Nou ... ik denk dat hij het helemaal niet snapt en nu vindt dat hij het helemaal onder controle heeft (niet dus). Hij blijft maar hyena geluiden maken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:04 schreef noekje het volgende:
Brian vindt dat ze een goed gesprek hebben gehad.
Brian is bang.
Zover was ik niet gekomen. Was via de noord-kant gereden en daar ligt een pad wat niet echt bevordelijk is voor je auto als je niet een of andere SUV hebt. Dus ik ben op een geven moment gekeerd en op dat moment kwam er ook net bewaking aangecrostquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
een schrisofreen is nooit alléén
![]()
Krijg idd het gevoel dat hij bang is voor Huub en dat ie zich nu ingelikt heeftquote:ruudpuntenel - zaterdag 10 februari 2007 @ 23:08
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:04 schreef noekje het volgende:
Brian vindt dat ze een goed gesprek hebben gehad.
Brian is bang.
Nou ... ik denk dat hij het helemaal niet snapt en nu vindt dat hij het helemaal onder controle heeft (niet dus). Hij blijft maar hyena geluiden maken.
Oh was jij dat die vanavond daar bomen aan het snoeien was?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zover was ik niet gekomen. Was via de noord-kant gereden en daar ligt een pad wat niet echt bevoordelijk is voor je auto als je niet een of andere SUV hebt. Dus ik ben op een geven moment gekeerd en op dat moment kwam er ook net bewaking aangecrost.
Ze missen iemand die zich op de voorgrond plaatst. Brian doet een poging en Natasia huppelt er kwijlen achteraan terwijl ze Amanda haar handje vasthoud.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:08 schreef raggende_annie het volgende:
volgens mij zijn die siegologisch gestoorden daar in 't huis ook een beetje bijgedraaid nu nl weg is. die had misschien toch meer invloed op hun gedrag dan je voor mogelijk zou houden
ja zo leuk als Natasia het probeert te zeggenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja, is zo een moeilijk woord hé![]()
gisteren ook alquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Huub had het net ook over mijn Hugh Hefner fake van hem. LOL...
Hij heeft zich goed ingelezen en gekeken de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
Huub had het net ook over mijn Hugh Hefner fake van hem. LOL...
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar zijn die voice over te vinden dan?
Ze missen inderdaad een leader. Bart was ooit eentje...Nicolaas ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:10 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze missen iemand die zich op de voorgrond plaatst. Brian doet een poging en Natasia huppelt er kwijlen achteraan terwijl ze Amanda haar handje vasthoud.
Brian denkt dat hij sterk staat. Dat hij dat hele programma kan maken of breken.![]()
Met zijn grappige verhalen ja. Maar hij pakt niemand meer aan helaasquote:
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar zijn die voice over te vinden dan?
Jawel, ze worden op deze manier per uur banger over alles wat hij weet. Hij laat ze aan flauwekul ruiken, je kunt wachten op het moment dat Bart en Brian praten over alles wat hij niet noemt..........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met zijn grappige verhalen ja. Maar hij pakt niemand meer aan helaas
En Micheline had het bij BB6 ook al over de vele naaktcaptures van haarquote:
Die is idd briljantquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef noekje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424
Scan geduld joh................... echt het komt. Hij gaat zn vijanden nu inpakken en dan komen de klappen. Ook als er nieuwe bewoners komen gaat hij nog knallen. Dit is echt slim van hem...................quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net een hele discussie met manlief hierover. Ik ben het met je eens, maar hij is van mening dat het te vroeg is en het niet slim zou zijn dat hij gelijk de 2de dag al helemaal los zijn gaan op Brian. Hij weet nu hoe Brian is, dus dat komt wel... tsja... de tijd zal het uitwijzen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424
Ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Micheline had het bij BB6 ook al over de vele naaktcaptures van haar... Ik voel me vereerd
Die caps waren danook heel erg goed !quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Micheline had het bij BB6 ook al over de vele naaktcaptures van haar... Ik voel me vereerd
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan geduld joh................... echt het komt. Hij gaat zn vijanden nu inpakken en dan komen de klappen. Ook als er nieuwe bewoners komen gaat hij nog knallen. Dit is echt slim van hem...................
Ja als je mag kiezen tussen alleen op de bank een tv gids lezen, of bij een groep gaan zitten die super lol hebben.quote:ozewiesewoze - zaterdag 10 februari 2007 @ 23:14
waarom zit die doos op de punt van de bank en niet gewoon ergens anders???? Zit ze daar op de een of andere manier strategisch ofzo??? Het moet haar kwellen die gezellige geluiden te horen....
Niet te haastig scan. Hij doet het goed, hij probeert ze eerst te paaien en dan pakt hij ze als ze het niet verwachten. Als hij het nu gelijk zou doen zou te voorspelbaar zijn en daar rekenen de bewoners ook op. Ik denk dat hij het goed doet. Ik geef hem de voorkeur van de twijfel nog ff.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies wat ik ook zei in iets andere bewoordingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan geduld joh................... echt het komt. Hij gaat zn vijanden nu inpakken en dan komen de klappen. Ook als er nieuwe bewoners komen gaat hij nog knallen. Dit is echt slim van hem...................
ja, gewoon zo ver mogelijk weg gaan zittenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:15 schreef Gigageil het volgende:
Natasia is alvast begonnen met Huub doodzwijgen....![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar heeft iemand op Fok eens een topic van gemaakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Zitten ze weer te zoomen op dat deco
Denk een klein eerbetoon aan jou Scanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Zitten ze weer te zoomen op dat deco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |