Ik dacht eigenlijk dat Henk die opmerking maakte....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt.
Marianne zei: "Pia Douwes mag wel uitkijken" Toen maakte Henkjan de opmerking "Is dat wel een compliment?"
Dat je het je strot uit krijgt, ongelofelijke kwal die HJ
Donna Summer of Richard Harris?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb trouwens wel even MacArthur Park gedownload... kende het nummer wel maar had hem nog niet
Donna Summerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef Riparius het volgende:
[..]
Donna Summer of Richard Harris?
Dat zei Henk dus, niet Henk Janquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Marianne zei: "Pia Douwes mag wel uitkijken" Toen maakte Henkjan de opmerking "Is dat wel een compliment?"
Dat je het je strot uit krijgt, ongelofelijke kwal die HJ
Henkjan was volgens mij toch echt degene die Pia Douwes beledigde... of had ik echt poep in mijn orenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, dat zei Henk idd.
Ja, maak je oren even schoon want het stinktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henkjan was volgens mij toch echt degene die Pia Douwes beledigde... of had ik echt poep in mijn oren
Ja dan ineens wel hahaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:35 schreef Lynx666 het volgende:
Richy ziet eruit alsof ie nu al weet dat ie morgen vertrekt. Zelfkennis
Kut, het was voor mijn HJ-haat veel leuker geweest als hij het had gezegdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, maak je oren even schoon want het stinkt.
Dacht ik ook. Maar laten we nou volgende week voor de lol anders Shawon eens ff 'mijn leven is van mij' zingen, inclusief alle moeilijke stukjes. Ik denk dan dat Pia inderdaad wel op mag passen, dat ze niet doof wordt jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:37 schreef Wicha het volgende:
Btw... Pia Douwes... wat een stem zeg, daar kan Sharon de komende 100 jaar nog niet aan tippen.
zit je onder?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
maareuh X6 mag kappen met de glittertjes....
Neuh, maar ik dacht net dat het de finaleact van K3's theatertour was maar die zingen iig nog zuiver en hebben dansjes die er niet uitzien alsof Marianne zelf de choreografie heeft gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh, maar ik dacht net dat het de finaleact van K3's theatertour was maar die zingen iig nog zuiver en hebben dansjes die er niet uitzien alsof Marianne zelf de choreografie heeft gedaan.
op tv was het niet vals hoor, X6 tenminstequote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuh, maar ik dacht net dat het de finaleact van K3's theatertour was maar die zingen iig nog zuiver en hebben dansjes die er niet uitzien alsof Marianne zelf de choreografie heeft gedaan.
Ik moest ech lachen om die glittertjes, ze bleven maar gaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Damn, mn gaydar ging nog harder af dan het weeralarm de afgelopen dagen bij Richy's NY, NY.
Voor de rest puike uitzending, maareuh X6 mag kappen met de glittertjes....
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wow! Wat een stem heeft zij zegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:37 schreef Wicha het volgende:
Das ook zo ongeveer mijn lijstje.
Btw... Pia Douwes... wat een stem zeg, daar kan Sharon de komende 100 jaar nog niet aan tippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |