jaja wil je hem er weer uit hebben soms?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:35 schreef agovvapeldoorn het volgende:
Jammer dat huub niet mag drinken,
Mist nog een beetje spanning
Hij kwam erachter toen hij net wakker was, ze waren al een paar dagen in het huis.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En waarom belt Huub dan naar 'achter' om te vertellen dat hij de spullen van Nathanel en Nena, die er tussen zaten, weer terug heeft gehangen in de hal ?
Tuurlijk weten we dat "achter" belt, het gaat ons alleen kennelijk niet aan wat "achter" zegtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:32 schreef noa84 het volgende:
Ik snap niet waarom ze nog steeds het geluid wegdraaien als iemand met 'achter' belt. Denken ze nou nog steeds dat we dat niet weten?? De redactie hoort er toch eigenlijk gewoon bij...
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:34 schreef 2live het volgende:
[..]
echt niet, er zat een jasje van NL bij en van Nena.
Ja, maar het gaat toch altijd om van die kleine dingetjes, dus vind ik het nogal overdreven dat ons dat niets aan zou gaan...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk weten we dat "achter" belt, het gaat ons alleen kennelijk niet aan wat "achter" zegt![]()
Deze spullen kwamen net binnen, Bart gaf ze aan Natasia en die bracht ze meteen naar beneden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij kwam erachter toen hij net wakker was, ze waren al een paar dagen in het huis.
Dan zouden ze het de ene keer wel moeten wegdraaien en de andere keer niet, om dat te voorkomen is het handiger "achter" altijd consequent weg te draaien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:39 schreef noa84 het volgende:
Ja, maar het gaat toch altijd om van die kleine dingetjes, dus vind ik het nogal overdreven dat ons dat niets aan zou gaan...
even met een fotobewerkingsprogramma formaat wijzigen naar 60x60quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:39 schreef nibbieworld het volgende:
even een off topic vraagje, mag toch wel?
Ik ben helaas niet zo`n computer wonder zoals misschien de meesten van jullie. Maar hoe krijg ik een foto verkleind zodat het bij mijn profiel van fok past?
Waarom zouden we daar geen belang bij hebben? Maakt het plaatje wel wat completer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zouden ze het de ene keer wel moeten wegdraaien en de andere keer niet, om dat te voorkomen is het handiger "achter" altijd consequent weg te draaien.
Het zou natuurlijk voor ons wel grappig zijn, maar we hebben er geen belang bij dat we horen dat achter letterlijk "stel je niet zo aan" tegen Brian zegt.
Dus deze kwamen ook van de stomerij? Nu pas? Volgens mij waren dit echt nieuwe pakken en geen stomerijspullen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze spullen kwamen net binnen, Bart gaf ze aan Natasia en die bracht ze meteen naar beneden.
Het klopt wel dat hij eerder vanmiddag al 'oudere spullen van de stomerij' had gekregen, maar dat was een ander pak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |