Ik dacht dat de Havana de cocktailbar bij uitstek was?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nog nooit een cocktail op bij de living!
dat is de reden om daar heen te gaan!
lekker hangen met een cocktail en bijkletsen en zo!
ze zijn rond de 5 euro geloof ik
en toch he
ik maak betere! en goedkopere....
ik denk dat ik een eigen cocktail bar moet beginnen!
zou dat werken in tilburg?
pfff die cocktails zijn pas slechtquote:Op zondag 11 februari 2007 23:20 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Havana de cocktailbar bij uitstek was?
Ligt er aan wie je hebt. Ik heb daar al een paar prima mojito's gedronken. Waat zit de Living ook alweer?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfff die cocktails zijn pas slecht
nou ik heb er altjid alleen maar siroop achtig spul en heeeeeeel veel crushed icequote:Op zondag 11 februari 2007 23:21 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Ligt er aan wie je hebt. Ik heb daar al een paar prima mojito's gedronken. Waat zit de Living ook alweer?
Hey zo geintegreerd ben ik nu ook weer niet merk ikquote:Op zondag 11 februari 2007 23:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ik heb er altjid alleen maar siroop achtig spul en heeeeeeel veel crushed ice
de living zit zeg maar achter anvers
Dat is wel heel klantonvriendelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef liefie_ het volgende:
en wat trouwens ook stom is bij havana is dat ik daar laatst tapenade bestelde en ik honderd keer vragen zit er vis in? nee zit er niet in
echt niet? nee echt niet
*hap*
ik proef potverdorie vis
jufrouw zit er echt geen vis in? wacht ik ga het even aan de kok vragen
ja sorry er zit vis in bent u allergies of zo?
stomme trut
oude markt heet dat geloof ik?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Hey zo geintegreerd ben ik nu ook weer niet merk ik![]()
Anvers zit?
ze zei wel sorry daarnaquote:
Ergens bij de Boekanier?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oude markt heet dat geloof ik?
is een kerk en een tapas ding en nog een of 2 restaurants
ja maar dan om de hoek zeg maarquote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Ergens bij de Boekanier?
Wat overigens best een leuke kroeg is, alleen kom ik daar nooit behalve tijdens de Tik...
Grote schouw ging ook faillietquote:Op zondag 11 februari 2007 23:30 schreef Mr.G het volgende:
Kleine Schouw staat op de rand van faillisement hoorde ik. Dat zal wel veranderen als Plato over een maandje daarnaast zit.
Ik heb nog wel een lijst met appartementen van ¤600+ in de maand excl gwe voor jequote:Op zondag 11 februari 2007 23:42 schreef liefie_ het volgende:
omdat mn contract op 1 juni afloopt en niet verlengd gaat worden
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:38 schreef liefie_ het volgende:
dat vind ik nou echt niks
studentenverenigingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |