abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46193245
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, als ze dus veel humor hebben en heel aardig zijn. Daar ging de discussie over. Ik denk dat vrouwen daarbij nog eens zeer veeleisend zijn over het uiterlijk. Mannen misschien een flink stuk minder. Daar lijkt het in ieder geval wel op.
Ik weet het ook niet, ik ben geen expert. Maar ik weet wel uit eigen ervaring dat vriendschap tussen man en vrouw zonder verliefdheid bestaat. Ik denk dat uiterlijk wel een rol speelt en vooral een click, en denk dat mannen daar veeleisender in zijn dan vrouwen
pi_46193248
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ja die staat in mijn top 3 vh lijstje dat ik gemaakt heb.
Maar wel gewoon een hoofdrol
ik dacht vanmiddag dat ik de enige was die me erover verbaasde...maar gelukkig toch niet
  zondag 11 februari 2007 @ 02:22:23 #253
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46193249
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
Dat doet ie toch slim, zo in z'n eentje midden in de nacht op de bank gaan zitten terwijl iedereen slaapt. Allemaal extra zendtijd voor 'm. Niet dat om deze tijd half Nederland kijkt, maar toch.
Enig idee hoeveel mensen 's avonds naar de streams kijken? Ben wel benieuwd eigenlijk..
Het is toch de toekomst, tv zoals we die nu kennen zal snel verdwijnen.
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  zondag 11 februari 2007 @ 02:24:06 #254
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46193261
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_46193276
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee, als ze dus veel humor hebben en heel aardig zijn. Daar ging de discussie over. Ik denk dat vrouwen daarbij nog eens zeer veeleisend zijn over het uiterlijk. Mannen misschien een flink stuk minder. Daar lijkt het in ieder geval wel op.
Bij een gewone vriendschap is er vaak geen sprake van een spanningsveld die voor veel vrouwen noodzakelijk is om meer van hem te willen
  zondag 11 februari 2007 @ 02:29:03 #256
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46193306
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:22 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel mensen 's avonds naar de streams kijken? Ben wel benieuwd eigenlijk..
Het is toch de toekomst, tv zoals we die nu kennen zal snel verdwijnen.
Volgens mij niet zo heel veel. Maar het zou leuk zijn om daar een keer cijfers van te zien idd.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 11 februari 2007 @ 02:29:13 #257
159989 PokerJoker
pi_46193308
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:21 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet, ik ben geen expert. Maar ik weet wel uit eigen ervaring dat vriendschap tussen man en vrouw zonder verliefdheid bestaat. Ik denk dat uiterlijk wel een rol speelt en vooral een click, en denk dat mannen daar veeleisender in zijn dan vrouwen
Veeleisender qua uiterlijk of click/klik/cliq? volgens mij niet hoor. uiterlijk appeleert alleen aan andere zintuigen (denk ik) dan een click. Uiterlijk uiteraard aan het dierlijke en dus onderbewuste en dat is in een oogwenk/knipoog gebeurt. De click meer richting verstandelijke, dat is waar het vriendschapsverhaal om de hoek komt. Ook geen expert, wel veel ervaring waar ik helemaal niks uit kan opmaken ,dus m'n kennis is uiteindelijk waardeloos
pi_46193317
quote:
aha heb hem
  zondag 11 februari 2007 @ 02:36:40 #259
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46193372
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:29 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

Veeleisender qua uiterlijk of click/klik/cliq? volgens mij niet hoor. uiterlijk appeleert alleen aan andere zintuigen (denk ik) dan een click. Uiterlijk uiteraard aan het dierlijke en dus onderbewuste en dat is in een oogwenk/knipoog gebeurt. De click meer richting verstandelijke, dat is waar het vriendschapsverhaal om de hoek komt. Ook geen expert, wel veel ervaring waar ik helemaal niks uit kan opmaken ,dus m'n kennis is uiteindelijk waardeloos
Ik hoor vaak dat vrouwen vallen op verkeerde mannen.... en om de een of andere reden zijn dat vaak mannen die er wel - volgens de norm - goed uitzien. Vandaar dat ik denk dat uiterlijk bij vrouwen gewoon een grotere rol speelt dan bij mannen. Lief, aardig en humorvol werkt lang niet altijd bij vrouwen. Hij moet dan ook nog eens stoer en waanzinnig lekker eruit zien. Maar ik heb zo'n idee dat we wat off-topic raken.
pi_46193384
Ik ben trouwens ook getriggerd door het programma door dat nagelstyliste-gebeuren...waanzinnig, dat ga ik dus ook doen!
Iedereen heeft wel nagels tenslotte dus daar moet geld in te verdienen zijn en anders doe ik ook teennagels erbij ofzeau dan vergroot ik de markt
Ik ben zo blij de hele wereld ligt gewoon aan je voeten met al die plannen
  zondag 11 februari 2007 @ 02:40:43 #261
159989 PokerJoker
pi_46193408
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik hoor vaak dat vrouwen vallen op verkeerde mannen.... en om de een of andere reden zijn dat vaak mannen die er wel - volgens de norm - goed uitzien. Vandaar dat ik denk dat uiterlijk bij vrouwen gewoon een grotere rol speelt dan bij mannen. Lief, aardig en humorvol werkt lang niet altijd bij vrouwen. Hij moet dan ook nog eens stoer en waanzinnig lekker eruit zien. Maar ik heb zo'n idee dat we wat off-topic raken.
lol, ok dan, huubje is wel beetje cam-geil ana het worden, van mij mag ie natuurlijk, respect!! grote omhogen!!
pi_46193415
quote:

[..]

Maakt toch niet uit, Gert leest toch niet mee iedereen slaapt
Wat je veel hoort is dat vrouwen de eerste 30 jaar van hun leven lopen te klooien met foute kerels om vervolgens helemaal blij te eindigen met een type Joris Goedbloed die ze eerder altijd blauwtjes lieten lopen
  zondag 11 februari 2007 @ 02:43:10 #263
159989 PokerJoker
pi_46193433
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit, Gert leest toch niet mee iedereen slaapt
Wat je veel hoort is dat vrouwen de eerste 30 jaar van hun leven lopen te klooien met foute kerels om vervolgens helemaal blij te eindigen met een Joris Goedbloed die ze eerder altijd blauwtjes liet lopen
wel weer sneu voor joris dan, kan geen nee zeggen natuurlijk. lekker slapen huub
pi_46193435
Huub gaat slapen
*o*
Ik ben aandacht nodig :+
  zondag 11 februari 2007 @ 02:43:36 #265
143001 Prospera
Verfrissend
pi_46193436
quote:

[..]

Wat zijn dan foute mannen, mannen die er goed uitzien
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_46193450
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:

[..]

Wat zijjn dan foute mannen, mannen die er goed uitzien
Nee hoor, gewoon mannen met een kutkarakter
  zondag 11 februari 2007 @ 02:45:18 #267
159989 PokerJoker
pi_46193454
quote:

[..]

is dat een vraag? wat foute mannen zijn?
  zondag 11 februari 2007 @ 02:45:36 #268
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46193458
quote:

[..]

Mannen die er goed uit zien, maar te snel ook met andere dames in bed duiken of hun handjes te los hebben zitten. En geloof me, daar zijn er meer van dan we met z'n allen zouden willen.
  zondag 11 februari 2007 @ 02:46:45 #269
143001 Prospera
Verfrissend
pi_46193469
reactie op Scan:
Ik hoor vaak dat vrouwen vallen op verkeerde mannen.... en om de een of andere reden zijn dat vaak mannen die er wel - volgens de norm - goed uitzien. Vandaar dat ik denk dat uiterlijk bij vrouwen gewoon een grotere rol speelt dan bij mannen.
  zondag 11 februari 2007 @ 02:48:49 #270
143001 Prospera
Verfrissend
pi_46193483
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Mannen die er goed uit zien, maar te snel ook met andere dames in bed duiken of hun handjes te los hebben zitten. En geloof me, daar zijn er meer van dan we met z'n allen zouden willen.
Mee eens en de om die mannen.
pi_46193490
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Doe niet zo raar, alsof foute mannen er altijd goed uitzien, vlak de lelijkerds met de smooth talks niet uit aub
pi_46193501
quote:

[..]

Brian
  zondag 11 februari 2007 @ 02:51:46 #273
143001 Prospera
Verfrissend
pi_46193518
We kunnen ook even naar de sc
  zondag 11 februari 2007 @ 02:51:50 #274
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46193519
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Doe niet zo raar, alsof foute mannen er altijd goed uitzien, vlak de lelijkerds met de smooth talks niet uit aub
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ik het nu heb over mannen die er goed uitzien, maar dus niet echt betrouwbaar zijn en zelfs regelmatig losse handjes hebben. Dat zijn de types waar regelmatig meisjes/dames op vallen als ze nog redelijk jong zijn. Dat heeft dan vooral met de looks te maken. Dat het verder een asociaal is schijnt dan van ondergeschikt belang te zijn.... of dat zien ze gewoon niet.
pi_46193520
quote:

[..]

Foute mannen als in boeven.

Overigens is het zo dat de vrouwen die op foute mannen vallen meestal het type onzekere vrouw is wat juist wat extra "bescherming" zoekt bij zo'n "crimineel". Kortom, onzekere vrouwen vallen voor foute mannen, sterke vrouwen hebben dat niet nodig.
X
X
X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')