Hupert heeft gewoon gezegd dat hij Sylvia niet aantrekkelijk vindt.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt ook vaak weggedrukt hè. Maar ik had het vooral over iemand in een zelfde situatie als bv Huub en Sylvia. En als je echt met iemand kunt lachen en als je echt die persoon heel aardig vindt, dan IS er volgens mij automatisch een soort van chemie. Maar ik weet van verschillende programma's dat vrouwen daar veel moeilijker over doen dan mannen. Dan moet het al de prins op het witte paard zijn enzo.
quote:Op zondag 11 februari 2007 02:02 schreef snetje het volgende:
[..]
wat je allemaal al niet kunt leren van programma's![]()
![]()
Dat vrouwen niet snel tevreden zijn jaquote:Op zondag 11 februari 2007 02:02 schreef snetje het volgende:
[..]
wat je allemaal al niet kunt leren van programma's![]()
![]()
beetje homo?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat voorbeeld wilde ik net aanhalen ja. Onvoorstelbaar idd. En dan zie je in zo'n programma een echt leuke vent met veel humor... en dan zeiken ze over een vonk die er niet is..... Vrouwen... ik zal ze nooit begrijpen.
hmm ja oke..maar dan kan je toch daarna verliefd op hem worden? tenminste..dat is mij ook wel eens gebeurdquote:Op zondag 11 februari 2007 02:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit op Huub verliefd worden, maar je kunt wel heel erg met hem lachen en ook goed praten
snik !! geen bewijs van mijquote:Op zondag 11 februari 2007 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk *HIER* even
(Hele database aan filmpjes gemaakt door HiDiHo)
Of mannen zijn heel erg snel tevreden, als ze maar tieten zien en of dat nou neptieten zijn of niet dat maakt niet uitquote:Op zondag 11 februari 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vrouwen niet snel tevreden zijn ja
?quote:Op zondag 11 februari 2007 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
snik !! geen bewijs van mijze geloven me hier thuis niet
![]()
![]()
![]()
Tja maar dat ligt aan de man. Vrouwen kunnen dat: vrienden zijn met een man. Maar ja het moet niet alleen draaien om sex uiteindelijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert heeft gewoon gezegd dat hij Sylvia niet aantrekkelijk vindt.
Maar je hebt gelijk hoor, hechte vriendschappen houden meestal geen stand tussen man en vrouw. Mannen willen altijd meer en voor een vrouw betekent het dan einde vriendschap![]()
Je moet nog even wachten, ik heb al eerder gepost dat Brian vanmiddag een geweldig idee had voor Amanda maar ik dacht ook gelijk wat een werelds idee, gewoon DOEN...namelijk een kalender van mezelf uitbrengen!quote:
ja lijkt me ook wel wat om in een hollywood film te spelenquote:Op zondag 11 februari 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moet nog even wachten, ik heb al eerder gepost dat Brian vanmiddag een geweldig idee had voor Amanda maar ik dacht ook gelijk wat een werelds idee, gewoon DOEN...namelijk een kalender van mezelf uitbrengen!
Nog even geduld dus, hij komt wereldwijd in de winkels te liggen.
Denk ook dat ik een groot kledingconcern ga beginnen, lijkt me echt leuk.
Helemaal als ze als paddenstoelen uit de grond schieten worldwide...nou dan zie je me wel een keer bij businessclass ofzeau verschijnen en dan doe ik iedereen van Fok! de groeten en Brian ook want die heeft mij uiteindelijk het licht laten zien.
Kweenie, ik zie je toch meer als schoenen- of lingerieontwerper ;-/quote:Op zondag 11 februari 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moet nog even wachten, ik heb al eerder gepost dat Brian vanmiddag een geweldig idee had voor Amanda maar ik dacht ook gelijk wat een werelds idee, gewoon DOEN...namelijk een kalender van mezelf uitbrengen!
Helemaal als ze als paddenstoelen uit de grond schieten worldwide...nou dan zie je me wel een keer bij businessclass ofzeau verschijnen en dan doe ik iedereen van Fok! de groeten en Brian ook want die heeft mij uiteindelijk het licht laten zien.
Nee, als ze dus veel humor hebben en heel aardig zijn. Daar ging de discussie over. Ik denk dat vrouwen daarbij nog eens zeer veeleisend zijn over het uiterlijk. Mannen misschien een flink stuk minder. Daar lijkt het in ieder geval wel op.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Of mannen zijn heel erg snel tevreden, als ze maar tieten zien en of dat nou neptieten zijn of niet dat maakt niet uit![]()
tieten doen het altijd goed, maar dat zijn simpelweg hormonen en da's lust, een leuke, vrolijke, spontane vrouw, is een ander verhaal, dan doet uiterlijk er ineens niet meer zo toe, gaat het dieper, en aan andere dingen meespelen....ik weet het ff niet meer, het zit complexer in elkaar dan zo uit te leggen is ben ik bang.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Of mannen zijn heel erg snel tevreden, als ze maar tieten zien en of dat nou neptieten zijn of niet dat maakt niet uit![]()
quote:Dan ligt het dus aan mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik enorm met een meisje zou kunnen lachen.. en haar enorm aardig zou vinden en NIET verliefd op haar zou zijn.
quote:Op zondag 11 februari 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Bij een gewone vriendschap met een man moet het wat mij betreft helemaal niet om sex draaienquote:Op zondag 11 februari 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja maar dat ligt aan de man. Vrouwen kunnen dat: vrienden zijn met een man. Maar ja het moet niet alleen draaien om sex uiteindelijk.
Jaaaaaaaaaaah schoenen!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Kweenie, ik zie je toch meer als schoenen- of lingerieontwerper ;-/
ben het in die zin met hem (jullie) eens dat er sprake van verliefdheid kan zijn..maar dat dat niet per definitie zo hoeft te zijn. (of is dit teveel briantaalquote:Op zondag 11 februari 2007 02:11 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
tieten doen het altijd goed, maar dat zijn simpelweg hormonen en da's lust, een leuke, vrolijke, spontane vrouw, is een ander verhaal, dan doet uiterlijk er ineens niet meer zo toe, gaat het dieper, en aan andere dingen meespelen....ik weet het ff niet meer, het zit complexer in elkaar dan zo uit te leggen is ben ik bang.
Maar ben het met scanman eens:
[..]
Ja zo ben ik, ik geef je gewoon dingen mee voor in je leven. Je kan nu de kooi verlaten!quote:Op zondag 11 februari 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaah schoenen!!!![]()
![]()
![]()
Ik vind jou zoooo goed, jij kijkt gewoon in mijn hoofd, hoe weet je nou dat ik van schoenen hou, ik loop er al mijn hele leven op weet je dat wat LEUK!!!![]()
Ja die staat in mijn top 3 vh lijstje dat ik gemaakt heb.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:08 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja lijkt me ook wel wat om in een hollywood film te spelen![]()
niet alle vrouwen over één kam scheren he !!quote:Op zondag 11 februari 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vrouwen niet snel tevreden zijn ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |