Wat zingen ze over Davids?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:16 schreef Camplo het volgende:
Benieuwd of ze nu ook es een onderzoek gaan instellen naar de spreekkoren van die teringhagenezen.
Ik hoor het alweer...
Hoor je ze niet over natuurlijk, bij Ajax moeten ze met alles trendsetter zijn kudt KNVB
In de eredivisie anders regelmatig. Maar wel mooi voor Huntelaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:15 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat een te erge fout van die ado keeper trouwens. Zo zie je ze niet eens bij de amateurs.
Moeder en hoeah ofzo...quote:
Nee ADO verdiende de winst welquote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef MaxC het volgende:
Dramawedstrijd zeg, geen enkel recht op de winst en 2 kadootjes gekregen
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef sjimz het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen mijn vriezer en het doelsaldo van Feyenoord?
Ze staan beide op -2
Ja, dat boeit wel. Slecht kan, achterkomen en het heel zwaar hebben niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:23 schreef Jasza het volgende:
3 punten, boeiend dat het slecht was.
Hehe. Die van mij staat op -4.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor degene die hem in het live topic hadden gemist
Boeit ook niet, uit bij ADO hebben we het altijd lastig. 3 punten, meer is niet nodig.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:23 schreef HeatWave het volgende:
Nou, 3 punten maar vraag niet hoe zeg.
Kom op joh, deze wedstrijd is niet te vergelijken met Bremen. Al is het alleen al voor dat baggerveld...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat boeit wel. Slecht kan, achterkomen en het heel zwaar hebben niet.
Speel zo tegen bremen en je krijgt 0-10 klop hoor. En twente en AZ zullen dan ook niet genadig zijn.. Psv??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |