Ze zongen het meest valsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee X6 onder Richy zetten joh![]()
![]()
Das ook zo ongeveer mijn lijstje.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Mijn top 8:
1. Anja (1)
2. Anja (2)
3. X6 (1)
4. Sharon (2)
5. X6 (2)
6. Richy (1)
7. Sharon (1)
8. Richy (2)
Dat kan inderdaad nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen idee
Maar vooruit, vast niet zo goed als 'jouw' X6
Nee precies, en dan zo'n glijdende nageboorte van een HJ Smits die haar de grond in gaat zitten borenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:37 schreef Wicha het volgende:
[..]
Das ook zo ongeveer mijn lijstje.
Btw... Pia Douwes... wat een stem zeg, daar kan Sharon de komende 100 jaar nog niet aan tippen.
die vergelijking ging ook wel errug verquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:37 schreef Wicha het volgende:
Btw... Pia Douwes... wat een stem zeg, daar kan Sharon de komende 100 jaar nog niet aan tippen.
>> SPT.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar hij dart als de beste
Hij wint, 3-0
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:36 schreef Cybart het volgende:
ohw....
ik snap de act van Richie al....
het lag er echt al dik op, maar we hebben het niet mee gekregen
Let op:
richie zing morgen wederom New York New York...
Start Spreading The News: I'm Leaving Today
Ik ben het zo'n beetje met je eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Tweede ronde:
Sharon & Anja (kan niet kiezen)
X6
Richy
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:42 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik ben het zo'n beetje met je eens.Da's ook voor het eerst.
Glijende nageboorte.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee precies, en dan zo'n glijdende nageboorte van een HJ Smits die haar de grond in gaat zitten boren![]()
Briljant.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:36 schreef Cybart het volgende:
ohw....
Start Spreading The News: I'm Leaving Today
Volgens mij begon Marianne daar over, niet HJquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef Cee het volgende:
Echt waar HJ, Sharon zingt een keer een oud liedje met veel uithalen, stampt ie meteen de stempel 'musical' op door te verwijzen naar Pia Douwes. Lul, sla maar op dat drumijzer.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij begon Marianne daar over, niet HJ![]()
Dat bewijst nog maar eens hoe aandachtig ik die jurycommentaren altijd bekijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt.
Marianne zei: "Pia Douwes mag wel uitkijken" Toen maakte Henkjan de opmerking "Is dat wel een compliment?"
Dat je het je strot uit krijgt, ongelofelijke kwal die HJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |