Neworder als zijn iets dommere broeder.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:00 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Dan begrijp je zijn boodschap dus niet, laat staan de betekenis van het woord 'obsessie'.
Wat bedoel jequote:Op maandag 12 februari 2007 00:36 schreef Zyggie het volgende:
Neworder als zijn iets dommere broeder.
Dat NewOrder ook vol zit met libertarische gedachtegoed, alleen wat dommer is daarin.quote:
En wat weet jij van het libertarisme dat je dit oordeel kunt vellen?quote:Op maandag 12 februari 2007 00:53 schreef Zyggie het volgende:
Dat NewOrder ook vol zit met libertarische gedachtegoed, alleen wat dommer is daarin.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:33 schreef Godshand het volgende:
Queen_Bee en sex plus zichzelf
Child-in-chains en het oneerlijke van vrouwen
FuifDuif en de moraal
Erodome en haar sexkennis betweterigheid
Vencodark en Johnny Depp
PurpleRose en Eddie Vedder
en dit zegt heel veel op welke subfora ik zit
*Aanschuiftquote:Op maandag 12 februari 2007 13:08 schreef buzzer het volgende:
* popcorn en cola pakt..
ik ben benieuwd
Da's een scriptje, geen obsessie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:40 schreef Refragmental het volgende:
Verbal met z'n V.
Als je blieft zeg. Kom je met een verklaring dat de ouders van de wees Mohammed volgeling waren van een sprookjesfiguur (Ibrahim) die hun zoontje 34 jaar na hun dood als "profeet" verzon.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:21 schreef Triggershot het volgende:
Akkertje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hanif
WFL-moderatie rond topic "ouders wees Mohammed waren moslim"
Je staat op repeat.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef Akkersloot het volgende:
Yvonne en "dorpsgek" Akkersloot.
Snel even een slotje voor ik dit kon plaatsen.
[..]
Als je blieft zeg. Kom je met een verklaring dat de ouders van de wees Mohammed volgeling waren van een sprookjesfiguur (Ibrahim) die hun zoontje 34 jaar na hun dood als "profeet" verzon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent een kloon van arceequote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:37 schreef existenz het volgende:
En de belangrijkste wordt gewoon vergeten
Ja man, naast het bijhouden van alle cijfertjes heb ik nog tijd voor minimaal 1 kloon met 10k postsquote:
Bewijst alleen maar dat je weinig verstand van zaken hebt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Maar de koran is wel een obsessie voor je.
Je was me voorquote:Op zondag 11 februari 2007 22:06 schreef El_Liberaliste het volgende:
Meki en zijn anti-westerse opvattingen
* Martijn_77 pikt wat popcorn en schenkt nog een keer in voor Buzzer en zichzelfquote:Op maandag 12 februari 2007 13:08 schreef buzzer het volgende:
* popcorn en cola pakt..
ik ben benieuwd
Zeaux?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:03 schreef Tuvai.net het volgende:
Een heleboel users die het nog stééds cool vinden om van 'o' 'eau' of 'eaux' te maken.
Leg uit, of ben je zoeen die mij overal stalkt per se mijn posts lezend.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef cerror het volgende:
Baaj : Mensen het bloed onder de nagels vandaan halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |