ALs het in het voordeel van ajax is maakt het mij niks uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:19 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm, dat is dan weer wat minder gezellig allemaal.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:32 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ALs het in het voordeel van ajax is maakt het mij niks uit.
Nee, volgens mij wilde zijn vader over de fitnesstrainer van Diego's moeder heenrijden, omdat zij dus met hem was vreemdgegaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
zijn moeder ging vreemd en zijn vader had zijn moeder iets aangedaan (vermoord??) en zijn vader zit nu in de bak.
Ik weet niet wat die vader heeft gedaan, ik kreeg het ook niet helemaal mee.
Wel iets beter maarja hehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jawel maar of hij dan veel beter is weet ik niet, ff proberen![]()
Je beste spelers opstellen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
jaa, als we dan met 4-0 achterstaan dan voelt de verdediging geen druk meer nee.
Wat ik me afvroeg eh... Ben jij geen s vergetn in je username?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef denthemen het volgende:
we gaan morgen winnen, in bremen winnen en we worden GODVERDOMME nog kampioen ook !!!
Als we alsnog kampioen worden, de UEFA-cup weten te winnen en eventueel nog de beker, dan gaat de Amsterdamse vlag hier uit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef denthemen het volgende:
we gaan morgen winnen, in bremen winnen en we worden GODVERDOMME nog kampioen ook !!!
En omdat we zo goed bezig mogen we straks bij de kwartfinales CL instromen en winnen we die cup ook nog ffquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef denthemen het volgende:
Densthemen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat ik me afvroeg eh... Ben jij geen s vergetn in je username?
Stoma tsjaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kut ik dacht dat het Toma was.Zelfde ava
![]()
Oh, het was een grapjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kut ik dacht dat het Toma was.Zelfde ava
![]()
Check Hools maarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom edit je het nou? Peperkoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |