Dat kan ik me wel voorstellen zij hebben ook maar een saaie week achter de rugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb het idee dat Bart het zelfs leuk vindt dat Huub terug is
Denk je dat hij zn laptopje mee heeft naar zn scharrel ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is Brian weer aan het aaien. Wilgo geniet mee van achter de streams.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk je dat hij zn laptopje mee heeft naar zn scharrel ?
Niks is wat het lijktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:46 schreef avonne het volgende:
Amanda gaat in een ander bed
Brian voelde zich een moraalridder en nu weer down
Huub is mak als een lammetje
Sylvia is DJ geworden
Natasia is al uren sprakeloos
en Bart heeft veel plezier
Who's real, who's playing?
In Huubs oude bedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Maaaaaar ligt Bart tegenwoordig niet in Ilona's bedje?
volgens mij weten ze het allemaal niet meer. alleen huub natuurlijk. die gaat gewoon verder waar hij gebleven was. alleen op een andere manier nu. die scheldtirades van 'm doen sylvia niet echt opfleuren dus daar zal hij ook wel een beetje rekening mee houdenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:46 schreef avonne het volgende:
Amanda gaat in een ander bed
Brian voelde zich een moraalridder en nu weer down
Huub is mak als een lammetje
Sylvia is DJ geworden
Natasia is al uren sprakeloos
en Bart heeft veel plezier
Who's real, who's playing?
Denk je dat hij bij zijn scharrel op zoek gaat naar dat nare geluid van Nasty?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Denk je dat hij zn laptopje mee heeft naar zn scharrel ?
Ik ben helemaal in het warretje, huubs oude bed is toch waar syl slaapt?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
[..]
In Huubs oude bedmisschien straalt dat nog wat power af of zo
Het is ook Barts oude bed. Dus eigenlijk het bed van de winnaar van de ppopulairiteitspoll
Ze heeft Nena al een keer gepakt. Zal me niets verbazen als ze dat ook nog een keer met Amanda flikt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als ze niet kan slapen kruipt ze wel weer naast me....Wat een eigendunk heeft die draak.
Helemaal omdat ze gisteren nog zei dat Huub het nooit van haar gaat winnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe meer die trut gaat herhalen dat ze over 6 maanden thuis zit, hoe minder ik het geloof ( sorry, al 100000 keer gepost)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |