Het gaat er niet zozeer om dat ik hem verdedig, maar ik snap niet waarom jij na elke wedstrijd, zelfs vorige week, op hem loopt te zeiken. Beetje makkelijk...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Blijf hem maar verdedigen jongen, je zal nog wel op hem gaan kankeren![]()
Voor wie had jij hem in de basis gezet dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Perez erin. Tja dat zag iedere debiel dat dat beter liep vorige week. Maar ja de trainer weet het beter.
Voor de speler waarvoor hij vorige week inviel en die vandaag weer niks klaarmaakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor wie had jij hem in de basis gezet dan?
Je ziet het meteen al in minuut 1 aan die kop van hem wat voor vorm hij heeft die dag.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Voor de speler waarvoor hij vorige week inviel en die vandaag weer niks klaarmaakt.
Leo is de meest gevaarlijke aanvaller nog vandaag. Hij speelt niet best maar is toch een paar keer gevaarlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Voor de speler waarvoor hij vorige week inviel en die vandaag weer niks klaarmaakt.
Ik vind Ten Cate ook niet de beste trainer op aarde maar het is wel te verdedigen dat Huntelaar op de bank zit.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Blijf hem maar verdedigen jongen, je zal nog wel op hem gaan kankeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |