Dank u!quote:
Prima hoor, stuur me maar een pm!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:08 schreef Snever het volgende:
Weetje wat. Ik geef je gewoon 50 euro voor de DS plus wario ware touched demo en mario en luigi omdat dat ook je richtprijs is![]()
Brain Training mag je los verkopen
Mocht de deal met Snever niet door gaan, laat ik het je weten ok?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:09 schreef HeatWave het volgende:
60 voor de DS+brain?
Dank!quote:
Dit is de oude versie Palmbutler, deze zou je qua hardware kunnen vergelijken met de PCzapper Basic. Software bij de PCzapper is volgens mij iets nieuwer..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef Slicky het volgende:
even vraagje, om welke palmbutler gaat het?
Geld staat erop! Hij komt zsm naar je toe.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:04 schreef Snever het volgende:
Hey Marcel,
Het geld is overgemaakt. Ik zat net te denken van. Tja, die demo van Metroid Prime Hunters raak je los zo toch niet kwijt dus misschien kan je die er ook bij doen
Of misschien alles wat op het plaatje staat
Het geld heb je iig al
Ik hoor het wel
Groetjes,
S.
Toppie! Ik zie hem volgende week wel tegemoetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:50 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Geld staat erop! Hij komt zsm naar je toe.
( en die Metroid Prime Hunters had je er zowieso wel bij gekregen hoor..)
Kan je/kunnen jullie eindelijk ds'en!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:23 schreef Snever het volgende:
[..]
Toppie! Ik zie hem volgende week wel tegemoet
![]()
Preciesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:25 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Kan je/kunnen jullie eindelijk ds'en!
Prima, stuur me maar een pm voor m'n gegevens..quote:Op maandag 19 februari 2007 11:02 schreef mcwops het volgende:
goedemorgens !
17,50 inc voor Brain Training
en een boodschap terugquote:Op maandag 19 februari 2007 15:03 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Prima, stuur me maar een pm voor m'n gegevens..
Vraagprijs is 30 euro, doe maar een bod..quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:30 schreef Poepoog het volgende:
De GPS, hoeveel?
Prima, stuur me maar even een PM!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:29 schreef DeizzG het volgende:
Ik ben geinterreseerd in je Rikaline LR9537 Bluetooth GPS ontvanger, ik wil er 25 Euro voor geven.
Helaas, die is inmiddels verkocht.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:49 schreef Poepoog het volgende:
10tje voor je GPS
Genoteerd, doch iets aan de lage kant..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 16:10 schreef Re_Knak het volgende:
Tientje excl. voor die palmbutler.
Als je er iets meer voor biedt wel..quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:15 schreef Re_Knak het volgende:
Wil je er al vanaf?
Kom zelf met een idee dan...quote:Op woensdag 28 maart 2007 23:32 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Als je er iets meer voor biedt wel..
Inclusief?quote:
Ach ja, als jij daar blij van wordt.. 20 Euro inclusief..quote:
You've got PM!quote:Op donderdag 29 maart 2007 00:00 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Ach ja, als jij daar blij van wordt.. 20 Euro inclusief..
Doe maar even PM'en voor verdere afhandeling..
Ja, hierna mag deze dicht..quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:04 schreef buzzer het volgende:
Als dit is afgehandeld wordt het zo langzamerhand tijd voor deel 2 denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |