abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46193057
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het wordt ook vaak weggedrukt hè. Maar ik had het vooral over iemand in een zelfde situatie als bv Huub en Sylvia. En als je echt met iemand kunt lachen en als je echt die persoon heel aardig vindt, dan IS er volgens mij automatisch een soort van chemie. Maar ik weet van verschillende programma's dat vrouwen daar veel moeilijker over doen dan mannen. Dan moet het al de prins op het witte paard zijn enzo.
Hupert heeft gewoon gezegd dat hij Sylvia niet aantrekkelijk vindt.
Maar je hebt gelijk hoor, hechte vriendschappen houden meestal geen stand tussen man en vrouw. Mannen willen altijd meer en voor een vrouw betekent het dan einde vriendschap
pi_46193062
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:02 schreef snetje het volgende:

[..]

wat je allemaal al niet kunt leren van programma's
  zondag 11 februari 2007 @ 02:03:03 #228
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46193063
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:02 schreef snetje het volgende:

[..]

wat je allemaal al niet kunt leren van programma's
Dat vrouwen niet snel tevreden zijn ja
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 11 februari 2007 @ 02:03:15 #229
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46193065
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat voorbeeld wilde ik net aanhalen ja. Onvoorstelbaar idd. En dan zie je in zo'n programma een echt leuke vent met veel humor... en dan zeiken ze over een vonk die er niet is. .... Vrouwen... ik zal ze nooit begrijpen.
beetje homo?
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46193071
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:01 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Ik zou ook nooit op Huub verliefd worden, maar je kunt wel heel erg met hem lachen en ook goed praten
hmm ja oke..maar dan kan je toch daarna verliefd op hem worden? tenminste..dat is mij ook wel eens gebeurd
  zondag 11 februari 2007 @ 02:04:34 #231
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46193079
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:47 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen kijk *HIER* even

(Hele database aan filmpjes gemaakt door HiDiHo)
snik !! geen bewijs van mij ze geloven me hier thuis niet
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_46193084
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Of mannen zijn heel erg snel tevreden, als ze maar tieten zien en of dat nou neptieten zijn of niet dat maakt niet uit
pi_46193087
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:04 schreef snetje het volgende:

[..]

snik !! geen bewijs van mij ze geloven me hier thuis niet
?
  zondag 11 februari 2007 @ 02:05:34 #234
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_46193089
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert heeft gewoon gezegd dat hij Sylvia niet aantrekkelijk vindt.
Maar je hebt gelijk hoor, hechte vriendschappen houden meestal geen stand tussen man en vrouw. Mannen willen altijd meer en voor een vrouw betekent het dan einde vriendschap
Tja maar dat ligt aan de man. Vrouwen kunnen dat: vrienden zijn met een man. Maar ja het moet niet alleen draaien om sex uiteindelijk.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  zondag 11 februari 2007 @ 02:07:18 #235
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_46193105
Lekker vers, dat brood.
pi_46193108
quote:
Op zondag 11 februari 2007 01:55 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

post ff foto van je dan
Je moet nog even wachten, ik heb al eerder gepost dat Brian vanmiddag een geweldig idee had voor Amanda maar ik dacht ook gelijk wat een werelds idee, gewoon DOEN...namelijk een kalender van mezelf uitbrengen!
Nog even geduld dus, hij komt wereldwijd in de winkels te liggen.
Denk ook dat ik een groot kledingconcern ga beginnen, lijkt me echt leuk.
Helemaal als ze als paddenstoelen uit de grond schieten worldwide...nou dan zie je me wel een keer bij businessclass ofzeau verschijnen en dan doe ik iedereen van Fok! de groeten en Brian ook want die heeft mij uiteindelijk het licht laten zien.
pi_46193118
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Je moet nog even wachten, ik heb al eerder gepost dat Brian vanmiddag een geweldig idee had voor Amanda maar ik dacht ook gelijk wat een werelds idee, gewoon DOEN...namelijk een kalender van mezelf uitbrengen!
Helemaal als ze als paddenstoelen uit de grond schieten worldwide...nou dan zie je me wel een keer bij businessclass ofzeau verschijnen en dan doe ik iedereen van Fok! de groeten en Brian ook want die heeft mij uiteindelijk het licht laten zien.
ja lijkt me ook wel wat om in een hollywood film te spelen
pi_46193129
quote:

[..]

Kweenie, ik zie je toch meer als schoenen- of lingerieontwerper ;-/
  zondag 11 februari 2007 @ 02:11:06 #239
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46193142
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:04 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Of mannen zijn heel erg snel tevreden, als ze maar tieten zien en of dat nou neptieten zijn of niet dat maakt niet uit
Nee, als ze dus veel humor hebben en heel aardig zijn. Daar ging de discussie over. Ik denk dat vrouwen daarbij nog eens zeer veeleisend zijn over het uiterlijk. Mannen misschien een flink stuk minder. Daar lijkt het in ieder geval wel op.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 11 februari 2007 @ 02:11:13 #240
159989 PokerJoker
pi_46193143
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:04 schreef Sug4r het volgende:

[..]

tieten doen het altijd goed, maar dat zijn simpelweg hormonen en da's lust, een leuke, vrolijke, spontane vrouw, is een ander verhaal, dan doet uiterlijk er ineens niet meer zo toe, gaat het dieper, en aan andere dingen meespelen....ik weet het ff niet meer, het zit complexer in elkaar dan zo uit te leggen is ben ik bang.
Maar ben het met scanman eens:
quote:
Dan ligt het dus aan mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik enorm met een meisje zou kunnen lachen.. en haar enorm aardig zou vinden en NIET verliefd op haar zou zijn.
  zondag 11 februari 2007 @ 02:11:36 #241
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_46193144
Huub je leest een tijdschriftje (een stom blad volgens zijn eigen woorden) en eet wat.

En ik ga naar me bed: truste
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  zondag 11 februari 2007 @ 02:12:28 #242
159989 PokerJoker
pi_46193157
quote:

[..]

pi_46193162
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:

[..]

Tja maar dat ligt aan de man. Vrouwen kunnen dat: vrienden zijn met een man. Maar ja het moet niet alleen draaien om sex uiteindelijk.
Bij een gewone vriendschap met een man moet het wat mij betreft helemaal niet om sex draaien
  zondag 11 februari 2007 @ 02:13:46 #244
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_46193169
Leuk, 0200 uur geweest en toch nog steeds vier streams !!!

Complimenten DGK_redactie, maar wanneer reageren jullie weer eens ?
.
pi_46193182
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Kweenie, ik zie je toch meer als schoenen- of lingerieontwerper ;-/
Jaaaaaaaaaaah schoenen!!!
Ik vind jou zoooo goed, jij kijkt gewoon in mijn hoofd, hoe weet je nou dat ik van schoenen hou, ik loop er al mijn hele leven op weet je dat wat LEUK!!!
pi_46193207
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:11 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

tieten doen het altijd goed, maar dat zijn simpelweg hormonen en da's lust, een leuke, vrolijke, spontane vrouw, is een ander verhaal, dan doet uiterlijk er ineens niet meer zo toe, gaat het dieper, en aan andere dingen meespelen....ik weet het ff niet meer, het zit complexer in elkaar dan zo uit te leggen is ben ik bang.
Maar ben het met scanman eens:
[..]
ben het in die zin met hem (jullie) eens dat er sprake van verliefdheid kan zijn..maar dat dat niet per definitie zo hoeft te zijn. (of is dit teveel briantaal )
pi_46193208
Dat doet ie toch slim, zo in z'n eentje midden in de nacht op de bank gaan zitten terwijl iedereen slaapt. Allemaal extra zendtijd voor 'm. Niet dat om deze tijd half Nederland kijkt, maar toch.
X
X
X
pi_46193215
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaah schoenen!!!
Ik vind jou zoooo goed, jij kijkt gewoon in mijn hoofd, hoe weet je nou dat ik van schoenen hou, ik loop er al mijn hele leven op weet je dat wat LEUK!!!
Ja zo ben ik, ik geef je gewoon dingen mee voor in je leven. Je kan nu de kooi verlaten!
pi_46193228
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:08 schreef Yvet_te het volgende:

[..]

ja lijkt me ook wel wat om in een hollywood film te spelen
Ja die staat in mijn top 3 vh lijstje dat ik gemaakt heb.
Maar wel gewoon een hoofdrol
  zondag 11 februari 2007 @ 02:20:11 #250
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46193230
quote:
Op zondag 11 februari 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:

[..]

niet alle vrouwen over één kam scheren he !!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')