Waar staat murries voor dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:45 schreef diamant het volgende:
Mars & Murries
Ze staan bij je thuis?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Billy
Alleby
Pax
Borghamn
Lillehammer
Gorm
Alleby, Lillehammer en Gorm heb ik inderdaad staan, Billy, Pax en Borghamn komt waarschijnlijk in ons nieuwe huis. Overigens heb ik nog wel meer staan, zoals Robin en Oppli. Ik ben een zeer groot Ikea-fan.quote:
ah zoquote:Op zondag 11 februari 2007 19:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Alleby, Lillehammer en Gorm heb ik inderdaad staan, Billy, Pax en Borghamn komt waarschijnlijk in ons nieuwe huis. Overigens heb ik nog wel meer staan, zoals Robin en Oppli. Ik ben een zeer groot Ikea-fan.
Zou kunnen.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dat puntje vandaag niet al een keer toegekend?
ja, check, PhusicsRules heeft dat al op pagina 3 gedaanquote:
Ik kom er minstens één keer per maand, woon er nu een half uurtje vandaan. Als ik van de zomer ben verhuisd, woon ik er nog geen 10 minuten vandaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
ah zo
Kom er niet zo vaak, is wat ver weg. Heb ook niks nodig nu.
Hier staat tquote:Op zondag 11 februari 2007 16:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Vind ik goed genoeg.
Hawaii_Tim + 1
Punten in 601
Its-Jojo-4you 2
David Letterman 1
Legolas_Greenleaf 1
TheSilentEnigma 1
Hawaii_Tim 2
Mark 1
P.s. Mark een puntje gegeven voor Trudie, het hondje van Theo en Thea![]()
Yeah feestquote:Op zondag 11 februari 2007 19:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik kom er minstens één keer per maand, woon er nu een half uurtje vandaan. Als ik van de zomer ben verhuisd, woon ik er nog geen 10 minuten vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |