Ik zou bijna vragen...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:52 schreef noekje het volgende:
Hij gaat een housewarming feestje geven voor Huub.
Och, wat een grap zeg. Laatste keer dat ik zo heb gelachen was in 1986.
Zeker weten..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:54 schreef Copycat het volgende:
Huub owned Brian zonder dat Brian het door heeft.
ik doe maar een gooiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:55 schreef raggende_annie het volgende:
dr zit er daar één in dat huis die het nog jaren vol kan houden en die niet meteen vandaag weer iedereen op stang hoeft te jagen, maar waarschijnlijk al weet wanneer het wel gaat gebeuren
jullie mogen raden wie het is
Gun Huub ook een keer het plezier van een spelletjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, giet Huub even vol drank, want dit gaat niet goed zo.
Ja, hij op de juiste plaatst geweest, Bart ook ........quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:54 schreef Sonique het volgende:
MAar Huub wist toch allang dat de koffers door BRian verstopt waren?
Geef eens een Hint...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:55 schreef raggende_annie het volgende:
dr zit er daar één in dat huis die het nog jaren vol kan houden en die niet meteen vandaag weer iedereen op stang hoeft te jagen, maar waarschijnlijk al weet wanneer het wel gaat gebeuren
jullie mogen raden wie het is
huub redt het prima zonder drank......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, giet Huub even vol drank, want dit gaat niet goed zo.
is spel............quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:57 schreef Sporti het volgende:
Ik kan absoluut geen hoogte krijgen van Huub, lijkt wel lammetje nu, maak me wel zorgen hoor![]()
EENS !!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
huub redt het prima zonder drank......
misschien wel beter zelfs
Da's ook waar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:57 schreef Danny het volgende:
volgens mij he, en dit weet ik niet zeker hoor, maar volgens mij...
...is Brian bezig met een charme-offensief
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
52°14'22.78"N
5° 14'5.41"E
op Google Earth
Have fun!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
Ik ga lekker en film kjiken, het kan ook teveel worden![]()
![]()
![]()
wat 'n miezerig optrekje is dat dan. ik zat naar iets groters te zoeken. het eerste wat daar zou gebeuren als ik dat ding won was die paardenbak dr uit gooien. is verdomme 'n kwart van de hele oppervlaktequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
52°14'22.78"N
5° 14'5.41"E
op Google Earth
Dus zo gaan loverboys te werk!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:57 schreef Danny het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:54 schreef Copycat het volgende:
Voor zo'n plan zou je brains moeten hebben ..... dat heeft Brainless nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:57 schreef Danny het volgende:
Knap dat iemand dat kan drinken tis het smerigste wat ik ooit gedronken heb.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:57 schreef Sug4r het volgende:
hahah Huub gaat zuurkoolsap drinken "gewoon doorslikken en de rookworst erbij denken" zegt Sylvia
Moet je voor de gein aan Nena vragen of dat een beetje werkt, zo'n Brian-charme offensief. Lijkt me redelijk offensive...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:57 schreef Danny het volgende:
Die foto klopt helemaal niet..... opname is 2 jaar oud en het landgoed is daar nog niet gesplitstquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:58 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
wat 'n miezerig optrekje is dat dan. ik zat naar iets groters te zoeken
is het nog kleiner dan??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die foto klopt helemaal niet..... opname is 2 jaar oud en het landgoed is daar nog niet gesplitst
wie is rogier.....?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:01 schreef Sporti het volgende:
Amanda heeft haar verdriet om Rogier erg snel verwerkt, babbels zat weer
klopt, maar het is WEL de locatie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die foto klopt helemaal niet..... opname is 2 jaar oud en het landgoed is daar nog niet gesplitst
Nee, heel anders ingedeeld. En de tuin is grotendeels verlegd. Het pad achter de villa is nu het technisch dorp.quote:
dr portemonnee buiten de kooiquote:
Was er vanavond in de buurt en dacht ik rij er even langs. Eén advies, ga niet via de noordkantquote:
Hij gaat hem echt wel een keer terug pakken hoor, maar hij zou gek zijn als hij dat zou gaan zeggen. HIj is veel te blij nu dat hij weer terug is en houdt zich nu even gedeist. Ik geloof echt wel dat Huub volgende week weer van alles uit gaat halen. Dat is hij ons verschuldigd immersquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:58 schreef Danny het volgende:
Huub neemt Brian echt niet serieus hoorBeetje beleefd lachen om Brian's ge-wel-di-ge grap. No way trapt huub in de bullshit van brainfart.
o diequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:03 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dr portemonnee buiten de kooi
Kun je er dicht bijkomen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Was er vanavond in de buurt en dacht ik rij er even langs. Eén advies, ga niet via de noordkant.
zit ze in d'r eentje danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:04 schreef Ebinas het volgende:
Zit Natasia nu bij haar vrienden?
ik ga via geen enkele kant. is veel te ver rijden en ik mag aannemen dat je niet tot aan de poort kunt komen. dat onhandige pad daarnaartoe zal wel afgezet en beveiligd zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Was er vanavond in de buurt en dacht ik rij er even langs. Eén advies, ga niet via de noordkant.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:54 schreef Copycat het volgende:
Haar vriend of na de brief en telefoongesprek haar ex, maar niets is zeker hij schrijft nog zei diequote:
Me myself and Iquote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:04 schreef Ebinas het volgende:
Zit Natasia nu bij haar vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |