dat heet een anonieme proxyquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Er is een site waar je heen kan gaan om via te gaan surfen maar dan anoniem. Je typt op die site een url in en vervolgens kan die ingetypte url niet zien wat voor IP je hebt enzo...weet iemand wat ik bedoel?
Leuk moralistisch verhaal, maar daar vroeg TS niet om.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef ouderejongere het volgende:
Ik raad het gebruik van proxy's af:
1. Als je niks te verbergen hebt, waarom dan anoniem
2. Je maakt jezelf alleen maar meer verdacht met het gebruik van proxy's
3. Waarom een third-party-proxy wel vertrouwen en een rechtstreekse verbinding naar jouw computer niet?
De enige reden die ik kan verzinnen is rellen op een forum, maar meestal hebben die IP-blocks voor bekende proxy's.
Dan kun je elke proxy gebruiken en hoeft het niet anoniem. Heb je wellicht wat meer keus.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:08 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ok de reden dat ik het wilde gebruiken is dit:
Ik was ergens een file aan het downen. De file is opgedeeld in 3 Rar delen via Rapidshare. Daar mag je maar 100 mb perdag downen dus moest dan 3 dagen wachten. Dus ik dacht als ik nou via zo'n site download dan herkent hij mijn ip of whatever niet en kan ik ze alle 3 ineens downen.
Niets geen prOn of pedo shit![]()
proxy's werken wel met rapid alleen moet je de goede zien te vindenquote:Op zondag 11 februari 2007 11:39 schreef Devrim_ het volgende:
Proxy's werken niet met Rapid..Vroeger wel..maar nu niet meer
Betalen voor downloadenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Tief je cookies anders eens weg? Als dat niet werkt pak dan eens een andere browser FF ipv IE bijvoorbeeld. (IE en FF waren als voorbeeld niks meer niks minder) Of je kijk anders iemand op msn lief een laat hem/haar het downloaden en door sturen. Of je dokt 9 euro en ken afaik onbeperkt downloaden voor een maand.
Ja dan moet je ook niet zeiken als je niet ken downloadenquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:56 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Eens kijken hoelang je nog kan downloaden als je niet voor je internet verbinding betaalt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |