Ja vergeten tochquote:
Ik wist dat jullie er heen gingenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misshobje en ik zijn niet interessant genoeg?
1 maar tot nu toe.. maar ik heb al van een paar mensen gehoord dat we gespot zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 01:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zijn er al screencaps ?![]()
![]()
Ik vind dan toch die Anja nu het slechts.. en dat groepje daar twijfel ik nog over omdat ze toch wel goed kunnen zingen.. maar niet alles ligt hun goed.. en daar zit het hem net erin.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:17 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Miss-Hobje jou heb ik gisteren ook gezien
Maarwie vond jij het slechtst
![]()
Ik vind kut dat Christian eruit is
Jaaa idd ik denk dat morgen anja en x6 in die singoff zitten en ik denk dat Richy wintquote:Op zondag 11 februari 2007 01:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vind dan toch die Anja nu het slechts.. en dat groepje daar twijfel ik nog over omdat ze toch wel goed kunnen zingen.. maar niet alles ligt hun goed.. en daar zit het hem net erin.
En ja.. ook leuk dat ik jou ook gezien heb![]()
Ja ik volgens mij jou ookquote:Op zondag 11 februari 2007 01:36 schreef guitarist.nl het volgende:
MissHobje, volgens mij heb ik jou ook gezien
Moemoequote:Op zondag 11 februari 2007 01:31 schreef moemoe het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van de meet? Ik heb geen zin om 7 topics terug te lezen.
Wie heeft wie gezoend/geneukt? Wie heeft er gekotst? Wie was er dronken? Wie waren er irri? Wie is er aangerand door wie? Wie was lekker? Wie niet?
Details!!!
ikwilookwatzeggenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:39 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
MoemoeOeee Fraubitch had iemand een te enthousiast en hug gegeven, hij toen had hij zijn knieschijf uit de kom en toen om 2 uur werd het dik
en ging hij later toen hij thuis was naar de EHBO en moest hij in het gips
zit van zijn bovenbeen tot onderbeen in het gips
![]()
Poeliewoeps!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:39 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
MoemoeOeee Fraubitch had iemand een te enthousiast en hug gegeven, hij toen had hij zijn knieschijf uit de kom en toen om 2 uur werd het dik
en ging hij later toen hij thuis was naar de EHBO en moest hij in het gips
zit van zijn bovenbeen tot onderbeen in het gips
![]()
Nee, helaas niet, behalve dat mijn poging jou te huggen mij een natte broek had opgeleverdquote:Op zondag 11 februari 2007 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Poeliewoeps!
Serieus? Arme iwowz!![]()
Nog meer sappige details?![]()
Uhm.. niet dat ik weetquote:Op zondag 11 februari 2007 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Poeliewoeps!
Ik heb lila gekustquote:Op zondag 11 februari 2007 01:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Poeliewoeps!
Lol, je besprong me halfquote:Op zondag 11 februari 2007 01:43 schreef longinus het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, behalve dat mijn poging jou te huggen mij een natte broek had opgeleverd
Wie wie wie wie wie wie wie? Hoe oud? Blond? Bruin? Cup? Pics?quote:
Paljas, 16 of 17, blond.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lol, je besprong me half.
[..]
Wie wie wie wie wie wie wie? Hoe oud? Blond? Bruin? Cup? Pics?![]()
Nee. Nog niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:48 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Okejik ga nu maar slapen of niet
Hmmm ik ben niet verbaasd door jouw actie, dingerdquote:Op zondag 11 februari 2007 01:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb lila gekust
SF en Lisslle
Siemen en Paljas
Dat was niet de bedoeling, het tafeltje kiepte omquote:
Tjah eh laten we het half besprongen noemenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:50 schreef longinus het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling, het tafeltje kiepte om![]()
Maar vanuit jou kant gezien zal het wel op bespringen geleken hebben![]()
Wie zijn bier het nou was![]()
Sure! Tijdens de moemoe.nl meet die ooit ergens gaat plaatsvinden of wanneer?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:51 schreef Jimbo het volgende:
sf en lis hebben dus tog gezoend ? xD
oja moe kom je me ook nog meeten eind feb ?
hmmmz als die nou eind feb plaatsvindquote:Op zondag 11 februari 2007 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sure! Tijdens de moemoe.nl meet die ooit ergens gaat plaatsvinden of wanneer?
Ik ook, Trustenquote:
seeeeeeeem!!11!!1!!quote:Op zondag 11 februari 2007 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELS!
REMLOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:
Dat is bravebartquote:Op zondag 11 februari 2007 02:12 schreef Jimbo het volgende:
[afbeelding]
wie is dit nou btw ?
enige waaraan ik kon denken is s-f mar dacht dat die dr heul anders uitzag
Ja!quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 02:15 schreef Jimbo het volgende:
[afbeelding]
oja dat ben jij s-f
oja hoi relmofffff![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |