Ik weet het ook niet, ik ben geen expert. Maar ik weet wel uit eigen ervaring dat vriendschap tussen man en vrouw zonder verliefdheid bestaat. Ik denk dat uiterlijk wel een rol speelt en vooral een click, en denk dat mannen daar veeleisender in zijn dan vrouwenquote:Op zondag 11 februari 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, als ze dus veel humor hebben en heel aardig zijn. Daar ging de discussie over. Ik denk dat vrouwen daarbij nog eens zeer veeleisend zijn over het uiterlijk. Mannen misschien een flink stuk minder. Daar lijkt het in ieder geval wel op.
ik dacht vanmiddag dat ik de enige was die me erover verbaasde...maar gelukkig toch nietquote:Op zondag 11 februari 2007 02:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja die staat in mijn top 3 vh lijstje dat ik gemaakt heb.
Maar wel gewoon een hoofdrol
Enig idee hoeveel mensen 's avonds naar de streams kijken? Ben wel benieuwd eigenlijk..quote:Op zondag 11 februari 2007 02:17 schreef Frasier het volgende:
Dat doet ie toch slim, zo in z'n eentje midden in de nacht op de bank gaan zitten terwijl iedereen slaapt. Allemaal extra zendtijd voor 'm. Niet dat om deze tijd half Nederland kijkt, maar toch.
Bij een gewone vriendschap is er vaak geen sprake van een spanningsveld die voor veel vrouwen noodzakelijk is om meer van hem te willenquote:Op zondag 11 februari 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, als ze dus veel humor hebben en heel aardig zijn. Daar ging de discussie over. Ik denk dat vrouwen daarbij nog eens zeer veeleisend zijn over het uiterlijk. Mannen misschien een flink stuk minder. Daar lijkt het in ieder geval wel op.
Volgens mij niet zo heel veel. Maar het zou leuk zijn om daar een keer cijfers van te zien idd.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:22 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel mensen 's avonds naar de streams kijken? Ben wel benieuwd eigenlijk..
Het is toch de toekomst, tv zoals we die nu kennen zal snel verdwijnen.
Veeleisender qua uiterlijk of click/klik/cliq? volgens mij niet hoor. uiterlijk appeleert alleen aan andere zintuigen (denk ik) dan een click. Uiterlijk uiteraard aan het dierlijke en dus onderbewuste en dat is in een oogwenk/knipoog gebeurt. De click meer richting verstandelijke, dat is waar het vriendschapsverhaal om de hoek komt. Ook geen expert, wel veel ervaring waar ik helemaal niks uit kan opmaken ,dus m'n kennis is uiteindelijk waardeloosquote:Op zondag 11 februari 2007 02:21 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik ben geen expert. Maar ik weet wel uit eigen ervaring dat vriendschap tussen man en vrouw zonder verliefdheid bestaat. Ik denk dat uiterlijk wel een rol speelt en vooral een click, en denk dat mannen daar veeleisender in zijn dan vrouwen
aha heb hemquote:Op zondag 11 februari 2007 02:24 schreef snetje het volgende:
[..]
[COS #382] Waar iedereen vriendelijk doet tegen Huub![]()
Ik hoor vaak dat vrouwen vallen op verkeerde mannen.... en om de een of andere reden zijn dat vaak mannen die er wel - volgens de norm - goed uitzien. Vandaar dat ik denk dat uiterlijk bij vrouwen gewoon een grotere rol speelt dan bij mannen. Lief, aardig en humorvol werkt lang niet altijd bij vrouwen. Hij moet dan ook nog eens stoer en waanzinnig lekker eruit zien. Maar ik heb zo'n idee dat we wat off-topic raken.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:29 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Veeleisender qua uiterlijk of click/klik/cliq? volgens mij niet hoor. uiterlijk appeleert alleen aan andere zintuigen (denk ik) dan een click. Uiterlijk uiteraard aan het dierlijke en dus onderbewuste en dat is in een oogwenk/knipoog gebeurt. De click meer richting verstandelijke, dat is waar het vriendschapsverhaal om de hoek komt. Ook geen expert, wel veel ervaring waar ik helemaal niks uit kan opmaken ,dus m'n kennis is uiteindelijk waardeloos![]()
lol, ok dan, huubje is wel beetje cam-geil ana het worden, van mij mag ie natuurlijk, respect!! grote omhogen!!quote:Op zondag 11 februari 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat vrouwen vallen op verkeerde mannen.... en om de een of andere reden zijn dat vaak mannen die er wel - volgens de norm - goed uitzien. Vandaar dat ik denk dat uiterlijk bij vrouwen gewoon een grotere rol speelt dan bij mannen. Lief, aardig en humorvol werkt lang niet altijd bij vrouwen. Hij moet dan ook nog eens stoer en waanzinnig lekker eruit zien. Maar ik heb zo'n idee dat we wat off-topic raken.
Maakt toch niet uit, Gert leest toch niet mee iedereen slaaptquote:Op zondag 11 februari 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat vrouwen vallen op verkeerde mannen.... en om de een of andere reden zijn dat vaak mannen die er wel - volgens de norm - goed uitzien. Vandaar dat ik denk dat uiterlijk bij vrouwen gewoon een grotere rol speelt dan bij mannen. Lief, aardig en humorvol werkt lang niet altijd bij vrouwen. Hij moet dan ook nog eens stoer en waanzinnig lekker eruit zien. Maar ik heb zo'n idee dat we wat off-topic raken.
wel weer sneu voor joris dan, kan geen nee zeggen natuurlijk. lekker slapen huubquote:Op zondag 11 februari 2007 02:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, Gert leest toch niet mee iedereen slaapt![]()
Wat je veel hoort is dat vrouwen de eerste 30 jaar van hun leven lopen te klooien met foute kerels om vervolgens helemaal blij te eindigen met een Joris Goedbloed die ze eerder altijd blauwtjes liet lopen
Wat zijn dan foute mannen, mannen die er goed uitzienquote:Op zondag 11 februari 2007 02:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon mannen met een kutkarakterquote:Op zondag 11 februari 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat zijjn dan foute mannen, mannen die er goed uitzien![]()
is dat een vraag? wat foute mannen zijn?quote:Op zondag 11 februari 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mannen die er goed uit zien, maar te snel ook met andere dames in bed duiken of hun handjes te los hebben zitten. En geloof me, daar zijn er meer van dan we met z'n allen zouden willen.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op zondag 11 februari 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mannen die er goed uit zien, maar te snel ook met andere dames in bed duiken of hun handjes te los hebben zitten. En geloof me, daar zijn er meer van dan we met z'n allen zouden willen.
Doe niet zo raar, alsof foute mannen er altijd goed uitzien, vlak de lelijkerds met de smooth talks niet uit aubquote:Op zondag 11 februari 2007 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mannen die er goed uit zien, maar te snel ook met andere dames in bed duiken of hun handjes te los hebben zitten. En geloof me, daar zijn er meer van dan we met z'n allen zouden willen.
Brianquote:Op zondag 11 februari 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat zijn dan foute mannen, mannen die er goed uitzien![]()
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ik het nu heb over mannen die er goed uitzien, maar dus niet echt betrouwbaar zijn en zelfs regelmatig losse handjes hebben. Dat zijn de types waar regelmatig meisjes/dames op vallen als ze nog redelijk jong zijn. Dat heeft dan vooral met de looks te maken. Dat het verder een asociaal is schijnt dan van ondergeschikt belang te zijn.... of dat zien ze gewoon niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, alsof foute mannen er altijd goed uitzien, vlak de lelijkerds met de smooth talks niet uit aub
Foute mannen als in boeven.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat zijn dan foute mannen, mannen die er goed uitzien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |