meer spammen, en ga verdulleme es je snowboardgear aantrekken en een rondje door de stad lopenquote:Op zondag 4 maart 2007 09:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ben ik aardig op weg?
[..]
CHECK
[..]
Plannen voor dagjes Bottrop zijn on the way
[..]
CHECK
[..]
ziiiiiiek
Telt hardlopen in je thermo die je bij het boarden gebruikt ook?quote:Op zondag 4 maart 2007 09:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
meer spammen, en ga verdulleme es je snowboardgear aantrekken en een rondje door de stad lopen
Ik heb de Burton Bullet, is mid-wide en niet uitgesproken freeride of freestyle. Bevalt op zich goed, hoewel ik hem nu wel een beetje ontgroeid ben. Tis volgens mij ook bedoeld als beginnersplank.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef Roellie80 het volgende:
Vraagje
Ik wil graag deze week nog een board kopen. Heb 2x ge-board en ben dus misschien nog maar een beginner. Nu mijn vraag, wat te kopen? het aanbod is erg groot
Freeryde of freestyle?
Ik ben 1.95m lang, weeg ongeveer 80kg en heb grote voeten... zo groot zelfs dat ik schoenen maat 47 heb van Burton.
Wat moet ik kopen? Heb ik een Wide board nodig? .. 2e hands of nieuw?
wil eigenlijk niet meer dan 200 uirtgeven. Wie heeft tips
Ik vind met google de Burton Bullitquote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb de Burton Bullet, is mid-wide en niet uitgesproken freeride of freestyle. Bevalt op zich goed, hoewel ik hem nu wel een beetje ontgroeid ben. Tis volgens mij ook bedoeld als beginnersplank.
Kan er prima mee uit de voeten in de poeder en springen in het park gaat ook goed. Alleen op hoge snelheid carven trekt hij niet heel goed want daar is hij gewoon te slap voor denk ik.
Tis ook een van de goedkopere burton planken, dus als je er nog eentje van vorig jaar of dit jaar kan vinden zal de prijs ook wel meevallen.
Voor ¤175.quote:Een zgan snowboard van het topmerk Burton
Type: bullet
Lengte 157cm
Dit is echt een superboard hij is slecht twee uur gebruikt en dat is te zien ook!!!
De Bullet is een board voor een beginner die net ietsje meer wil..
Ik heb eventueel ook nog Flow bindingen deze kun je er ook bij Krijgen.
Eigenschappen:
Voor boarders die niet meer verder ontwikkelen vanwege slap huurmateriaal ter plaatse, en in techniek willen groeien. Uitdagend, maar eenmaal onder de knie soepel te berijden. Ideaal voor het starten met truucjes, waar dan ook. Fijne plank voor de hele berg. Piste, park & spray. Freestyle & freeride. Ook voor de grotere schoenmaten vanaf maat 43 dus...vanwege iets bredere taille.
Ik zou je hele plan om een board te kopen laten varen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:25 schreef Roellie80 het volgende:
heb een andere gevonden;
[..]
Voor ¤175.
maar dan ben ik nog steeds niet zeker of een 157cm board lang genoeg is![]()
Hoe vaak ga je op wintersport? 1 week per jaar?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:37 schreef Roellie80 het volgende:
nou...
ok
Ik denk een board is na 2 jaar wel weer terugverdiend.. boots heb ik al.
dan gaan we maar weer huren denk ik...
bedankt in elk geval
ja, plus tenminste 1x naar een koelkastquote:Op maandag 5 maart 2007 16:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je op wintersport? 1 week per jaar?
Dan zou ik nog fftjes blijven huren. Doe ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ja, plus tenminste 1x naar een koelkast
Als je je eigen plank hebt moet je hem ook waxen/slijpen/opvullen he, kost ook geldquote:Op maandag 5 maart 2007 15:37 schreef Roellie80 het volgende:
nou...
ok
Ik denk een board is na 2 jaar wel weer terugverdiend.. boots heb ik al.
dan gaan we maar weer huren denk ik...
bedankt in elk geval
burton bullet is 280 ofzo? .. setje bindingen.. 150 ....quote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ja, plus tenminste 1x naar een koelkast
Dat is 280 + 150 = 430 euroquote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Rnej het volgende:
[..]
burton bullet is 280 ofzo? .. setje bindingen.. 150 ....
dat heb je met 3x wintersport terugverdiend en dan sta je uiteindelijk niet op iets beters wat je dan huurt...
voordeel is wel dat t je eigen spul is...
maar wat XL zegt.... als je aan ons gaat vragen of je n freeride of freestyle boardje moet kopen zou ik nog ff goed nadenken![]()
Thanksquote:
2x? try 3xquote:Op maandag 5 maart 2007 17:01 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is 280 + 150 = 430 euro
Huur plank + bindingen = 100 euro
Dat is 4 weken terugverdienen. Komt onderhoud bij, komt tas bij, komt skikoffer bij. Dan ben je 4 jaar verder en ben je 4 x op wintersport geweest en is je materiaal verouderd. Na 1 jaar (1 week) is je materiaal buiten garantie. Na die 4 weken heb je een plank nodig waarop je kunt groeien, die zijn 2 x duur.
Hehe, ja maakt mij niet zoveel uit hoor, ik vind hem prima, en aangezien ik toch maar 2 weken per jaar ga, vind ik het niet nodig geld uit te geven aan een T6 van (te veel) euroquote:Op maandag 5 maart 2007 17:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
2x? try 3x
ohnee, moet ik gewoon geen T6 kopen
maar idd... en dan heb je t nog over een gare bullet waar je in 2 weken fanatiek (let wel: FANATIEK) wintersporten uitgroeit....
no offense mrzakimaar ik kan met mn dikke billen niet overweg met een bullet
![]()
hangt er maar net vanaf waar je zit... maar gemiddeld is een bullet toch wel voor 100-120 euro per week te krijgen hoor... k heb zelfs voor 140 euro een dude weg zien lopen met een Baron + P1 .... voor 9 dagen...quote:Op maandag 5 maart 2007 17:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hehe, ja maakt mij niet zoveel uit hoor, ik vind hem prima, en aangezien ik toch maar 2 weken per jaar ga, vind ik het niet nodig geld uit te geven aan een T6 van (te veel) euro.
En als je denkt dat de bullet net zo goed is als het huurspul dat je krijgt voor 100 per week moet je nog maar eens kijken wat je daar nou echt voor krijgt. Afgeragd Atomic en Rossignol spul dat slecht onderhouden wordt, en vaak ook te smal is voor m'n voeten.
yesquote:Op maandag 5 maart 2007 18:03 schreef FlowDesign het volgende:
Zijn er al ergens aanbiedingen/uitverkoop?![]()
hahaquote:Op maandag 5 maart 2007 17:39 schreef Rnej het volgende:
hey basje... je bent wel een beetje davidvangessel-geil he?
lijf? ... mkeequote:Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha
Vorig jaar in Mayrhofen paar keer tegen gekomen. Die gast heeft zoveel stijl in ze sprongen en met uitgaan is ie helemaal lijf.
Pracht kerel
ja lijp moet het zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 19:04 schreef Rnej het volgende:
[..]
lijf? ... mkee
tzalvastweleenrelexedekerel zijn :p
IK WIL MIJN NIEUWE PLANKJEEEUHHHH![]()
Dat ik ze nog niet ga kopen weerhoudt me er niet van het erg leuk te vinden er binnenkort eens naar te kijken.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
yes
boards zijn bijna overal -25 a 30%
bindingen soms ook (skihut scheveningen)
Hij was zojuist nog op TV bij Valerio in de sneeuwquote:Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha
Vorig jaar in Mayrhofen paar keer tegen gekomen. Die gast heeft zoveel stijl in ze sprongen en met uitgaan is ie helemaal lijf.
Pracht kerel
Binnenkort ff kijken voor Burton Ruler boots bij Gunneman en Biggelaarquote:Op maandag 5 maart 2007 18:32 schreef Rnej het volgende:
[..]
yes
boards zijn bijna overal -25 a 30%
bindingen soms ook (skihut scheveningen)
keertje mijn t6 testen dan? ... denk dat je huilend naar huis gaatquote:Op maandag 5 maart 2007 19:05 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ja lijp moet het zijn
zeker relaxt
welke plank? Ga je nu eindelijk is een echt board rijden?![]()
Dat is natuurlijk onzinquote:Op maandag 5 maart 2007 14:46 schreef XL het volgende:
[..]
Je krijgt elke keer dat je huurt materiaal dat past bij de fase waarin je zit.
die zijn idd echt gruwelijk gaaf! heb zelf, net nog voordat ik op vakantie ging, die groene snowboard broek van o'neill gekocht (freedom series 2006) voor 85 pleuriequote:Op zondag 4 maart 2007 17:13 schreef Basje_B het volgende:
Nieuwe pants gekocht.
Special Blend Guard pant. White sbucci opdruk.
[afbeelding]
Er staan allemaal kleine special blend logo's op. Daardoor is ie beetje gebroken wit.
Kan niet echt goede foto van vinden.
[afbeelding]
Maar dan in wit en iets ander model
Gewoon weigeren als het niet goed is, je bent daar klant hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:44 schreef Rnej het volgende:
niet helemaal onzin, je kan in meerdere klassen huren.... soms met weinig prijsverschil
maar meestal is het gewoon ongewaxte bagger die je meekrijgt....
duh, maar de gemiddelde beginner weet echt niet wattie meekrijgtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:47 schreef XL het volgende:
[..]
Gewoon weigeren als het niet goed is, je bent daar klant hoor.
Je kunt prima spul huren, zelfs bij budget-reisorganisaties.
Zolang je als beginner niet voelt dat het slecht is heb je ook niks te klagen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
duh, maar de gemiddelde beginner weet echt niet wattie meekrijgt![]()
Ga ik mss nog wel een keertje heen. Maar ik ga meestal op dinsdagavond naar Landgraaf.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:02 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wie wil er binnenkort mee naar de koelkast in Bottrop. Ik ben nog niet zo goed, maar moet het toch ergens leren en als er nog meer mensen naar Deutschland gaan.... wie weet?
haha niet zo happen man.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:46 schreef Rnej het volgende:
[..]
keertje mijn t6 testen dan? ... denk dat je huilend naar huis gaat![]()
kga een rome flag kopen160 lekker kort
![]()
gelukkig maar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:46 schreef Rnej het volgende:
dude, ik weet ook wel dat je me zit te narren
en die T6 ben je eerder niet blij mee omdat je je helemaal kapot werkt om een bocht te draaien
en 160 is lekker kort ja, ik weeg 114 en ben 1m92 lang he
denk trouwens dat ik genoeg lol op die evil twin heb hoor
ik krijg m ergens in maart, kan m via via iemand die gesponsord is kopen, samplemodelletje, paar keer getest wel, 150 euro waarschijnlijk
t6 in de verhuur? ... opzich wel logisch, t zijn hele taaie boardjesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:22 schreef Basje_B het volgende:
[..]
gelukkig maar.
daar heb ik geen zin om me helemaal kapopt te werken voor een bocht. zag trouwens wel opvallend veel gehuurde T6 in Solden
ja wist ik dat je groot moest rijden. Wel mooie deal. 150 voor zo'n board is bijna niks man. heeft ie neit meer?![]()
zaterdag vroeg vertrek ik voor een paar daagjes naar les deux alpes,quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:46 schreef Rnej het volgende:
jezus wat ist stil, t seizoen is nog niet voorbij hoor kerels
wie is er nu weg? wie gaat er nog weg? nog nieuwe aankopen te melden?
Lekker dagje poeder geredenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:46 schreef Rnej het volgende:
Poeder in april, succesquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef Rnej het volgende:
yo ouwe
goed nieuws over de malolo ... en IK WIL OOK POEDERRR .. heb maar 2 pow days gehad dit seizoen ...(op 23 dagen in de sneeuw is dat veel te weinig, maar k ga nog 5 dagen in april)
Gebroken boards vallen nooit onder de garantieregelingenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:43 schreef Gstyles het volgende:
mn broertje heeft vandaag bij e skihut de Volkl wall pro voor een prikkie (325) gekocht, kent iemand dit board en goede ervaring? kwam ook nog een kneus binnen die de complete top van zijn board had gebroken en de garantie was natuurlijk verlopen
Paasweekend op kosten van de zaak naar Steinach am brenner met 59 anderenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:46 schreef Rnej het volgende:
Val thorens kan het ook nog in mei, poederquote:
Beetje late reactie maar ik ga die bumpers er ook echt niet opzettenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:54 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Die dingen moet je echt niet kopen, of je moet gewoon geen snowboard kopen en lekker blijven huren. Ik denk dat iedereen hier met een eigen board schade heeft. Dat hoort er nou eenmaal bij. Het is een gebruiksvoorwerp en daarbij loop je beschadigingen op.
Dit heeft verder geen gevolgen voor je board (tenzij je d'r écht grote stukken uit hebt).
EnBumpers
Welkom in ons topic trouwens !![]()
Ik heb een hele week poeder gehad in Tignes. Gewoon een kwestie van de last minutes en weersvoorspellingen in de gaten houden. Nagenoeg iedere dag tot de knietjes in de sneeuw tussen de bomen door.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef Rnej het volgende:
yo ouwe
goed nieuws over de malolo ... en IK WIL OOK POEDERRR .. heb maar 2 pow days gehad dit seizoen ...(op 23 dagen in de sneeuw is dat veel te weinig, maar k ga nog 5 dagen in april)
Heb je je bindingen op je board geplakt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:00 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ga zeker niets in mn board schroeven![]()
1 seconde lijm werkt perfect, komen ze nooit meer losquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:35 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Heb je je bindingen op je board geplakt?
Daar doelde ik opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:58 schreef Rnej het volgende:
zooo, macbookje gekocht
kans is wel enorm klein, overigens...
Op de bestemming is vaak alles duur. Zeker in Frankrijk. In Frankrijk naar het dal rijden en daar kopen kan wel interessant zijn. Er zijn van die megasportzaken in Albertville en Grenoble. Je kunt echter prima in Nederland kopen voor de prijsklasse die je noemt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:04 schreef Stepho het volgende:
Ok ik wil na 6 vakanties toch echt eens mijn eigen spullen hebben,
nou liep ik in frankrijk door die sport winkels en daar viel me op dat goede spullen daar goedkoper zijn dan in nederland, veel burton schoenen bindingen en planken voor 150 tot 200 euro, en volgens mij ben je in nederland meer kwijt.
verder ben ik vrij lang (2 meter) dus dat speelt ook wel mee denk ik.
dus kortom:
beter in nederland spullen halen of op mijn volgende bestemming (en zo ja waar in nederland zijn goede winkels)
Nee, die lijm krijg je er best moeilijk af.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:35 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Heb je je bindingen op je board geplakt?
als je onder je board langs doet zorg dan wel dat je ze mee waxt. glijd iets beterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:08 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nee, die lijm krijg je er best moeilijk af.
Ik had nog 2 spanbandjes liggen, gaat best aardig moet ik zeggen...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:17 schreef Basje_B het volgende:
[..]
als je onder je board langs doet zorg dan wel dat je ze mee waxt. glijd iets beter
whahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:22 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat snap ik zelfs.
Ik heb er zo'n dikke laag wax op gesmeerd dat mn onderkant helemaal egaal is.
He weer een moderator in ons gezelschap.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:25 schreef saaw het volgende:
nieuw boardje
[afbeelding]
burton gtwin 153, met mn oude escapade bindingen erop
over 2 weekjes naar de sneeuw
freestylequote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:41 schreef Basje_B het volgende:
[..]
He weer een moderator in ons gezelschap.
mooie aankoop.
ga je hoop pleizer aan beleven. je bent freestyle beetje?
waar ga je heen?
eindelijk freestyle in topicquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:09 schreef saaw het volgende:
[..]
freestyle![]()
en ga naar oostenrijk, zell am see
zit net naar het weerbericht aldaar te kijken, ziet er hoopvol uit
eindelijk freestyle in topic?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:03 schreef Basje_B het volgende:
[..]
eindelijk freestyle in topic![]()
netjes. zit aardig park heb ik van horen zeggen en anders kan je altijd nog naar kaprun.
gaat hoop vallen? (te lui om zelf te kijken)
zag je diequote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
eindelijk freestyle in topic?
no offense maar die fotos van solden, ik zit ook wel op dat niveau hoor.... maar dat vind ik nou niet " echt freestyle" ofzo
Als je nou eens niet continu zou roepen hoe geweldig je wel niet kunt boarden dan zouden we er mss nog aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:17 schreef Rnej het volgende:
[..]
eindelijk freestyle in topic?
no offense maar die fotos van solden, ik zit ook wel op dat niveau hoor.... maar dat vind ik nou niet " echt freestyle" ofzo
continu? ik roep t vast wel ns ja.. t blijft een forum, neiging tot grootspraak is altijd grootquote:Op zondag 11 maart 2007 14:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je nou eens niet continu zou roepen hoe geweldig je wel niet kunt boarden dan zouden we er mss nog aandacht aan besteden![]()
Dat is natuurlijk onzin calimero, en nu stoppen met huilen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
en dat komt btw omdat ik de minste ervaring heb van deze hele bende en ik dus bij voorbaat al afgeschreven werd als kutbeginner![]()
ehhhhhh, ik heb echt veel heat gekregen omdat ik mn anwarter ging doen.. .zou me nooit gaan lukkenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin calimero, en nu stoppen met huilen.
Dude... ik heb pas 2 à 3 weken board ervaringquote:Op zondag 11 maart 2007 18:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
continu? ik roep t vast wel ns ja.. t blijft een forum, neiging tot grootspraak is altijd groot![]()
en dat komt btw omdat ik de minste ervaring heb van deze hele bende en ik dus bij voorbaat al afgeschreven werd als kutbeginner![]()
ik 5quote:Op maandag 12 maart 2007 00:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dude... ik heb pas 2 à 3 weken board ervaring![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |