Vreemd idd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat het publiek voor MacArthur Park heeft gekozen... dat nummer kent de gemiddelde breezer niet eens
Omdat ze een week heeft om het te leren kennen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Maar hoe kun je je nu inleven in een nummer dat je niet kent
Blijkbaar is de gemiddelde X-Factor-kijker ouder dan je denktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof er geen zak van dat het publiek voor MacArthur Park heeft gekozen... dat nummer kent de gemiddelde breezer niet eens
Rhiannaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:24 schreef babette21 het volgende:
gelukkig niet dat derde nummer, dat vind ik zó'n verschrikkelijk kutnummer
dat laatste denk ik dus...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Blijkbaar is de gemiddelde X-Factor-kijker ouder dan je denkt
Of Henk-Jan heeft gewoon voor dit nummer gekozen....
lijkt me duidelijk dat dat niet zo is....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Weten ze zeker dat het nummer door een fan is uitgezocht?
Weer een beetje een Minnie Rippleton uithaalquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:25 schreef babette21 het volgende:
lekker wel, die uithaal!!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Maar hoe kun je je nu inleven in een nummer dat je niet kent
wie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:25 schreef Lynx666 het volgende:
Godver, ze lezen de posts mee.
Het gaat meer om de tekst, en de bedoeling daarvan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
hoe kan ze nu een nummer zingen wat ze niet kent??? Of te wel: tegen de tijd dat ze uitgeoefend is kent ze het echt wel hoor
![]()
helemaal mee eens!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Overigens:
Sharon
Anja
met zeeeeeeeeeeer veel achterstand:
richy en die 6 trienen waarvan 1 écht een vreselijk lelijke stem heeft
Ach d'r tranen waren toch al opquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het gaat meer om de tekst, en de bedoeling daarvan.
Je moet je kunnen inleven.
Die 21 in je usernaam is vast niet je leeftijd danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
sssst... ik zit daar morgen ook
Pia - Simoon, Simoon - Piaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef TheVulture het volgende:
WTF Beledigd Henkjan Smits nu even de beste musicalster die we in ons land hebben?
Hoe durf je Pia Douwes te beledigen zak hooi
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:28 schreef SpecialGuest het volgende:
Tweede nummers:
1. Sharon
2. Anja
3. X6
4. Richy
ja laten we dat doen!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef Toeps het volgende:
Kom, laten we ff een half uur over dr haar gaan ouwehoeren...
Dan nog vind ik t een onzinvraag... als ik een willekeurig nummer een half uurtje op repeat heb ken ik tekst en melodie uit m'n hoofd en weet ik ook wel waar t over gaat (tenzij t in een raar oostblok-taaltje gezongen is)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja laten we dat doen!!
wat vind jij ervan??
D'oh, dat bedoel ik dus: na een week oefenen kan je je behoorlijk goed in een teks inleven.. In een paar uur zal het niet lukken, maar ze hebben behoorlijk wat tijd dacht ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
X6quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Totaal van vandaag:
X6
Sharon
Anja
(Hele tijd niets)
Richy
al veel te lang niet meerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:28 schreef D.Rose het volgende:
Die 21 in je usernaam is vast niet je leeftijd dan
da's voor ons wel perfect eigenlijk: dan kunnen we Sharon live horen, en weten we zéker dat Richy exit gaat!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Witchy en Shawon in de sing off, denk ik. Shawon zal wel winnen dan
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:33 schreef Cybart het volgende:
zelfs het stijfsel in zn strikje heeft het opgegeven !
quote:
Doorweekt denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:33 schreef Cybart het volgende:
zelfs het stijfsel in zn strikje heeft het opgegeven !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |