doen we! 14.gifquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:29 schreef jogy het volgende:
Ach, laat eigenlijk ook maar, have fun.
Ik dacht dat die vol zatquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:29 schreef jogy het volgende:
Dude, ik heb er een slotje op gezet omdat het toch verder volgebaggert werd.
JaJong mag desgewenst een keer een nieuwe openen.
barmhartig,maar we trappen er niet inquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:29 schreef jogy het volgende:
Dude, ik heb er een slotje op gezet omdat het toch verder volgebaggert werd.
JaJong mag desgewenst een keer een nieuwe openen.
Dit is hét topic.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:34 schreef skiczukie het volgende:
tvp.
zucht...quote:
echt niet, de 15 jarige meisjes zien er steeds beter uitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef sunshine het volgende:
[..]
zucht...
vroeger was echt alles beter!
yeah!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
echt niet, de 15 jarige meisjes zien er steeds beter uit
poep is vies...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef Nosh het volgende:
ONZ is gewoon een kwestie van heel selectief lezen, en op de twee enigzins fatsoenlijke topics per maand teren voor de rest van het jaar.
En dat was het ook toen ik hier mijn eerste onwennige stapjes zette, en dat was het vast 5 jaar geleden ook.
Oe! Dat kan ik wel even proberen, tussen het baggeren door!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef jogy het volgende:
Het enige wat we nu missen zijn een groepje leuke afzeikers. Dat is het probleem eigenlijk. Die weerhielden sommige mensen er gewoon van om te baggeren omdat ze dan in plaats van een slotje gewoon tot op het bot kapot gemaakt werden, online gezien.
Als jij nu eerst eens even een persoonlijkheid zoekt, dan praten we verder.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oe! Dat kan ik wel even proberen, tussen het baggeren door!![]()
wat is jouw definitie van een newbie?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:55 schreef Poncho het volgende:
Ik stel voor om alle newbies en baggeraars te verbannen naar een ver uithoek van deze wereld zonder voedsel, water en internet.
En de ouders ook aangezien die de oorzaak zijn van al deze problemen. Stoute baarmoeder! Foei!
Kijk maar uit hoor, ik open er een topic over.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:56 schreef Poncho het volgende:
[..]
Als jij nu eerst eens even een persoonlijkheid zoekt, dan praten we verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |