dat dat niet telt.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:10 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ohhh, wat ben jij slecht!!!!![]()
Maar ik weet zeker dat de bad guysn daar zeker mee bezig gaan.![]()
![]()
Dat is ook zo lief van jou, dat je overal het romantische in zietquote:Op zondag 11 februari 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geluid van stream 4 aanzettenDat loopt ver voor.
Iedereen heeft weer andere kwaliteitenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ga je gang. Ik open als het even kan geen COS meer. Iedere keer als ik dat doe, waren er precies op dat moment nog 12 fokkers die een nieuw topic openden. Dat heb ik dus iedere keer... en ik ben nooit de eerste
weet je wat het is, mannen kunnen sex hebben met een vrouw die ze amper mogen. Vrouwen kunnen geen sex hebben met mannen die ze heel graag mogen. Logisch toch ?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ligt het dus aan mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik enorm met een meisje zou kunnen lachen.. en haar enorm aardig zou vinden en NIET verliefd op haar zou zijn.
Ik denk het niet. Als ik me nou even verplaats in Sylvia is Huub gewoon leuk om mee om te gaan. Niet meer dan een broertje. Het feit dat je lacht om zo'n jongen wil niet meteen zeggen dat je er verliefd op bent. En het feit dat je niet verliefd bent wil niet meteen zeggen dat je lesbisch bent.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia kan zo om Huub lachen en kan het zo goed vinden met Huub.... die moet toch wel verliefd zijn? Of lesbisch?
Of slaat dat helemaal nergens op?
ajb niettquote:Op zondag 11 februari 2007 01:13 schreef mutsmonique het volgende:
redactie kan u hilda uit big brother erin zetten lijk mij wel leuk voor natasia
Als testje heb ik wel eens 6x dezelfde stream aangezet - in 6 vensters. Het viel me op dat ze redelijke tijdsverschillen hadden. Ik denk dat de load-balancing naar verschillende servers stuurt, die niet synchroon lopen.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, nee hoor, niet nog meer tokkie-niveauquote:Op zondag 11 februari 2007 01:13 schreef mutsmonique het volgende:
redactie kan u hilda uit big brother erin zetten lijk mij wel leuk voor natasia
het is ook geen kritiek, absoluut niet zelfs, maar... ik ken haar nog steeds niet. ( en dat is raar, dat heb ik niet snel. Maar het is wel een leuke meid geloof ik. Er is alleen iets, en ik weet niet goed wat. Beetje gek van mij waarschijnlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sylvia is een absolute einselganger. Vertrekt met een paar tientjes op zak naar Zuid Frankrijk / Spanje - rolt van baantje naar baantje, soms geld, soms geen geld. Maar weet zich zelfstandig te redden...... Logisch dat je dan einselganger bent. Knap zelfs !
Offtopic: Slaap lekkerquote:Op zondag 11 februari 2007 01:14 schreef petraa het volgende:
Ik vind de gesprekken in de jacuzzi erg leuk maar er zijn vast mensen die ze voor mij bij hoouden.
Offtopic.
Ik duik me bed in trusteeee![]()
![]()
![]()
Een "broertje" zoen je niet mee, lijkt mij.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als ik me nou even verplaats in Sylvia is Huub gewoon leuk om mee om te gaan. Niet meer dan een broertje. Het feit dat je lacht om zo'n jongen wil niet meteen zeggen dat je er verliefd op bent. En het feit dat je niet verliefd bent wil niet meteen zeggen dat je lesbisch bent.
Stuk of 30 heeft ze wel eens gezegd.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:08 schreef 2live het volgende:
[..]
iemand kan nog zo leuk zijn dan hoef je echt niet verliefd te zijn, vlgs mij heeft syl al meerdere relaties met mannen achter de rug.
Die loopt bij mij achter op stream 3 hoor...quote:Op zondag 11 februari 2007 01:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Scan, ik ben een meid en heb hetero vrienden zonder sex. Dat bestaat !!! Echtquote:Op zondag 11 februari 2007 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |